T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Emberstone Staff är väl #1 om du är resto. Sen finns det då westfall staven som du får i quest. Är du feral väljer du leather armorn istället. värjer du staven så har du fortfarande leather armorn som droppas av WC. Sen cloaken är bra för feral. AGI/INT ringen. Sen finns det ju förstås tusentals gröna leather drops, som kan vara bra att ha. @ante_freeman: Snälla, om du inte vet så kan du vara snäll och inte svara.. Har sett det flera gånger här och i andra speltopicar. En del spel har du inte äns, men ändå så ska du svara med "Jag vet inte, men kanske..". Om du inte vet så är det ingen idé att sitta och gissa för att hoarda posts. Tack stell, Jag satte 1 talent i improved mark of the wild, Det är inte fel om man ska var resto va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tack stell, Jag satte 1 talent i improved mark of the wild, Det är inte fel om man ska var resto va? Hehe, Imp. MotW är standard om du ska vara resto. Du måste ha 5 points för att komma vidare i trädet, och Furor är inte precis något för en resto druid. Spec 1 (resto) 12/0/39 - Normal restospec Spec 2 (resto) 7/0/44 - Endgame restospec Spec 1 (feral) 11/35/5 - Cat feral spec Spec 2 (feral)11/35/5 - Bear feral spec Spec 1 (balance) 41/0/10 - Normal balance spec Spec 1 (hybrid) 15/14/22 - "normal" hybrid spec (finns inga "si och så" specar som är hybrider. Det är helt upp till dig själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hehe, Imp. MotW är standard om du ska vara resto. Du måste ha 5 points för att komma vidare i trädet, och Furor är inte precis något för en resto druid. Okej, tack ^^ Men det går det inte mycket segare att lvla som resto än feral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Okej, tack ^^ Men det går det inte mycket segare att lvla som resto än feral? Alla sa det till mig när jag spelade, och enligt mig så gick det mycket segare, men sen var jag ju noob med det var första charen btw. @Stellhell, bra sagt...det mesta han har sagt är "Nice" typ. Redigerad 27 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Okej, tack ^^ Men det går det inte mycket segare att lvla som resto än feral? Har lagt upp ett par specs ett par posts upp. Och nej, jag kan inte säga att det går segare som resto. Feral är som sagt inte "bra" förens sent 30, tidigt 40. Så upp till 40 iaf kan man vara resto. När du kan få en full 31pnt spec i feral, då är det snabbare att grinda i feral. Och i lägre lvl är det bara jobbigt att samla både feral och resto eq eftersom man inte har den så länge när man lvlar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Vann precis Earthfury chesten, vi ska äga Raggy strax, sen drar vi till razorgore. Edit: Vi tog ragge på första försöket, men whipade på razorgore i bwl sen Redigerad 27 augusti, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Kört AQ40 idag, fick ner Fankriss till 23% som bäst. På tisdag går han nog ner, men jag kan inte vara med då. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 http://img237.imageshack.us/img237/9642/kluringhn9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Har frågat samma sak ^^ men till mig sa han att världen skulle gå undet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Nån annan som inte kommer in på servrarna? Stannar på Logging in to game server. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Har börjat på en rouge som ska bli min fish,lockpicking o mining char. Var med och dödade en horde lvl 60 precis. Har en ganska nice honor ranking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Har börjat på en rouge som ska bli min fish,lockpicking o mining char. Var med och dödade en horde lvl 60 precis. Har en ganska nice honor ranking. Men din äckelbög, ge fan i och skriva i denna tråd om du inte har orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Snart 48. Funderar på att skaffa Axe of Rin'ji i Duel Wield. En per styck kostar runt 10g på AH. Vill gärna ha Dawns Edge men för dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wolfer Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) http://img237.imageshack.us/img237/9642/kluringhn9.jpg Lol, jag har sett en liknande för länge länge sen. Den gick så här: <someone> BTW, What happens if [the unstoppable force] hits [the immovable object]? <gm> Chuck Norris Dies. så det där är en rip off Redigerad 28 augusti, 2006 av wolfer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Har börjat på en rouge som ska bli min fish,lockpicking o mining char. Var med och dödade en horde lvl 60 precis. Har en ganska nice honor ranking. 1. orka spela med röd MS. 2. hur fan orkar man ens spela WoW-Priv? det är så jävla sämst. Edit: börjat med en ny warlock nu, den är så impa. Edit2: hm det vart lite vitt, men orkar inte tabort skiten atm. Redigerad 28 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wolfer Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Okej, tack ^^ Men det går det inte mycket segare att lvla som resto än feral? Bet beror som sagt på vilket lvl du är, men själv så va man Balance speccad upp till lvl 60. Balance tycker jag är bäst om man ska lvla/pvpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Bet beror som sagt på vilket lvl du är, men själv så va man Balance speccad upp till lvl 60. Balance tycker jag är bäst om man ska lvla/pvpa Hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Bet beror som sagt på vilket lvl du är, men själv så va man Balance speccad upp till lvl 60. Balance tycker jag är bäst om man ska lvla/pvpa Som stell sade är Moonkinform Out of mana form, manan försvinner på en gång, enligt mina balance polare, vill man pvpa och dpsa med en druid borde man väll ändå vara Feral? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Bet beror som sagt på vilket lvl du är, men själv så va man Balance speccad upp till lvl 60. Balance tycker jag är bäst om man ska lvla/pvpa Jag var Balance till lvl 58, och det var innan 1.8. Balance är en ganska ogenomtänkt spec. och absolut inte snabbast/bäst varken PvE eller PvP. 3% crit auran hjälper så lite så det inte mäter upp med den urusla dps:n. Moonkin form skulle ha en extra buff, utöver 3% crit auran som ökar skadan för enbart druiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Men din äckelbög, ge fan i och skriva i denna tråd om du inte har orginal Jag kan posta här hur länge och hur mycket jag vill!!! Och att jag inte spelar på en Orginal server så betyder det inte att jag har något olagligt. Har som sagt lånat skivorna från en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts