Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Urk, lvl 42 med min lock.

Lämnade UE med min lock, eftersom det inte funkade med non-raiding. Gjorde en ny aplication till guildet för att se om jag kunde komma in som medlem, men det var det visst inte tal om. Där ser man hur mycket ens vänskap betydde.

Så nu har jag gjort en aplication till guildet som är snäppet över UE(som är #2 på servern).

Tror jag har ganska stor chans att komma in, trots att jag inte har gear som är top notch, eftersom jag känner en hel del där.

Tills dess att jag får ett ja eller nej så lirar jag på min Warlock på Emeriss. Ska försöka(om jag orkar) lvla upp den till 60, då jag är med i ett nystartat guild som precis börjat med MC. Ska bli skoj att testa MC ur ett DPS perspektiv, istället för healing.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Urk, lvl 42 med min lock.

Lämnade UE med min lock, eftersom det inte funkade med non-raiding. Gjorde en ny aplication till guildet för att se om jag kunde komma in som medlem, men det var det visst inte tal om. Där ser man hur mycket ens vänskap betydde.

Så nu har jag gjort en aplication till guildet som är snäppet över UE(som är #2 på servern).

Tror jag har ganska stor chans att komma in, trots att jag inte har gear som är top notch, eftersom jag känner en hel del där.

Tills dess att jag får ett ja eller nej så lirar jag på min Warlock på Emeriss. Ska försöka(om jag orkar) lvla upp den till 60, då jag är med i ett nystartat guild som precis börjat med MC. Ska bli skoj att testa MC ur ett DPS perspektiv, istället för healing.

MC är riktigt kul som lock! :shifty: Fast BWL och AQ40 är roligare som druid. :mellow:

BTW, kan någon posta än bra lvl talent för Paladins? Jag tänker bara köra grinding, så de blir inge instancer eller PvP för mig upp till 60.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Marky, kan du lägga upp ret builderna igen? jag såg dom först nu, lite svårt att se dom när det kommer typ 2 nya sidor varje dag >.<

Förbannat, av någon anledning har dom försvunnit, när jag klickar på länken jag la upp för något tag sen så står det "file not found"..

Aja, får försöka hitta dom någonstans igen. Patience, young padawan :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju knappast i instancerna man levlar. Questa och grinda går snabbare, kanske gör man en instans en enda gång bara för att cleara questerna för den.

Warlock är okej att lira i MC för man banishar så mycket men i BWL och AQ är det princip bara shadowbolt, shadowbolt, lifetap, shadowbolt osv. Naxx vet jag inte men jag antar att det är samma. Druid ska visst vara den tråkigaste klassen men vi brukar ha en druid som MT eller OT i MC så dom får lite omväxling.

DPS warrior är den roligaste klassen i instancer tycker jag. Tanka och ha ansvar för hela raiden är bäst. Tröttnar man på det är det bara att köra DPS som en rogue (fast bättre skada :) ). På senaste tiden har det dock blivit jävla jobbigt att tanka. På tex Sartura och hennes adds, eller Yauj i bug trion där en enda resistad taunt ofta innebär wipe för hela raiden. Hoppas det blir mindre bossar med aggro reset och fear och annat skit i naxxramas :teehee:

MC var bäst, där var det bara att slå in några revenge och sen hade man stenhårt aggro, behövde aldrig byta tank eller ha nån OT, det var bara att få ner addsen och sen kunde dom andra helt lungt kötta ner bossen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor