Mark Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 men jag har iaf en anledning. Anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Grejen är att nästan alla level 60s whinar om att det är så jobbigt att bli exalted, ok det tar tid men svårt är det inte och jag är måttligt trött på alla som whinar överhuvudtaget när det gäller wow. jag vet att det är lite ironiskt att jag whinar nu men jag har iaf en anledning. Vet du ens hur mycket rep du får för runecloth? vad är det 50 rep eller? 20 x Runecloth (one stack) = 50 Reputation (at Raedon Darkstriker) Så för att få typ 33k rep (jag antar att du är honored redan) så behöver du JÄVLA mycket runecloth. Redigerad 1 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Draenei mountsen var ju jättesöta, klart man skaffar en sån. Elefanter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Draenei mountsen var ju jättesöta, klart man skaffar en sån. Elefanter. Haha, först tänkte jag 'fan vad ful' men sen blev det coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vartfan köper man skott i SW? Hittar bara pilar : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Har du ens testat att faction grinda? Det är inte precis "bara" att bli kompis. Speciellt inte om du ska ha lvl 40 mounten. Det vet jag mycket väl, ville bara påpeka att man inte måste ha den om man absolut inte vill för att den är så jävla ful. EditRyder: Thurman Mullby, general goods vendor, i det där "Everyday" huset.. Redigerad 1 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det vet jag mycket väl, ville bara påpeka att man inte måste ha den om man absolut inte vill för att den är så jävla ful. EditRyder: Thurman Mullby, general goods vendor, i det där "Everyday" huset.. Tackar : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Tog nyss Broodlord Lashlayer i BWL, Nemesis och Stormrage boots, och Bracers of Arcane Accuracy. Ingen Bloodfang än så länge. =/ edit Dags för Firemaw! Redigerad 1 september, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Har man oändligt med pengar och cloth är det väldigt simpelt, men tyvärr finns det ingen som har det. En rogue som transferade till servern nyligen hade faktiskt rätt kraftigt med pengar, han hade varit leader för 2 guilds och båda hade dissbandats, han satt på båda bankerna efteråt. 60 000 Guld. Allt som finns att ha som Rogue & Priest förutom Naxxaramas items. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 En rogue som transferade till servern nyligen hade faktiskt rätt kraftigt med pengar, han hade varit leader för 2 guilds och båda hade dissbandats, han satt på båda bankerna efteråt. 60 000 Guld. Allt som finns att ha som Rogue & Priest förutom Naxxaramas items. Har för mig att man bara kunde transfera med 5k guld som max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Fått låna gix's acc nu så passa er väldigt noga för en level 44 paladin som absolut inte vet hur man spelar paladin någonstans i någon Battlegroup!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Har för mig att man bara kunde transfera med 5k guld som max? Yep. Fast han kan ju göra flera level 1's och tranfsera dom också => Redigerad 2 september, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Rank 7, Exalted AV, Honored WSG och Honored AB med rogue, woohoo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Yep. Fast han kan ju göra flera level 1's och tranfsera dom också => Näe, måste vara lvl 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Näe, måste vara lvl 10. ok. men 10+ fixar man fort ^____________^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 ok. men 10+ fixar man fort ^____________^ 12 lvl 10. att lvla en till lvl 10 tar väll typ 2 timmar? Bara 24 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Har för mig att man bara kunde transfera med 5k guld som max? Ja det stämmer, på lvl 60 är det max 5000 Guld, på lvl 10 är det inte så mycket pengar du kan transfera komemr inte ihåg exakt. Men han behöver ju inte ha alla pengarna på samma char iofs. Eller så har han massor med alts som är lvl 60 och spenderade mycket pengar irl på att få över allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Oh Yeah! Exalted med AV, Vet dock inte vilken serie jag ska kolla på samtidigt som jag springer runt och spammar /kiss i AB. Vill ju ha den kniven därifrån =) Puss från den gulligaste magen på Frostmane. Bestämt mig, ska kolla igenom Veronica Mars. Booyah. Redigerad 2 september, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Kan äntligen transmuta Arcanite. och har snart 300 i Herb och i Alch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hm, har återvänt till Doomhammer..temporärt . Jag och en polare har tänkt att göra nya gubbar när expansionen kommer, jag en Blood Elf Mage..han en Gnome Mage..på samma server, PvP server. Så det känns lite onödigt att lvla en gubbe just nu när han blir lvl 60 ungefär som expansionen kommer. Så just nu PvPar jag med AV för att få rep och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts