Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vad har dom för Melee attacker mer än vanliga? har sett när dom typ gör "eld i backen" så rogue tappar sin stealth eller nå sånt

eld i backan? consecration menar du, det är ju det, dom har massa melee-klassade attacker, mana gain, health gain, 2x hits etc. så det är fortfarande en förbättrad mellee klass av präst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm, Okej tack för alla tips.

Kom på att jag inte orkar spela ikväll ändå så jag rerollar imorgon istället.

Om du har svårt att välja tycker jag du ska ta druid för dom är typ allt i allo (warrior= bear, cat=rogue vanliga formen= priest) fast i sämre skala B)

Men pala är rätt bra mot warriors vid typ 30-40 lvlen så du kan ju leka lite i pvp med dom (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stog i en faq att palas inte var så bra i pvp i lvl 60. Och jag tor pvp kommer bli typ 20% av mitt spelande sen i lvl 60.

Är det sant eller är han som skrev det helt ute och cyklar?

Tror det stämmer då jag också hört att dom suger vid 60 eller det kanske är dom andra klasserna som blivit bättre då¨ B)

eld i backan? consecration menar du, det är ju det, dom har massa melee-klassade attacker, mana gain, health gain, 2x hits etc. så det är fortfarande en förbättrad mellee klass av präst

Edit:

Mafia: Hur funkar dom då?

Edit2: Jag menar eld i backen

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stog i en faq att palas inte var så bra i pvp i lvl 60. Och jag tor pvp kommer bli typ 20% av mitt spelande sen i lvl 60.

Är det sant eller är han som skrev det helt ute och cyklar?

Då har din FAQ fel, då en bra paladin tar vilket motstånd som helst.

Tror det stämmer då jag också hört att dom suger vid 60 eller det kanske är dom andra klasserna som blivit bättre då¨ B)

Edit:

Mafia: Hur funkar dom då?

Edit2: Jag menar eld i backen

Man använder den så kommer en 10 yard radius AoE ut som gör typ 500 damage....Consecration a.k.a. rogue dödaren (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor