GiZmo Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Tre veckor är rätt mycket. I min förra guild blev det kick efter två. Var lite ironisk Tror det vanligtvis är gkick efter 5 dagar om man inte säger varför man inte kan lira (vilket jag inte gjorde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Urk, lvl 42 med min lock. Lämnade UE med min lock, eftersom det inte funkade med non-raiding. Gjorde en ny aplication till guildet för att se om jag kunde komma in som medlem, men det var det visst inte tal om. Där ser man hur mycket ens vänskap betydde. Så nu har jag gjort en aplication till guildet som är snäppet över UE(som är #2 på servern). Tror jag har ganska stor chans att komma in, trots att jag inte har gear som är top notch, eftersom jag känner en hel del där. Tills dess att jag får ett ja eller nej så lirar jag på min Warlock på Emeriss. Ska försöka(om jag orkar) lvla upp den till 60, då jag är med i ett nystartat guild som precis börjat med MC. Ska bli skoj att testa MC ur ett DPS perspektiv, istället för healing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Urk, lvl 42 med min lock. Lämnade UE med min lock, eftersom det inte funkade med non-raiding. Gjorde en ny aplication till guildet för att se om jag kunde komma in som medlem, men det var det visst inte tal om. Där ser man hur mycket ens vänskap betydde. Så nu har jag gjort en aplication till guildet som är snäppet över UE(som är #2 på servern). Tror jag har ganska stor chans att komma in, trots att jag inte har gear som är top notch, eftersom jag känner en hel del där. Tills dess att jag får ett ja eller nej så lirar jag på min Warlock på Emeriss. Ska försöka(om jag orkar) lvla upp den till 60, då jag är med i ett nystartat guild som precis börjat med MC. Ska bli skoj att testa MC ur ett DPS perspektiv, istället för healing. MC är riktigt kul som lock! Fast BWL och AQ40 är roligare som druid. BTW, kan någon posta än bra lvl talent för Paladins? Jag tänker bara köra grinding, så de blir inge instancer eller PvP för mig upp till 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry748250 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 MC är riktigt kul som lock! Fast BWL och AQ40 är roligare som druid. BTW, kan någon posta än bra lvl talent för Paladins? Jag tänker bara köra grinding, så de blir inge instancer eller PvP för mig upp till 60. Får väl hoppas på det. Vet hur det är med druid. Deadmines > Naxxramas. Same shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 (redigerad) Marky, kan du lägga upp ret builderna igen? jag såg dom först nu, lite svårt att se dom när det kommer typ 2 nya sidor varje dag >.< Redigerad 31 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Marky, kan du lägga upp ret builderna igen? jag såg dom först nu, lite svårt att se dom när det kommer typ 2 nya sidor varje dag >.< Förbannat, av någon anledning har dom försvunnit, när jag klickar på länken jag la upp för något tag sen så står det "file not found".. Aja, får försöka hitta dom någonstans igen. Patience, young padawan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Har nyligen formaterat datorn, men skulle behöva en sida där man kan ladda ner alla patchar, eftersom de går så segt med blizards downloader. Så någon som vet nån sida med alla patchar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Haha. Live Stream på en rolig film. Vurtune Gets owned. Vurtune Gets Owned - Live Stream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Förbannat, av någon anledning har dom försvunnit, när jag klickar på länken jag la upp för något tag sen så står det "file not found".. Aja, får försöka hitta dom någonstans igen. Patience, young padawan mjo, såg det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Haha. Live Stream på en rolig film. Vurtune Gets owned. Vurtune Gets Owned - Live Stream Lol stalkers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Yay! Ding 60 och Reveard med Alterac Valley, Exalted nästa tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Yay! Ding 60 och Reveard med Alterac Valley, Exalted nästa tihi. Gzzaaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Nice wow låt som en kompis skicka http://www.sqlcraft.com/public/images/priest_song.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Ding, lvl 43.. Segaste dagen. Vad är det med horde och instancer? Gör ni aldrig instancer eller.. Har aldrig idlat så mycket när jag lirat alliance. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Ding, lvl 43.. Segaste dagen. Vad är det med horde och instancer? Gör ni aldrig instancer eller.. Har aldrig idlat så mycket när jag lirat alliance. :< Jag hade bara problem med att få grupp till WC och RFC som horde på laughingskull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Ding, lvl 43.. Segaste dagen. Vad är det med horde och instancer? Gör ni aldrig instancer eller.. Har aldrig idlat så mycket när jag lirat alliance. :< Måste säga att jag undrar samma sak asså svårt som fan att levla up en alt när man max hinner med 2 instancer i veckan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Det är ju knappast i instancerna man levlar. Questa och grinda går snabbare, kanske gör man en instans en enda gång bara för att cleara questerna för den. Warlock är okej att lira i MC för man banishar så mycket men i BWL och AQ är det princip bara shadowbolt, shadowbolt, lifetap, shadowbolt osv. Naxx vet jag inte men jag antar att det är samma. Druid ska visst vara den tråkigaste klassen men vi brukar ha en druid som MT eller OT i MC så dom får lite omväxling. DPS warrior är den roligaste klassen i instancer tycker jag. Tanka och ha ansvar för hela raiden är bäst. Tröttnar man på det är det bara att köra DPS som en rogue (fast bättre skada ). På senaste tiden har det dock blivit jävla jobbigt att tanka. På tex Sartura och hennes adds, eller Yauj i bug trion där en enda resistad taunt ofta innebär wipe för hela raiden. Hoppas det blir mindre bossar med aggro reset och fear och annat skit i naxxramas MC var bäst, där var det bara att slå in några revenge och sen hade man stenhårt aggro, behövde aldrig byta tank eller ha nån OT, det var bara att få ner addsen och sen kunde dom andra helt lungt kötta ner bossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Det är ju knappast i instancerna man levlar. Questa och grinda går snabbare, kanske gör man en instans en enda gång bara för att cleara questerna för den. Han kanske vill ha up-to-date items för hans level? Redigerad 1 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Han kanske vill ha up-to-date items för hans level? Det spelar ju inte så stor roll om man bara ska upp till 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts