Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Men crossrealms var bra, hann spela 10 AB's med min mage (39), så många har jag inte spelat någonsin med hon. w0rd, nissarna från Tarren Mill och Aerie peak är de sämsta pvparna jag sätt så det är lätt honor också! Dessutom körde jag AB på lvl 20-29 med min hunter för första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 w0rd, nissarna från Tarren Mill och Aerie peak är de sämsta pvparna jag sätt så det är lätt honor också! Dessutom körde jag AB på lvl 20-29 med min hunter för första gången! Dom är totalt jävla värdeösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 VAFAN bladefist kommer igång klockan 4. jag är fan hemma från skolan idag och tänkte köra lite ab men näääeee den kommer upp klockan fyra men alla andra servrar nästan är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Har bestämt mig för att ge upp Doomhammer. Finns för många idioter och arroganta människor som man bara vill smälla till på käften. BG queues är förskräckliga dessutom.. Happ. Marky goes Tauren Warrior @ Bronzebeard! Ska försöka lvla upp han under 15 dagar total time played. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Har bestämt mig för att ge upp Doomhammer. Finns för många idioter och arroganta människor som man bara vill smälla till på käften. BG queues är förskräckliga dessutom.. Happ. Marky goes Tauren Warrior @ Bronzebeard! Ska försöka lvla upp han under 15 dagar total time played. Hade faktiskt de som mål jag också Trodde inte jag skulle klara det, men det blev 11d 10h för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Har bestämt mig för att ge upp Doomhammer. Finns för många idioter och arroganta människor som man bara vill smälla till på käften. BG queues är förskräckliga dessutom.. Happ. Marky goes Tauren Warrior @ Bronzebeard! Ska försöka lvla upp han under 15 dagar total time played. Yeah Tauren Warrior is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Hade faktiskt de som mål jag också Trodde inte jag skulle klara det, men det blev 11d 10h för min del Hur gjorde du? Grindade du mobs hela vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Hur gjorde du? Grindade du mobs hela vägen? Min klasskamrat fick upp sin 60 rogue till level 60 på 7 dagars played, han gjorde alla quests, (Han har redan 2 60's) så snabbt han kunde och loggade ut när han skulle gå och skita och sånt shit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Min klasskamrat fick upp sin 60 rogue till level 60 på 7 dagars played, han gjorde alla quests, (Han har redan 2 60's) så snabbt han kunde och loggade ut när han skulle gå och skita och sånt shit.. Sånt är bara lame. Orka logga ut om det ringer lixom. Iofs är inte 7 dagar jätte snabbt för att vara alts. Då ska man klara sig under 10 dagar utan vidare då man vet det mesta. På servern jag spelade på under relesen var det en UD mage som drog lvl 60 på 2 dagar. Antog att det va normalt, men han va visst acc sharad. Men det va ändå ganska roligt att se. Var runt lvl 20-30 i Tarrens Mill när det va vanligt med TM vs SS world PvP, så kommer han där som första lvl 60 på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Sånt är bara lame. Orka logga ut om det ringer lixom. Iofs är inte 7 dagar jätte snabbt för att vara alts. Då ska man klara sig under 10 dagar utan vidare då man vet det mesta. På servern jag spelade på under relesen var det en UD mage som drog lvl 60 på 2 dagar. Antog att det va normalt, men han va visst acc sharad. Men det va ändå ganska roligt att se. Var runt lvl 20-30 i Tarrens Mill när det va vanligt med TM vs SS world PvP, så kommer han där som första lvl 60 på servern. Haha fan va nice, vilken server var det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Sånt är bara lame. Orka logga ut om det ringer lixom. Iofs är inte 7 dagar jätte snabbt för att vara alts. Då ska man klara sig under 10 dagar utan vidare då man vet det mesta. På servern jag spelade på under relesen var det en UD mage som drog lvl 60 på 2 dagar. Antog att det va normalt, men han va visst acc sharad. Men det va ändå ganska roligt att se. Var runt lvl 20-30 i Tarrens Mill när det va vanligt med TM vs SS world PvP, så kommer han där som första lvl 60 på servern. Pics or it didn't happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Pics or it didn't happen. Va?? varför ska han lägga upp bildbevis för det? Begär inte för mkt av mig om jag har fattat fel, har tältat med skolan och fick bara sova 4timmar så man är lite sliten Redigerad 24 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Haha fan va nice, vilken server var det på? Warsong PvP. @MetoC7: Tror du själv att jag har kvar bilder från Feb 2005? Och även om jag hade haft det. Varför skulle jag ha bilder på just honom? Och OM jag skulle haft bilder på honom så skulle folk ändå inte sett hans playtime. Så Det är ingen idé med ditt löjliga påstående. Du får ta mitt ord på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 TM vs SS world PvP Finns inte så mycket TM vs SS längre verkar de som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Lvl 47. med Stoneraven på 210 Skills i Polearm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Warsong PvP. @MetoC7: Tror du själv att jag har kvar bilder från Feb 2005? Och även om jag hade haft det. Varför skulle jag ha bilder på just honom? Och OM jag skulle haft bilder på honom så skulle folk ändå inte sett hans playtime. Så Det är ingen idé med ditt löjliga påstående. Du får ta mitt ord på det. 2 days played är för lite om man inte exploitar men jag vet att det fanns ett hack där man som mage kunde dra flera hundra mobs och sen aoea dom från högt upp i luften utan att dom kunde skada en. Det fungerade dock bara några dagar innan blizz fixade det. Snabbaste man kan göra det på utan att exploita är nog 5-6 dagar skulle jag tro Tarren mill och Southshore zergerna uppstod inte förrens i april 2005 när honor systemet kom. Kommer ihåg hur jag ägde totalt med arcanite reaper och full valor och en pala som healade mig. Det var innan warrior och weapon speeden nerfades och gamla reapern slog lika hårt som man gör med ashkandi idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 2 days played är för lite om man inte exploitar men jag vet att det fanns ett hack där man som mage kunde dra flera hundra mobs och sen aoea dom från högt upp i luften utan att dom kunde skada en. Det fungerade dock bara några dagar innan blizz fixade det. Snabbaste man kan göra det på utan att exploita är nog 5-6 dagar skulle jag tro Tarren mill och Southshore zergerna uppstod inte förrens i april 2005 när honor systemet kom. Kommer ihåg hur jag ägde totalt med arcanite reaper och full valor och en pala som healade mig. Det var innan warrior och weapon speeden nerfades och gamla reapern slog lika hårt som man gör med ashkandi idag Fråga mig inte hur han gjorde det. Jag hade spelat i 2 dagar och han var lvl 60. Exploit eller inte, han var lvl 60, och jag skiter i om folk inte tror mig. Jag ser inte att jag vinner nått på att ljuga om en person som jag inte äns känner. Och jag vet när Honor systemet kom. Men PvP har funnits innan Honor systemet lille du. Jag dödade Alliance redan när jag såg dom i ashenvale. Och jag lovar att jag inte hängde i ashenvale i april. Då hade jag redan startat om och blivigt lvl 60 på min anrda char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fråga mig inte vad fan jag gjorde i skorstenen xD Men det är vid sånna här tillfällen man önskar att man var en liten fjuttig gnome. http://img183.imageshack.us/img183/8452/wowscrnshot082506174919mf0.th.jpg http://img183.imageshack.us/img183/3988/wowscrnshot082506174932ql2.th.jpg http://img213.imageshack.us/img213/2651/wowscrnshot082506175006oi9.th.jpg http://img213.imageshack.us/img213/6278/wowscrnshot082506175019mr2.th.jpg http://img213.imageshack.us/img213/1259/wowscrnshot082506175117cz8.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fyfan, det suger med det här, alla fuskar ju. Nyss var det en gnome i lvl 10 som tog våran flagga efter 10 sekunder och använde speedhack och grejs.. Åsanisse hette killen. Åt helvete med han._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Fyfan, det suger med det här, alla fuskar ju. Nyss var det en gnome i lvl 10 som tog våran flagga efter 10 sekunder och använde speedhack och grejs.. Åsanisse hette killen. Åt helvete med han._. Reporta det så får han köpa ett nytt wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts