Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Undrar bara om min build på min warlock är bra? Build

Och om denna trinket är bra för min warlock(om inte kan ni vara snälla och visa)http://thottbot.com/?i=51923

Imba. - Du behöver ingen anna build än denna. Du kan ta bort Aftermatch och ta bort 1 på Demonic Embrace och sätta dom 2 på Imp. Healthstone om du är en HS knaprare.

Iofs vill jag nästan inte hjälpa dig, din äckliga crackserver spelare. Men, ja. Nelle's Tear är bra för en warlock. Men du borde inte få ha den då du bara går och köper den. Som alla andra epics.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imba. - Du behöver ingen anna build än denna. Du kan ta bort Aftermatch och ta bort 1 på Demonic Embrace och sätta dom 2 på Imp. Healthstone om du är en HS knaprare.

Iofs vill jag nästan inte hjälpa dig, din äckliga crackserver spelare. Men, ja. Nelle's Tear är bra för en warlock. Men du borde inte få ha den då du bara går och köper den. Som alla andra epics.

Vaddå kan han köpa Bop:s? ^_^:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaddå kan han köpa Bop:s? ^_^:)

Ja, han spelar på någon lam crackserver och tror han är något för att han precis blivit level 60.

Iofs fattar jag inte varför han spelar på en crackserver där maxlvl är 60, vad är då meningen med det?

Agree, om man ändå kan spela till level 255 så spelar man ju på en sån server....antar att servern bara är wannabe-wow.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm, lvl 54 nu, snart 55.

Btw, är det värt att bli kompis med timbermaw, har nämligen ett quest som jag behöver lämna in till dom och det krävs att minst vara natural med dom för att göra det.

Heh. >_<

Hoho, way ahead of you. jag SKA bli 60 före du :) men ja, bli polare med dom. gör winterspring questet också, bra rewards. sen är det mkt bra grinding eftersom man får deadwood headdress feathers som lämnas in för mer xp och rep.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag fråga vilken låt det är i början?

Hmm nu ska vi se.

Den första låten är antingen matrix theme eller en låt från resident evil (kan kolla exakt vad den heter sedan, kan även vara theme från resident evil), den andra låten är iallafall Requiem for a dream remix.

--

Imorgon bär det av till MC igen, hoppas att Earthfury droppar, har nämligen lite dkp att använda >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor