Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) On a side note: Vad hände med listan på alla som spelar? Ja, här är den då inte EDIT: Förbannat, ny sida.. Redigerad 29 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ni får ju låta mig äga er också allvarligt talat, vad heter alla ni från kazzak, frostmane, outland, grim batol, tarren mill och Ravenholdt? vore kul att veta Här har du en gammal lista iaf Typ inget stämmer inte längre men det är bättre än inget (kanske ) http://www.brobex.com/wow/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Var det inte någon här som hette Commontheif? Dödade precis honom i AV6 ^^ Namn? Nu har ju både horde och alliance bara skitit i varrandra och rushat till Dun baldr / Frostwolf, så jag har vunnit 5 AV i rad på kanske 2 timmar total tid! Skulle tagit dubbelt så lång tid att förlora 1 gång när det var Outland mot Outland. Redigerad 29 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Hmpf, lvlade inte idag, har varit lat och bara spelat 3 timmar idag.. Huga, Blaucrozz skriver något långt! Aja, får se om han raler åt Stellan ännu mer imorgon G'natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Namn? Nu har ju både horde och alliance bara skitit i varrandra och rushat till Dun baldr / Frostwolf, så jag har vunnit 5 AV i rad på kanske 2 timmar total tid! Skulle tagit dubbelt så lång tid att förlora 1 gång när det var Outland mot Outland. Mjum ^^ Mjo är ju inte lika roligt att spela AV nu, visst visst snabbt med rep. Tycker att det var bättre innan, inget pvp i AV nu ju. Tröttnade spela efter 6 vinster på raken och en förlust. Btw Inloggningsservern nere eller? för jag kommer inte in. Redigerad 29 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Checka min gubbe nu. Wynx @ Trollbane. Jag crittar runt 400 - 800 med Raptor Strike. Rätt bra faktiskt Redigerad 29 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jag spelar själv WoW och har ingenting emot olagliga servrar, däremot håller jag helt klart med om att det han postar skickar fel signaler till nya spelare. Självklart har de rätten att stänga ner en server men jag tror inte det skulle uppnå särskillt mycket Det finns så många som håller på med det och Blizzard tappar nog inte särskillt mycket pengar på dem. Jag menar de sissta siffrorna jag såg var ungjefär 6 000 000 spelare, säg att alla betalar 100kr i månden och du ser att de drar in 7 200 000 000kr om året på bara de som spelar spelet. Sen får man lägga till själva inköps priset och bi produkter. Det är klart att det kostade en hel del att göra spelet och att advertisa, men det är nog inte i närheten av sånna summor. Jag tror att Blizzard bara är smickrade av att så många väljer att spela spelet. Jag vet att jag skulle varit EXTREMT stolt om jag hade varit en av deras programerare. On a side note: Vad hände med listan på alla som spelar? Jag har inte heller något "emot" crackervrarna så sätt. Har själv fördrivigt tiden på ett par olika crackservrar när jag har varit trött på skiten. Har dock slutat illa kvickt då det är så otroligt dåligt att spela på en crackserver. Latency som om man sitter på ett 56k modem, buggar till höger och vänster. Gamla patchar, dåliga GM's, lvl req helt fucked up. Allt är verkligen 100 gånger dåligare än en vanlig server. Därimot så har jag väldigt mycket emot att han skriver om det här på GTAsajten. Vi kopplas indirekt ihop med hans poster, och får därför fel bild på oss själva. Säg att det kommer in en gäst här från ett annat forum för att kolla in wow tråden, så ser den massa crack skit. Han går tillbaka till sitt forum och säger att gtasajten suger och alla bara är crackspelare där. Hur många nya medlemmar tror du vi får då? Om det därimot inte finns en massa skit med crackservrar så kommer han säga att gtasajten var en bra sida och vi får många nya medlemmar istället. Saken har inget med pengar att göra. Blizzard har det väldigt, VÄLDIGT gott ställt. Ett av de rikaste spelföretagen utan tvekan. Men det står ändå i deras regler att det är strikt förbjudet att modifiera deras klienter. Och om någon slänger upp en egen server som andra får spela på så gör dom ett brott. Och eftersom vi stödjer Blizzard (Annars skulle vi ju inte spelat), så tycker jag inte det är mer än rätt att visa dom "hänsyn" och inte spela på crackservrar, eller att skriva om massa saker som händer på just "din" crackserver, då det mer eller mindre är en fiktiv värld, mot dom vanliga servrarna som blizzard har. Så folk, spelar ni på crackservrar. Skäms. Börja spela ett annat spel om ni är för snåla för WoW. Och posta inte skit om era crackservrar här. Inte för Blizzards skull, men för GTAsajtens skull. Jag kan faktist varna dom som skriver om crackservrar, då det är samma sak som warez. Du betalar inte för ditt spelande, vilket är en självklarhet för alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ni får ju låta mig äga er också allvarligt talat, vad heter alla ni från kazzak, frostmane, outland, grim batol, tarren mill och Ravenholdt? vore kul att veta Bianka - Level 58 NE Hunter @ Boulderfist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Haha, så klockren film. Film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ni får ju låta mig äga er också allvarligt talat, vad heter alla ni från kazzak, frostmane, outland, grim batol, tarren mill och Ravenholdt? vore kul att veta Chech Tauren warrior lvl 60 i kazzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Bianka - Level 58 NE Hunter @ Boulderfist Ok. Glömde några realms i BG-gruppen Boulderfist, Stonemaul och ett par till. men ni vet väl vilken grupp ni är i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Dedrojd/Emerald dream/lvl 60/paladin/human/Stormwatch(guild) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Gah vill spela. 100k xp till 60 och 4k rep tills reveard med Frostwolf =[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Burning Crusade Character Creation! Orka gayiga Blood Elf males. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Burning Crusade Character Creation! Orka gayiga Blood Elf males. Tycker alliance nya ser minst lika fucked up ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Orka gayiga Blood Elf males. Men dom såg faktiskt verkligen gulliga ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Men dom såg faktiskt verkligen gulliga ut.. Det där lät.. konstigt! Du menar att Gayiga Bloodelfs... ser gulliga ut? Redigerad 30 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Det där lät.. konstigt! Du menar att Gayiga Nightelfs... ser gulliga ut? BLOOD elves Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 BLOOD elves Ojdå, sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Det där lät.. konstigt! Du menar att Gayiga Nightelfs... ser gulliga ut? Nej, jag menade de nya blood elfs.. -- Yay, vart promoted till det näst näst högsta i rank man kan bli i min guild, Captain. Precis när jag tänkte byta guild. Fick en order av min GM att visa vägen för nykomlingarna och grejs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts