Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag kan posta här hur länge och hur mycket jag vill!!!

Och att jag inte spelar på en Orginal server så betyder det inte att jag har något olagligt.

Har som sagt lånat skivorna från en kompis.

Vi har redan gått igenom detta innan.

Även om du har köpt spelet orginal, så är det olagligt att spela på crackade servrar.

Om jag vill kan jag anmäla din server till blizzard så kommer dom tvinga den att stängas ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte vad allas problem med Crackade eller Privata servrar är. Är ni oroliga att Blizzard inte ska tjäna nog med pengar?

Orätvist att ni måste betala? ...

Den här tråden är ägnad ett spel och allt som hör till det spelet ska alltså postas här.

Om jag vill kan jag anmäla din server till blizzard så kommer dom tvinga den att stängas ner.

Tvivlar starkt på att Blizzard skulle "Tvinga" ner servern. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte vad allas problem med Crackade eller Privata servrar är. Är ni oroliga att Blizzard inte ska tjäna nog med pengar?

Orätvist att ni måste betala? ...

Den här tråden är ägnad ett spel och allt som hör till det spelet ska alltså postas här.

Tvivlar starkt på att Blizzard skulle "Tvinga" ner servern. :lol:

Vi som spelar gillar inte uppmuntring till olagliga servrar.

Sen all hans skit han postar ger falsk information om spelet för folk som är nya här.

Köpa BOP's, får ranker samtidigt som man dödar någon, massa annan skit som inte finns.

Och jag tvivlar med på att dom skulle tvinga ner en server. Men dom har all rätt och kan utan större problem stänga ner en crackserver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen all hans skit han postar ger falsk information om spelet för folk som är nya här.

Köpa BOP's, får ranker samtidigt som man dödar någon, massa annan skit som inte finns.

Och jag tvivlar med på att dom skulle tvinga ner en server. Men dom har all rätt och kan utan större problem stänga ner en crackserver.

Dom har ju stängt ner massor av sidor som håller på med Crack-servers (dom höll på med sånt på sidan jag kollade buggar på), så det är nog inget problem för dom. Och dom kan väl typ stämma dom som håller på och kodar såna? eller ja, stängt ner....sidorna gick med på det eftersom dom inte hade något val.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får man inte honor om alliance dödar horde?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar själv WoW och har ingenting emot olagliga servrar, däremot håller jag helt klart med om att det han postar skickar fel signaler till nya spelare.

Självklart har de rätten att stänga ner en server men jag tror inte det skulle uppnå särskillt mycket ^_^ Det finns så många som håller på med det och Blizzard tappar nog inte särskillt mycket pengar på dem. Jag menar de sissta siffrorna jag såg var ungjefär 6 000 000 spelare, säg att alla betalar 100kr i månden och du ser att de drar in 7 200 000 000kr om året på bara de som spelar spelet. Sen får man lägga till själva inköps priset och bi produkter. Det är klart att det kostade en hel del att göra spelet och att advertisa, men det är nog inte i närheten av sånna summor. Jag tror att Blizzard bara är smickrade av att så många väljer att spela spelet. Jag vet att jag skulle varit EXTREMT stolt om jag hade varit en av deras programerare.

On a side note: Vad hände med listan på alla som spelar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor