Ante_freeman Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Verkar vara nå fel på Testserven, kan inte kopiera mina chars Edit:Man får ett svar här http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post167564 Redigerad 21 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) För mortal strike warriors så är minimum och max dmg mkt viktigare än DPSen, dvs speeden Mmm.. sen blir ju skadan mycket mer än 289-435 i och med all attackpower.. Jag gjorde t.ex. 450dmg/slag med Ashkandi (229 - 344 Damage) på min paladin @ PTR Redigerad 21 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Test servern är uppe Edit:Bild bevis Oj redan? hur länge har den vart det? 1 månad? För din kunskap så är inte ens någon PTR server uppelängre för den delen heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Oj redan? hur länge har den vart det? 1 månad? För din kunskap så är inte ens någon PTR server uppelängre för den delen heller. Jo? PVE är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Jo? PVE är uppe jopp, såg det precis...sprang runt o dödade lite noobs ^^ Edit: ;O jag gjorde precis en char! Redigerad 21 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Oj redan? hur länge har den vart det? 1 månad? För din kunskap så är inte ens någon PTR server uppelängre för den delen heller. Haha okej men har inte varit inte så aktiv längre Jo? PVE är uppe Vad får man för gear på Test? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Haha okej men har inte varit inte så aktiv längre Vad får man för gear på Test? De första veckorna fick man pve gear, och tror det var iförgår de ändrade så man fick 2 nya gubbar med rank 14 gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 De första veckorna fick man pve gear, och tror det var iförgår de ändrade så man fick 2 nya gubbar med rank 14 gear. ska nog installera wow igen *viftar med armarna och undrar vad jag lagt wow* Helvete lyckades "döda" min cd-läsare eller wow skivan vet inte riktigt vilken av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 ska nog installera wow igen *viftar med armarna och undrar vad jag lagt wow* Helvete lyckades "döda" min cd-läsare eller wow skivan vet inte riktigt vilken av dom Hur gör man det? Anyway dingade lvl 30 idag! Halvvägs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 ska nog installera wow igen *viftar med armarna och undrar vad jag lagt wow* Helvete lyckades "döda" min cd-läsare eller wow skivan vet inte riktigt vilken av dom Man får även 10k guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 ska nog installera wow igen *viftar med armarna och undrar vad jag lagt wow* Helvete lyckades "döda" min cd-läsare eller wow skivan vet inte riktigt vilken av dom Inte lönt, serverna är nere. Och de kommer säkert live i morron. Så shit happens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Det finns varken på Thottbot eller på Allakhazam. grym var den iallafall. O_o Det är för att den inte har droppat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Det är för att den inte har droppat. Tror den har droppats på PTR iaf, men inte för nån som har ett program som rapporterar de till Thottbot/allakazam http://www.wowguru.com/gallery/view/1354.jpg Redigerad 22 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Tror den har droppats på PTR iaf, men inte för nån som har ett program som rapporterar de till Thottbot/allakazam Svårt, då PTR buggade sig. http://img.nazrm.net/4Horsedead.jpg http://img.nazrm.net/omgSaphhurts.jpg http://img.nazrm.net/Keldead.jpg Kolla på Sapphiron bilden. Kolla på skadan. Kolla på hans liv. Dom var 10 pers som ränsade hela Naxxramas själva. Var inne och testade på buggen, men dom hade fixat det innan jag fick reda på det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Haha Fin skada Hittade gamla screenshots från alpha/beta tiden Här har ni 23 till Redigerad 22 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Haha Fin skada Hittade gamla screenshots från alpha/beta tiden *[bildz* coolt Edit: @ stell, den fixades för typ 2 dagar sen, ganska roligt o cleana hela AQ'40 med typ 7 pers Redigerad 22 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Haha Fin skada Hittade gamla screenshots från alpha/beta tiden Här har ni 23 till Alphan var gay. Riktigt gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Patch 1.12 ute nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Patch 1.12 ute nu! Woho! Alliance i battlegroup 6, akta er för Pyrro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Får jag gratis respec på min rogue? mysigt jag som precis tänkt ändra till CB / Prep. Rogue Talents, Kan den vara nått att ha? Redigerad 23 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts