MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ska själv köpa gamecard varannan mÃ¥nad.. Vilken server och guild spelar dom flesta här pÃ¥ forumet pÃ¥? Ska köpa spelet pÃ¥ torsdag om jag inte fÃ¥r det pÃ¥ onsdag.. fyller Ã¥r dÃ¥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vet ni nÃ¥tt bra program för att spela in film frÃ¥n WoW...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vet ni nÃ¥tt bra program för att spela in film frÃ¥n WoW...? Fraps. MyStiC: Det är ganska spritt, själv lirar jag pÃ¥ Deathwing och är med I Guilden FLY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Vet ni nÃ¥tt bra program för att spela in film frÃ¥n WoW...? Fraps är simpelt och lättanvänt. edit: DOH! To late.. Redigerad 18 april, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tack sÃ¥ mycket... men laggar det inte när man spelar in? Har provat med cs och Vice city dÃ¥ laggar det otroligt eller e det ja som gör fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Fraps. MyStiC: Det är ganska spritt, själv lirar jag pÃ¥ Deathwing och är med I Guilden FLY. Ok.. Kan man köpa gamecard varannan mÃ¥nad istället för att betala med kort? Är lite smÃ¥tt osäker pÃ¥ det.. Btw.. Vilken ras tycker Ni/Du är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Night Elfs sÃ¥ klart. Annars gillar jag Undeads Cannibalism och fear-resistance. Mycket bra i PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Night Elfs sÃ¥ klart. Annars gillar jag Undeads Cannibalism och fear-resistance. Mycket bra i PvP. Eum.. ok.. Noob-FrÃ¥ga.. Vad e PvP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Eum.. ok.. Noob-FrÃ¥ga.. Vad e PvP? Player Vs Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Player Vs Player. Ok Duell menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ok Duell menar du? Nehh, när horde och alliance bankar pÃ¥ varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nehh, när horde och alliance bankar pÃ¥ varandra. Ok sorry! *Är äckligt sugen pÃ¥ att fÃ¥ spela* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ska själv köpa gamecard varannan mÃ¥nad.. Vilken server och guild spelar dom flesta här pÃ¥ forumet pÃ¥? Ska köpa spelet pÃ¥ torsdag om jag inte fÃ¥r det pÃ¥ onsdag.. fyller Ã¥r dÃ¥ Lirar pÃ¥ shattered hand och är med i happy fellas ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ok.. Kan man köpa gamecard varannan mÃ¥nad istället för att betala med kort? Är lite smÃ¥tt osäker pÃ¥ det.. Btw.. Vilken ras tycker Ni/Du är bäst? Ehh varför är du osäker pÃ¥ gamecards :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Nä, lira pÃ¥ Bladefist för den laggar bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ska köpa spelet imorn.. Vilken gubbe e bäst att börja som om man e noob som ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ska köpa spelet imorn.. Vilken gubbe e bäst att börja som om man e noob som ja? Har hört att Paladins ska vara mest lättanvända, men det är lugnt, ta vad du vill, man lär sig ganska snabbt oavsett vilken klass man är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Palladins e sÃ¥na med pilar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Palladins e sÃ¥na med pilar va? Det är hunters. Paladiner är precis som pÃ¥ Diablo II Meelees Med auror och blessings som kan heala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Paladins är sÃ¥na som alla tycker fuskar. Dom har ju extraliv o grejer. Lagom svÃ¥ra att döda är dom iaf. SÃ¥ en dÃ¥lig klass är dom ju inte iaf. Tänkte för övrigt skryta med en grej jag gjorde nyss. Grindar lite och slÃ¥r pÃ¥ nÃ¥gra lvl42-43or i tanaris. Framför allt dom med stora tjocka minions. Gör först sÃ¥ att jag slÃ¥r ner huvudmobben till under 20% sen slÃ¥r jag pÃ¥ minionen. Och dÃ¥ utan att använda nÃ¥gon rage. Sen dör den, jag fÃ¥r Bloodthirst (nästa slag slÃ¥r 100% hÃ¥rdare) och jag har full rage. Sen kör jag execute (kostar 10 rage, kan endast användas när moben har mindre än 20% hp kvar och ger 450 extra skada + resterande ragen gÃ¥nger 12) pÃ¥ mobben som jag precis fÃ¥tt ner under 20%. SlÃ¥r 2987 pÃ¥ ett enda slag. O det var inte ens en critt! Är lite stolt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts