Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Fyfan, det suger med det här, alla fuskar ju. Nyss var det en gnome i lvl 10 som tog våran flagga efter 10 sekunder och använde speedhack och grejs..

Åsanisse hette killen. Åt helvete med han._.

Han kanske använder nån Potion eller nåt?... Hade han några buffs?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Speed (100%) > Sprint (50%) > swiftness poition (70%).

Det är nog mest troligt.

Han börjar vid tunneln, springer ner, tar Speed buffen (100% i 10sek), Sprint(50% i 15sek), Swiftness Potion (50% i 15sek), Goblin Rocket boots (70% i 20sek), Speed enchant på boots (8%).

278% speed i 10 sek.

Iofs tror jag inte det var just 10 sek på sekunden. Tror Sikorna inte räknade, bara blev förbannad för han tog flaggan så fort. men inte ni. B)

*edit*

@Krax: Han var lvl 10. Då har du bara rank 1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HÅLL KÄFTEN FÖR HELVETES KÄFT! (w00t)

När vi sprecis kom ut ur våran "bur" så tog han flaggan, bokstavligen på EN GÅNG, och sprang tillbaka, ungefär 3x snabbare är 100% mounten, och han gjorde så 3 gånger SUPERSNABBT. Vi förlorade det hela på 5 min kanske, jävligt snabbt var det iaf.

Buffs och potions in my azzzzz. B)

Det var ungefär som att titta på en superfuskar i cs.

Edit: När man tar speed buffen kommer man precis ut ur tunneln, man kommer INTE in i fiendernas läger.

Edit2: + så missade han inte ett ENDA liv, och jag VET att mitt lag satte ut en massa totems och att de vaktade flaggan!

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor