MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Woho! Alliance i battlegroup 6, akta er för Pyrro! aww, nvm....jag är ju alliance med Redigerad 23 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Battlegroup 5 på min mage, "Sorty" och Battlegroup 6 på warrior, "Hither". Jag r horde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Kan någon lägga upp 1.12 på typ...rapidshare.de? min fungerar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vafan, kan inte ladda ner den nya patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Danke schön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 aww, nvm....jag är ju alliance med Bra, då kan jag aega dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Bra, då kan jag aega dig! Naww, jag kommer med mina gröna daggzor och AEGZOR DIG! Servers? w00t happend? Redigerad 23 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Naww, jag kommer med mina gröna daggzor och AEGZOR DIG! LZKIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) LZKIGT LÄZKIGT JA!!!! Seriöst, vilken BattleGroup är du i då? Edit: måste fråga eftersom inte wow-europe funkar för mig :/ Redigerad 23 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Är realmen nere eftersom det är de hos mig . Ingen som vet vilken tid detta är på svenska: 4pm in paris time? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) LÄZKIGT JA!!!! Seriöst, vilken BattleGroup är du i då? Edit: måste fråga eftersom inte wow-europe funkar för mig :/ Shattered hand iaf =) ALLIANCELOL Tux : samma här som där nere.. Kan du inte tidszoner? =D Redigerad 23 augusti, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Shattered hand iaf =) ALLIANCELOL Tux : samma här som där nere.. Kan du inte tidszoner? =D Nej jag kan inte tidzonerna.. får väl lära mig dom nu på nätet. Klockan är Wednesday, 23 Aug 2006 04:15 PM. Borde inte realmarna vara öppna då? Redigerad 23 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Edit: måste fråga eftersom inte wow-europe funkar för mig :/ Same shit here. Kanske massa folk som försöker kolla vilken batttlegroup dom tillhör? Jag tror att jag hamnade i battlegroup 6, ganska så säker.. kanske.. Edit; det var visst i Battlegroup 3._. Redigerad 23 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Same shit here. Kanske massa folk som försöker kolla vilken batttlegroup dom tillhör? Snarare folk som vill klaga på forumet om att servrarna inte är uppe än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Är realmen nere eftersom det är de hos mig . Ingen som vet vilken tid detta är på svenska: 4pm in paris time? Vi har samma tid som Paris. Servrarna borde komma upp snart, om inte blizzard är sega som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vi har samma tid som Paris. Servrarna borde komma upp snart, om inte blizzard är sega som vanligt. awkey. Hoppas det kommer snart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Vi har samma tid som Paris. Servrarna borde komma upp snart, om inte blizzard är sega som vanligt. Om det står 4 så behöver man inte ens testa förens 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Om det står 4 så behöver man inte ens testa förens 6 Haha, jo sant. Blizzard är alltid sega när de ska fixa saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts