Mikolan Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Paladins är sÃ¥na som alla tycker fuskar. Dom har ju extraliv o grejer. Lagom svÃ¥ra att döda är dom iaf. SÃ¥ en dÃ¥lig klass är dom ju inte iaf. Tänkte för övrigt skryta med en grej jag gjorde nyss. Grindar lite och slÃ¥r pÃ¥ nÃ¥gra lvl42-43or i tanaris. Framför allt dom med stora tjocka minions. Gör först sÃ¥ att jag slÃ¥r ner huvudmobben till under 20% sen slÃ¥r jag pÃ¥ minionen. Och dÃ¥ utan att använda nÃ¥gon rage. Sen dör den, jag fÃ¥r Bloodthirst (nästa slag slÃ¥r 100% hÃ¥rdare) och jag har full rage. Sen kör jag execute (kostar 10 rage, kan endast användas när moben har mindre än 20% hp kvar och ger 450 extra skada + resterande ragen gÃ¥nger 12) pÃ¥ mobben som jag precis fÃ¥tt ner under 20%. SlÃ¥r 2987 pÃ¥ ett enda slag. O det var inte ens en critt! Är lite stolt faktiskt. Det är shamans som fuskar Backa med frost bolt. Nästan en exploit ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det är hunters. Paladiner är precis som pÃ¥ Diablo II Meelees Med auror och blessings som kan heala. Just ja.. För mycket tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Paladiner med bÃ¥gar LoL Paladiner ska ju för fan ha melee vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Paladiner med bÃ¥gar LoL Paladiner ska ju för fan ha melee vapen Jo, men nu är det sÃ¥ att pÃ¥ Tibia sÃ¥ är Paladiner Pure distance fighters. Dom fÃ¥r skills mycket snabbare i distance fighting. Alla kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jo, men nu är det sÃ¥ att pÃ¥ Tibia sÃ¥ är Paladiner Pure distance fighters. Dom fÃ¥r skills mycket snabbare i distance fighting. Alla kan ha fel. Det känns mer orginelt med melee vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ehh varför är du osäker pÃ¥ gamecards :S Jag är inte osäker men om man gör det varannan mÃ¥nad och betalar med det istället för VISA sÃ¥ försvinner väll inte gubben? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag är inte osäker men om man gör det varannan mÃ¥nad och betalar med det istället för VISA sÃ¥ försvinner väll inte gubben? :'( Du använder ju dom där korten istället för visa. Du gÃ¥r ju o köper kortet, loggar in pÃ¥ account sidan (som inte funkar just nu! #&$%!), väljer nÃ¥nstans att du ska betala med det och sen bör du väl skriva in numret nÃ¥nstans. Och sen funkar det! För övrigt är det jävligt jobbigt att sidan inte funkar längre. Använder min brors creditkort för att betala och nu har betalningen gÃ¥tt ut. Och den vill inte uppdatera bara för min bror har skaffat nytt kort. SÃ¥ jag mÃ¥ste ändra sifforna, men det gÃ¥r inte! Jag blir sÃ¥ jäääävla frustrerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Wiii!.. Har fÃ¥tt det nu.. MÃ¥ste vara nÃ¥tt fel pÃ¥ mitt födelsedatum här pÃ¥ sajten. Men jag fick Wow och ett 2 mÃ¥naders gamecard sÃ¥ jag har 3 mÃ¥nader!!1!!11!!! Men jag kommer installera det imorrn, ska ju inte sitta vid datorn när man har folk som ska fira mig.. Redigerad 20 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 VadÃ¥ försviner gubben om man inte betalar en mÃ¥nad? Tänker fan inte paya under sommarn när jag inte äns kommer vara hemma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 VadÃ¥ försviner gubben om man inte betalar en mÃ¥nad? Tänker fan inte paya under sommarn när jag inte äns kommer vara hemma.. Nej , den försvinner inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Wiii!.. Har fÃ¥tt det nu.. MÃ¥ste vara nÃ¥tt fel pÃ¥ mitt födelsedatum här pÃ¥ sajten. Men jag fick Wow och ett 2 mÃ¥naders gamecard sÃ¥ jag har 3 mÃ¥nader!!1!!11!!! Men jag kommer installera det imorrn, ska ju inte sitta vid datorn när man har folk som ska fira mig.. Alla fÃ¥r en grattis mÃ¥nad Kör ocksÃ¥ med gamecard sÃ¥ you are not the only one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 VadÃ¥ försviner gubben om man inte betalar en mÃ¥nad? Tänker fan inte paya under sommarn när jag inte äns kommer vara hemma.. Den försvinner efter sex mÃ¥nader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Alla fÃ¥r en grattis mÃ¥nad Kör ocksÃ¥ med gamecard sÃ¥ you are not the only one Meehh.. det vet jag ju ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Urk, har läst en del pÃ¥ amerikanska forumet om Honour System. Och vad jag tycker sÃ¥ verkar det vara rent SKIT. För efter det introducerades där sÃ¥ har gankingen ökat massivt samt att det har börjat raidats maaassa mer, vilket resulterar i mer lagg än vanligt. Folk har tydligen riktigt svÃ¥rt att en questa nuförtiden där iom att dom blir gankade hela tiden. SÃ¥ när det kommer till europa vet jag inte om jag vill stanna pÃ¥ Bladefist. En PVP-server med redan massa lagg och ganking. Kommer bli en jävla mardröm ju. :\ Men ni kan ju läsa lite själva om ni orkar: http://forums.worldofwarcraft.com/board.aspx?fn=wow-general Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Synd att man inte kan fÃ¥ dÃ¥lig rank ännu. Borde vara sÃ¥ att man inte är välkommen till ens hemstad och sÃ¥nt. DÃ¥ fÃ¥r vi stop pÃ¥ gankandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Varför är account management nere hela jävla tiden nu har jag köpt game card och allt D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 För Blizzard har seriösa problem nu efter patchen och alla nya boxar som kom. Loginservrarna har crashat flera gÃ¥nger. Forumet gÃ¥r pÃ¥ samma login sÃ¥ folk kan inte logga in pÃ¥ forumet. En väldig massa folk har fÃ¥tt sina accounts frysta pga att det stÃ¥r att man inte har betalt (jag bl.a.) och man kan inte ändra det för manedgement sidan har crachat. Sitter folk där ute som inte har kunnat spela pÃ¥ 4-5dagar pga av detta. Och blizzards svar pÃ¥ detta är om man mailar sÃ¥ ber dom en att ringa till deras hotlines. Ringer man sÃ¥ säger dom att det är sÃ¥ lÃ¥ng kö att dom inte tar in mer folk i kön för tillfället. WAY TO GO BLIZZARD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Hur fixar Horde Rouge Bandanas vilka defias ska man döda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Woho ! Horde guilden Imperium som bara bestÃ¥r av lvl 60ish , var dom första som dödade Onyxia pÃ¥ shattered hand !! SÃ¥ jävla gött att horde dödade onyxia före ally Oynixas huvud , pÃ¥ en pelare i orgrimmar : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Woho ! Horde guilden Imperium som bara bestÃ¥r av lvl 60ish , var dom första som dödade Onyxia pÃ¥ shattered hand !! SÃ¥ jävla gött att horde dödade onyxia före ally Oynixas huvud , pÃ¥ en pelare i orgrimmar : Finns en liknande guild pÃ¥ Bladefist som heter "Infamous" och bestÃ¥r bara av lvl 60 alliance. Hoppas dom krossar Onyxia snart med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts