Bullet Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) OMG World pvp suger så jävla hårt!! Neej <3 Banka horde.. banka horde.. - Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker may now be equipped in either hand. Synd att den är unique bara =D 2x TF ftw Redigerad 23 augusti, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 OMG World pvp suger så jävla hårt!! Det är world pvp som är det grymma med spelet, battlegrounds e bara för girgia saker som vill ha sin jävla rank o gear o allt skit man får, world pvp är det krig är vafan, när man ska kriga går man inte till en snubbe o ställer sig i kö på att fö dö på en "spelbana" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Asså ni miffon som inte har några chars på typ Kazzak kan väl sluta stå i kö och förstöra för dom som vill spela. Tänk lite kewkhuvuden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Orkar faktiskt inte bry mig om wow atm...servers kommer väl upp typ 4-5 inatt.... Edit: hmm hu kom Krax's quote in här nudå... Redigerad 23 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Asså ni miffon som inte har några chars på typ Kazzak kan väl sluta stå i kö och förstöra för dom som vill spela. Tänk lite kewkhuvuden Naaaaaaaaaaaw, kommer du inte in på servern. Men gud vad synd om dig då. Alla har problem med att komma in, och inte bara du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Naaaaaaaaaaaw, kommer du inte in på servern. Men gud vad synd om dig då. Alla har problem med att komma in, och inte bara du. Jodå jag kommer in på servern, men dock inte mina guildies efter fittnissar gör lv1 chars och spammar så det blir 3000 pers i kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jodå jag kommer in på servern, men dock inte mina guildies efter fittnissar gör lv1 chars och spammar så det blir 3000 pers i kön. Erhm, Character Creation är Disabled? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Erhm, Character Creation är Disabled? Ja, kanske för att en GM reagerade och stängde av? Fortfarande massor lv1 som spammar i lfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 The patch "Azeroth_32_33.adt" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0xcbd2e560, actual 0x2fe8af30.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. YEEEY Kört Repair 1000000tals gånger och ibland laddar den nåt, ibland säger den är den har fixat nåt, fett irriterande... HAr tillochmed provat att resetta wof och det funkar fortfarande inte, synd att jag inte kan installera om bara ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Alla servers är härmed uppe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Det är world pvp som är det grymma med spelet, battlegrounds e bara för girgia saker som vill ha sin jävla rank o gear o allt skit man får, world pvp är det krig är vafan, när man ska kriga går man inte till en snubbe o ställer sig i kö på att fö dö på en "spelbana" Pröva att testa det nya pvp systemet innan du yttrar dig plx! jag lovar ig, det är inte kul för fem öre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Pröva att testa det nya pvp systemet innan du yttrar dig plx! jag lovar ig, det är inte kul för fem öre... Då kan du vara så söt o berätta hur det är då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Då kan du vara så söt o berätta hur det är då Jo visst kan jag det I silithus så ska man plocka upp ett "objekt" kallat silithyst, och sedan lämna in i din "bas". Och i EPL så ska man ta över 4 olika torn, det endasom varnågorlunda var pvpet i epl, det i silithus suger verkligen. Och jag hade räknat med nån slags belöningar eller reputation =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Authenticating > Disconnected. Sigh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Rofl så kul wow kan vara ibland....eller inte spelade mitt i AV så fick jag DC, nu kan jag inte ens logga in på charen längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Rofl så kul wow kan vara ibland....eller inte spelade mitt i AV så fick jag DC, nu kan jag inte ens logga in på charen längre. Mjo, min server är inte äns uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Mjo, min server är inte äns uppe. Dåligt, fick precis reda på att det inte går att komma ut BattleGrounds nu, riktigt dåligt...har dom ens lärt sig någonting från PTR's? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Jo visst kan jag det I silithus så ska man plocka upp ett "objekt" kallat silithyst, och sedan lämna in i din "bas". Och i EPL så ska man ta över 4 olika torn, det endasom varnågorlunda var pvpet i epl, det i silithus suger verkligen. Och jag hade räknat med nån slags belöningar eller reputation =/ Du har missuppfattat det totalt. Anledningen till att blizz implementerar detta är för att vi som inte bara farmar BG's för rep(rewards till slut) och honor ska få lite riktig PvP. En chans att få lite 1 vs 1 PvP (roligast), vilket är omöjligt i BG's eftersom alla går i grupp där Som det var tidigare var enda chansen till 1 vs 1 PvP att gå till Tyr's eller Silithus och ganka dom som farmar. Jag tycker detta är jättebra, jag har redan bara idag fixat flera minuter material till min kommande pvp film. Och det bästa är att man ofta möter skillade personer och inte bara rep farmare (som du gizmo antagligen är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Farmade lite torn idag med en kompis, och jag vart överraskad när dom faktiskt ger 189 honor, och för att inte säga dom roliga 1v1 och 2v2 fighterna vi fick! Så my w0rd g0es till HK47! Redigerad 24 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Du har missuppfattat det totalt. Anledningen till att blizz implementerar detta är för att vi som inte bara farmar BG's för rep(rewards till slut) och honor ska få lite riktig PvP. En chans att få lite 1 vs 1 PvP (roligast), vilket är omöjligt i BG's eftersom alla går i grupp där Som det var tidigare var enda chansen till 1 vs 1 PvP att gå till Tyr's eller Silithus och ganka dom som farmar. Jag tycker detta är jättebra, jag har redan bara idag fixat flera minuter material till min kommande pvp film. Och det bästa är att man ofta möter skillade personer och inte bara rep farmare (som du gizmo antagligen är) Nej kag är ingen rep farmare, har inte ens exalted med någon utav "bg" grupperna på min main. Men i tex silithus så möter man inte ens alliance, det är ju bara att plocka upp en närliggande silithyst och springa tillbaka. Men crossrealms var bra, hann spela 10 AB's med min mage (39), så många har jag inte spelat någonsin med hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts