MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Druider är väldigt roliga, men vet inte hur pala är i healing men är inte så roliga i pvp då dom typ bara har 1-2 attacker (melee) Right? Pala heal är bättre än priest med full holy + int gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Pala heal är bättre än priest med full holy + int gear. Nja, fan heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Pala heal är bättre än priest med full holy + int gear. Inte än en priest med full resto ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Paladins heasl är inte bättre, bara mer manaeffektiva, så de kan heala längre utan att gå tom för mana. Plus att en priest har en del andra saker som inte paladins har, som PW: Shield. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Paladins heasl är inte bättre, bara mer manaeffektiva, så de kan heala längre utan att gå tom för mana. Plus att en priest har en del andra saker som inte paladins har, som PW: Shield. Typ, men en kompis till mig healar mycket bättre än många präster jag känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Funderat en stund nu, läst lite faqs och druid står högst upp i min "reroll-lista" sen är priest/palas på delad tvåa. Några sista ord innan jag rerollar? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Typ, men en kompis till mig healar mycket bättre än många präster jag känner. Kanske har mer skills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Kanske har mer skills Han healar i typ MC och dom gör det också...så det är ingen fråga om skills. T-RYDER: Paladin är en förbättrad Melee klass av Präst, enligt mig är Paladin roligare. Redigerad 25 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Han healar i typ MC och dom gör det också...så det är ingen fråga om skills. T-RYDER: Paladin är en förbättrad Melee klass av Präst, enligt mig är Paladin roligare. Vad har dom för Melee attacker mer än vanliga? har sett när dom typ gör "eld i backen" så rogue tappar sin stealth eller nå sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Han healar i typ MC och dom gör det också...så det är ingen fråga om skills. T-RYDER: Paladin är en förbättrad Melee klass av Präst, enligt mig är Paladin roligare. Hm, Okej tack för alla tips. Kom på att jag inte orkar spela ikväll ändå så jag rerollar imorgon istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vad har dom för Melee attacker mer än vanliga? har sett när dom typ gör "eld i backen" så rogue tappar sin stealth eller nå sånt eld i backan? consecration menar du, det är ju det, dom har massa melee-klassade attacker, mana gain, health gain, 2x hits etc. så det är fortfarande en förbättrad mellee klass av präst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Hm, Okej tack för alla tips. Kom på att jag inte orkar spela ikväll ändå så jag rerollar imorgon istället. Om du har svårt att välja tycker jag du ska ta druid för dom är typ allt i allo (warrior= bear, cat=rogue vanliga formen= priest) fast i sämre skala Men pala är rätt bra mot warriors vid typ 30-40 lvlen så du kan ju leka lite i pvp med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vad har dom för Melee attacker mer än vanliga? har sett när dom typ gör "eld i backen" så rogue tappar sin stealth eller nå sånt Typ seal of command Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Typ seal of command Och vad gör den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Och vad gör den? Frågar det samma, kanske ska prova en pala nästa gång test serven är uppe och vill veta vilka attacks man ska ha Hotkeys till Redigerad 25 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Frågar det samma, kanske ska prova en pala nästa gång test serven är uppe och vill veta vilka attacks man ska ha Hotkeys till När den proccar slår du 1x attack med 100% damage (holy damage) + vanliga, så du kan väl critta upp till 1k st med båda och sen 1k JoC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Stog i en faq att palas inte var så bra i pvp i lvl 60. Och jag tor pvp kommer bli typ 20% av mitt spelande sen i lvl 60. Är det sant eller är han som skrev det helt ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Stog i en faq att palas inte var så bra i pvp i lvl 60. Och jag tor pvp kommer bli typ 20% av mitt spelande sen i lvl 60. Är det sant eller är han som skrev det helt ute och cyklar? Tror det stämmer då jag också hört att dom suger vid 60 eller det kanske är dom andra klasserna som blivit bättre då¨ eld i backan? consecration menar du, det är ju det, dom har massa melee-klassade attacker, mana gain, health gain, 2x hits etc. så det är fortfarande en förbättrad mellee klass av präst Edit: Mafia: Hur funkar dom då? Edit2: Jag menar eld i backen Redigerad 25 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Stog i en faq att palas inte var så bra i pvp i lvl 60. Och jag tor pvp kommer bli typ 20% av mitt spelande sen i lvl 60. Är det sant eller är han som skrev det helt ute och cyklar? Då har din FAQ fel, då en bra paladin tar vilket motstånd som helst. Tror det stämmer då jag också hört att dom suger vid 60 eller det kanske är dom andra klasserna som blivit bättre då¨ Edit: Mafia: Hur funkar dom då? Edit2: Jag menar eld i backen Man använder den så kommer en 10 yard radius AoE ut som gör typ 500 damage....Consecration a.k.a. rogue dödaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 DIIIIIIIIIIING! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts