Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Paladins är såna som alla tycker fuskar. Dom har ju extraliv o grejer. Lagom svåra att döda är dom iaf. Så en dålig klass är dom ju inte iaf. (w00t)

Tänkte för övrigt skryta med en grej jag gjorde nyss. Grindar lite och slår på några lvl42-43or i tanaris. Framför allt dom med stora tjocka minions.

Gör först så att jag slår ner huvudmobben till under 20% sen slår jag på minionen. Och då utan att använda någon rage. Sen dör den, jag får Bloodthirst (nästa slag slår 100% hårdare) och jag har full rage. Sen kör jag execute (kostar 10 rage, kan endast användas när moben har mindre än 20% hp kvar och ger 450 extra skada + resterande ragen gånger 12) på mobben som jag precis fått ner under 20%. Slår 2987 på ett enda slag. O det var inte ens en critt!

Är lite stolt faktiskt. (w00t)

Det är shamans som fuskar ^_^ Backa med frost bolt. Nästan en exploit ju (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte osäker men om man gör det varannan månad och betalar med det istället för VISA så försvinner väll inte gubben? :rolleyes: :'(

Du använder ju dom där korten istället för visa. Du går ju o köper kortet, loggar in på account sidan (som inte funkar just nu! #&$%!), väljer nånstans att du ska betala med det och sen bör du väl skriva in numret nånstans. Och sen funkar det!

För övrigt är det jävligt jobbigt att sidan inte funkar längre. Använder min brors creditkort för att betala och nu har betalningen gått ut. Och den vill inte uppdatera bara för min bror har skaffat nytt kort. Så jag måste ändra sifforna, men det går inte! Jag blir så jäääävla frustrerad!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wiii!.. Har fått det nu..

Måste vara nått fel på mitt födelsedatum här på sajten.

Men jag fick Wow och ett 2 månaders gamecard så jag har 3 månader!!1!!11!!! :rolleyes::P;)

Men jag kommer installera det imorrn, ska ju inte sitta vid datorn när man har folk som ska fira mig.. :lol:

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wiii!.. Har fått det nu..

Måste vara nått fel på mitt födelsedatum här på sajten.

Men jag fick Wow och ett 2 månaders gamecard så jag har 3 månader!!1!!11!!! :P:lol::angry:

Men jag kommer installera det imorrn, ska ju inte sitta vid datorn när man har folk som ska fira mig.. (w00t)

Alla får en grattis månad ;) Kör också med gamecard så you are not the only one :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Urk, har läst en del på amerikanska forumet om Honour System. Och vad jag tycker så verkar det vara rent SKIT. För efter det introducerades där så har gankingen ökat massivt samt att det har börjat raidats maaassa mer, vilket resulterar i mer lagg än vanligt. Folk har tydligen riktigt svårt att en questa nuförtiden där iom att dom blir gankade hela tiden.

Så när det kommer till europa vet jag inte om jag vill stanna på Bladefist. En PVP-server med redan massa lagg och ganking. Kommer bli en jävla mardröm ju. :\

Men ni kan ju läsa lite själva om ni orkar:

http://forums.worldofwarcraft.com/board.aspx?fn=wow-general

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För Blizzard har seriösa problem nu efter patchen och alla nya boxar som kom.

Loginservrarna har crashat flera gånger. Forumet går på samma login så folk kan inte logga in på forumet. En väldig massa folk har fått sina accounts frysta pga att det står att man inte har betalt (jag bl.a.) och man kan inte ändra det för manedgement sidan har crachat.

Sitter folk där ute som inte har kunnat spela på 4-5dagar pga av detta.

Och blizzards svar på detta är om man mailar så ber dom en att ringa till deras hotlines. Ringer man så säger dom att det är så lång kö att dom inte tar in mer folk i kön för tillfället.

WAY TO GO BLIZZARD! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woho ! Horde guilden Imperium som bara består av lvl 60ish , var dom första som dödade Onyxia på shattered hand !! :blink:

Så jävla gött att horde dödade onyxia före ally :)

Oynixas huvud , på en pelare i orgrimmar :

Finns en liknande guild på Bladefist som heter "Infamous" och består bara av lvl 60 alliance. Hoppas dom krossar Onyxia snart med >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor