SallaD Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Nice wow låt som en kompis skicka http://www.sqlcraft.com/public/images/priest_song.mp3 Det där var den töntigaste låten jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det spelar ju inte så stor roll om man bara ska upp till 60. Precis, körde med samma chest på min rogue från lvl 30-52 då jag fixa stormshroud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Efter detta kommer jag inte skapa en Dranei i Burning Crusade. Fy fan vad fula dom är! Dranei Mount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Efter detta kommer jag inte skapa en Dranei i Burning Crusade. Fy fan vad fula dom är! Dranei Mount Hahha, wtf.. Men antar att man inte måste ha en sån där mount om man är Dranei? Om man blir kompis med någon faction så går det säkert skaffa en finare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Efter detta kommer jag inte skapa en Dranei i Burning Crusade. Fy fan vad fula dom är! Dranei Mount Den var jo gullig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Hahha, wtf.. Men antar att man inte måste ha en sån där mount om man är Dranei? Om man blir kompis med någon faction så går det säkert skaffa en finare.. Har du ens testat att faction grinda? Det är inte precis "bara" att bli kompis. Speciellt inte om du ska ha lvl 40 mounten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Orkar inte alla level 60 som grinar om att det är så svårt att faction grinda det är aslätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Orkar inte alla level 60 som grinar om att det är så svårt att faction grinda det är aslätt. Ja tjena, det e aslätt eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 JA det är det annars skulle jag inte säga det? eller var det för svårt att förstå första gången? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) JA det är det annars skulle jag inte säga det? eller var det för svårt att förstå första gången? Det är inte så jävla enkelt som du tror, jag säger inte att det är omöjligt, men det är ju knappast asenkelt. Go lvl plx! Redigerad 1 september, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Kan man gå till desolace i lvl 33? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Kan man gå till desolace i lvl 33? Japp, men skulle inte rekomendera det om du vill lvla snabbt, eftersom det är långt emellan questgivern och det du ska göra. bättre att göra alla mastery questen i stv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Japp, men skulle inte rekomendera det om du vill lvla snabbt, eftersom det är långt emellan questgivern och det du ska göra. bättre att göra alla mastery questen i stv. Mastery questerna är röda och oranga, + att jag hatar STV, så tråkigt.Så jag går till deso. Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Har du ens testat att faction grinda? Det är inte precis "bara" att bli kompis. Speciellt inte om du ska ha lvl 40 mounten. Det är CP svårt -.- JA det är det annars skulle jag inte säga det? eller var det för svårt att förstå första gången? ja precis, det tar typ 50000 år att få exalted med en annans faction, din nab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det är CP svårt -.- ja precis, det tar typ 50000 år att få exalted med en annans faction, din nab. Exaktamundo. Har man oändligt med pengar och cloth är det väldigt simpelt, men tyvärr finns det ingen som har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 det tar typ 50000 år att få exalted med en annans faction, din nab. tar hur lång tid det tar med att göra hur svårt det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 tar hur lång tid det tar med att göra hur svårt det är? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Då kanske det inte är növdvändigt att nämna det efter han qoutat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Då kanske det inte är növdvändigt att nämna det efter han qoutat mig. Som Stellan sa, om du har oändligt med pengar (jag satsar mitt WoW account på att du inte har det) så kan man få vad fan man vill, även faction rep. Redigerad 1 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Grejen är att nästan alla level 60s whinar om att det är så jobbigt att bli exalted, ok det tar tid men svårt är det inte och jag är måttligt trött på alla som whinar överhuvudtaget när det gäller wow. jag vet att det är lite ironiskt att jag whinar nu men jag har iaf en anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts