StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Jag kan posta här hur länge och hur mycket jag vill!!! Och att jag inte spelar på en Orginal server så betyder det inte att jag har något olagligt. Har som sagt lånat skivorna från en kompis. Vi har redan gått igenom detta innan. Även om du har köpt spelet orginal, så är det olagligt att spela på crackade servrar. Om jag vill kan jag anmäla din server till blizzard så kommer dom tvinga den att stängas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Vi har redan gått igenom detta innan. Även om du har köpt spelet orginal, så är det olagligt att spela på crackade servrar. Om jag vill kan jag anmäla din server till blizzard så kommer dom tvinga den att stängas ner. Snälla gör det, så slipper vi hans 1337th platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Fick bara lust att posta ett clip...BLEH! STV Arena efterfest <_> precis innan jag respeca Cold blood/Prep @Chammee killer: Tycker Stell sagt till dig minst 3 gånger att det är olagligt med privatserver och lagt upp bilder på 'terms of use'. Redigerad 28 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Förstår inte vad allas problem med Crackade eller Privata servrar är. Är ni oroliga att Blizzard inte ska tjäna nog med pengar? Orätvist att ni måste betala? ... Den här tråden är ägnad ett spel och allt som hör till det spelet ska alltså postas här. Om jag vill kan jag anmäla din server till blizzard så kommer dom tvinga den att stängas ner. Tvivlar starkt på att Blizzard skulle "Tvinga" ner servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Förstår inte vad allas problem med Crackade eller Privata servrar är. Är ni oroliga att Blizzard inte ska tjäna nog med pengar? Orätvist att ni måste betala? ... Den här tråden är ägnad ett spel och allt som hör till det spelet ska alltså postas här. Tvivlar starkt på att Blizzard skulle "Tvinga" ner servern. Vi som spelar gillar inte uppmuntring till olagliga servrar. Sen all hans skit han postar ger falsk information om spelet för folk som är nya här. Köpa BOP's, får ranker samtidigt som man dödar någon, massa annan skit som inte finns. Och jag tvivlar med på att dom skulle tvinga ner en server. Men dom har all rätt och kan utan större problem stänga ner en crackserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Vi som spelar gillar inte uppmuntring till olagliga servrar. Sen all hans skit han postar ger falsk information om spelet för folk som är nya här. Köpa BOP's, får ranker samtidigt som man dödar någon, massa annan skit som inte finns. Och jag tvivlar med på att dom skulle tvinga ner en server. Men dom har all rätt och kan utan större problem stänga ner en crackserver. Dom har ju stängt ner massor av sidor som håller på med Crack-servers (dom höll på med sånt på sidan jag kollade buggar på), så det är nog inget problem för dom. Och dom kan väl typ stämma dom som håller på och kodar såna? eller ja, stängt ner....sidorna gick med på det eftersom dom inte hade något val. Redigerad 28 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Vi som spelar gillar inte uppmuntring till olagliga servrar. Sen all hans skit han postar ger falsk information om spelet för folk som är nya här. Köpa BOP's, får ranker samtidigt som man dödar någon, massa annan skit som inte finns. Och jag tvivlar med på att dom skulle tvinga ner en server. Men dom har all rätt och kan utan större problem stänga ner en crackserver. Får man inte honor om alliance dödar horde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 (redigerad) Får man inte honor om alliance dödar horde? ? http://www.wow-europe.com/en/info/basics/honor-guide.html Redigerad 29 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Får man inte honor om alliance dödar horde? Jo, men ni får rank på engång, i riktiga får man Honor sen varje onsdag uppdateras rankerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Hm, har ett litet problem. På senaste tiden har datorn börjat startas om när jag lämnar in quests, ibland kommer det upp bluescreens. Någon som har en bra förklaring? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Hm, har ett litet problem. På senaste tiden har datorn börjat startas om när jag lämnar in quests, ibland kommer det upp bluescreens. Någon som har en bra förklaring? =/ installera om WoW, kan vara fel på något fil, eller kör repair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 installera om WoW, kan vara fel på något fil, eller kör repair. Ska testa det och se om det blir någon skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ska testa det och se om det blir någon skillnad. Installera om wow...jag menar rör det inte sig om TIMMAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Installera om wow...jag menar rör det inte sig om TIMMAR? Jo, det är därför jag använder repair grejen just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Jo, det är därför jag använder repair grejen just nu Kanske ett addon som spökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Var det inte någon här som hette Commontheif? Dödade precis honom i AV6 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Var det inte någon här som hette Commontheif? Dödade precis honom i AV6 ^^ Mr.Magic har en NE Rogue som heter så ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Ni får ju låta mig äga er också allvarligt talat, vad heter alla ni från kazzak, frostmane, outland, grim batol, tarren mill och Ravenholdt? vore kul att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Tror att jag har fixat det nu. Efter att jag reparerat så stack jag till Ratchet (det är i synnerhet där datorn lägger av) och lämnade in ett quest. Inget hände, så jag förmodar att det är borta nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Vi som spelar gillar inte uppmuntring till olagliga servrar. Sen all hans skit han postar ger falsk information om spelet för folk som är nya här. Köpa BOP's, får ranker samtidigt som man dödar någon, massa annan skit som inte finns. Och jag tvivlar med på att dom skulle tvinga ner en server. Men dom har all rätt och kan utan större problem stänga ner en crackserver. Jag spelar själv WoW och har ingenting emot olagliga servrar, däremot håller jag helt klart med om att det han postar skickar fel signaler till nya spelare. Självklart har de rätten att stänga ner en server men jag tror inte det skulle uppnå särskillt mycket Det finns så många som håller på med det och Blizzard tappar nog inte särskillt mycket pengar på dem. Jag menar de sissta siffrorna jag såg var ungjefär 6 000 000 spelare, säg att alla betalar 100kr i månden och du ser att de drar in 7 200 000 000kr om året på bara de som spelar spelet. Sen får man lägga till själva inköps priset och bi produkter. Det är klart att det kostade en hel del att göra spelet och att advertisa, men det är nog inte i närheten av sånna summor. Jag tror att Blizzard bara är smickrade av att så många väljer att spela spelet. Jag vet att jag skulle varit EXTREMT stolt om jag hade varit en av deras programerare. On a side note: Vad hände med listan på alla som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts