StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Kanske inte stell men det gorde det för mig i.af. Även om nu "moveble bags" inte funkade för dig(antar att du inte har testat det) så är det väl inte hela världen. Det är ju inte precis så du spelar med dina bags öppna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag hadde testat det och jag instalera om addonsen och wow för att det skulle funka. och ja jag spelar med bagsen uppe . har blivit en vana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Kanske inte stell men det gorde det för mig i.af. Berätta kanske hur du upptäckte dina über buggar? jag vill gärna pröva dom. Redigerad 20 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 @Marky: Och nu vet jag något nytt. NP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 @Mr.Magic: Nja har haft fullt upp med PVE, men har börjat lira ab/wsg nu. Är fortfarande oerhört trött på AV men jag needar saker därifrån , men säg en tid/dag så kan vi lira Mjo men jag börjar ju skolan nu imorrn så jag kommer inte ha speciellt mycket tid för wow. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mjo men jag börjar ju skolan nu imorrn så jag kommer inte ha speciellt mycket tid för wow. :/ Jo jag börjar också imorrn, börjar tröttna på wow också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 börjar tröttna på wow också. Samma här, tyckte de var lite kul att lvla roguen men njee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tog The Prophet Skeram och Battleguard Sartura idag, Skeram på andra försöket, Sartura på 3:dje. Endast tankingloot. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Samma här... jag är inte lvl 60 än men tänker på att sluta spela. Orka med wow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Outland Bounty. Q u o t e: =================================================== I will pay 15g anyone who kills a hunter doing the outdoor epic quests, wanted on fraps and you need to despawn it. I will double the award if the hunter is a member of aversion or troll de nord. =================================================== If the hunter posts a flame thread on the forums you will recieve an additional 5g Saxxat från Outlands realm forum. Hehe nu tänker då inte jag lvla upp min hunter För er som inte förstår så vill killen att någon ska döda en hunter som gör epic questet, och om huntern är från de gale trolde fra nord (min guild) så blir det dubbelt betalt. Redigerad 21 augusti, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Vilket vapen har högst topdmg? swat, varför? den som ja har sett har mest är sulfurasmacen som har 372 i topdmg Redigerad 21 augusti, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Går inte att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Går inte att säga. Varför går det inte att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Varför går det inte att säga? Tror han tänkte på, vem som crittat högst kanske. Eller så missförstå JAG igen, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Tror han tänkte på, vem som crittat högst kanske. Eller så missförstå JAG igen, men... Han tänkte nog på vapnet med högsta damage, t.ex OEB med 176-264 damage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Account Status: Frozen https://www.wow-europe.com/shared/wow-com/images/icons/account-management/status-frozen.gif This account has been frozen and cannot be used for playing. Please add a payment below to reactivate this account. Jag som hade 1% till lvl 55.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Han tänkte nog på vapnet med högsta damage, t.ex OEB med 176-264 damage Jomen... om HAN tog fel, så tänkte jag om han gjorde det, och skrev det. Sen skrev jag fast JAG kanske hade fel igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) JAG menar vapnet med högst top damage alltså den med högst 10-"28" Redigerad 21 augusti, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 JAG menar vapnet med högst top damage alltså den med högst 10-"28" Tja, jag hade fel igen. Peka, skratta åt mig. Jag bryr mig inte *sätter armarna i kors* Meen.. jag vet att 28 är väldigt lågt, noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Dont underestimate the power of "Gypsy sword of the tiger" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts