Mr.Magic Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 (redigerad) Dahussein jag ser dig aldrig i BGs längre Redigerad 20 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Lite gulligt info. För några dagar sen dödade vi Broodlord och Firemaw. Förjävligt att jag inte har internet än, dock : / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Det är precis det han har gjort. Köpte lvl 60 BWL epics runt lvl 40 om jag inte minns fel. Han har nämnt det i tråden ett par gånger. Och nu ska han köpa den trinketen. Iofs fattar jag inte varför han spelar på en crackserver där maxlvl är 60, vad är då meningen med det? Jag hade den redan jag postade min post. Men jag undrar om jag gjorde rätt och tog den trinketen. Och de skaerna jag köpte vid lvl 60 har jag sålt antingen till vendor eller gett till min guild kompisar. Har börjat komma med i MC o BWL rundor nu, så man försöker fiza Nemesis eller Felheart sets. @Marky: Och nu vet jag något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Gizmo, programmet du använde för att spela in Onyxia. Vad heter det?... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Gizmo, programmet du använde för att spela in Onyxia. Vad heter det?... :'( Ack, så förvirrande när folk inte skriver hans hela namn.. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Gizmo, programmet du använde för att spela in Onyxia. Vad heter det?... :'( Inte jag som gjort filmen utan en från guilden, kan fråga han senare idag vilket program. Btw så kommer antagligen en film på ragge idag, eller på dom andra bossarna. @Mr.Magic: Nja har haft fullt upp med PVE, men har börjat lira ab/wsg nu. Är fortfarande oerhört trött på AV men jag needar saker därifrån , men säg en tid/dag så kan vi lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tankade precis Nerfud UI. Allt funkar bra förutom 2 saker. Har 2 bars mitt i skärmen, 1 bar med mina battle stance, sen en med min HS, mat och health pot. Hur flyttar jag dem? Jag vet att man ska trycka på N vid mapen, sen flytta runt sakerna, men går inte på de 2 sakerna. Nån som vet hur man gör? Bild på barsen: http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/nurfeduibild.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tankade precis Nerfud UI. Allt funkar bra förutom 2 saker. Har 2 bars mitt i skärmen, 1 bar med mina battle stance, sen en med min HS, mat och health pot. Hur flyttar jag dem? Jag vet att man ska trycka på N vid mapen, sen flytta runt sakerna, men går inte på de 2 sakerna. Nån som vet hur man gör? Bild på barsen: http://files.upl.silentwhisper.net/upload3/nurfeduibild.JPG Ladda ner CT och klicka på unlock så kan man dra det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Ladda ner CT och klicka på unlock så kan man dra det mesta. Får väll prova det, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tanka inte ct det är buggat som faen. bagsen skymmer skillsen och massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Tanka inte ct det är buggat som faen. bagsen skymmer skillsen och massa annat. Haha lol på dig, får fan ta och kalla dig noob t.om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Är det nån som vet en bra mage talent build ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Är det nån som vet en bra mage talent build ? Till vad kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Till vad kanske? Säger det samma, ska du ha det till pvp säger jag nog Frost många säger att det är imba där fast är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Är det nån som vet en bra mage talent build ? Vill du ha mera burst så speccar du Fire, vill du ha högre dps så speccar du Frost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Haha lol på dig, får fan ta och kalla dig noob t.om Så sant, så sant. @swat: Du vet att du kan flytat dina bags vart du vill med CTmod va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mafiaking, seriöst ingen uppskattar att du beter dig omoget/elakt. och jag tror jag vet mer än dig om wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mafiaking, seriöst ingen uppskattar att du beter dig omoget/elakt. och jag tror jag vet mer än dig om wow. Onekligen inte, om du tror att CTmod buggar sig. Vilket det iofs gör. Men inte på det sättet du förklarar det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Haha lol på dig, får fan ta och kalla dig noob t.om Idd =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Kanske inte stell men det gorde det för mig i.af. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts