Addepladde Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Undrar bara om min build på min warlock är bra? Build Och om denna trinket är bra för min warlock(om inte kan ni vara snälla och visa)http://thottbot.com/?i=51923 Improved Corruption skulle jag rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Improved Corruption skulle jag rekommendera. Använder inte curroption. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Använder inte curroption. Varför inte? Den är jo bra. Corroption + Curse Of Agony. Finns inget värre än warlock kan göra. Suger liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Använder inte curroption. VAAA?! Hur gör du när du ska döda någon/något då ? menar inte att det är livsviktigt, men har en polare som är warlock, när han gjort alla sina dots på mig dör jag som en fluga : P Redigerad 19 augusti, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Dotta upp och vänta, thats the way of the warlocks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ok, ska åka och köpa den senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ok, ska åka och köpa den senare ikväll. Bra, sen specar du så den blir instance. Sen när du dootar med curse of agony plus coruption så lär deras liv åka ner. Din skärm kommer spammas med: 200, 150,200,150,200,150 eller vad gör i dmg per sekund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Bra, sen specar du så den blir instance. Sen när du dootar med curse of agony plus coruption så lär deras liv åka ner. Din skärm kommer spammas med: 200, 150,200,150,200,150 eller vad gör i dmg per sekund. Specar instance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Undrar bara om min build på min warlock är bra? Build Och om denna trinket är bra för min warlock(om inte kan ni vara snälla och visa)http://thottbot.com/?i=51923 Imba. - Du behöver ingen anna build än denna. Du kan ta bort Aftermatch och ta bort 1 på Demonic Embrace och sätta dom 2 på Imp. Healthstone om du är en HS knaprare. Iofs vill jag nästan inte hjälpa dig, din äckliga crackserver spelare. Men, ja. Nelle's Tear är bra för en warlock. Men du borde inte få ha den då du bara går och köper den. Som alla andra epics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Imba. - Du behöver ingen anna build än denna. Du kan ta bort Aftermatch och ta bort 1 på Demonic Embrace och sätta dom 2 på Imp. Healthstone om du är en HS knaprare. Iofs vill jag nästan inte hjälpa dig, din äckliga crackserver spelare. Men, ja. Nelle's Tear är bra för en warlock. Men du borde inte få ha den då du bara går och köper den. Som alla andra epics. Vaddå kan han köpa Bop:s? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vaddå kan han köpa Bop:s? Det är precis det han har gjort. Köpte lvl 60 BWL epics runt lvl 40 om jag inte minns fel. Han har nämnt det i tråden ett par gånger. Och nu ska han köpa den trinketen. Iofs fattar jag inte varför han spelar på en crackserver där maxlvl är 60, vad är då meningen med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Vaddå kan han köpa Bop:s? Ja, han spelar på någon lam crackserver och tror han är något för att han precis blivit level 60. Iofs fattar jag inte varför han spelar på en crackserver där maxlvl är 60, vad är då meningen med det? Agree, om man ändå kan spela till level 255 så spelar man ju på en sån server....antar att servern bara är wannabe-wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Film när guilden tog onyxia (obs dålig kvalitet) Man ser en skymt av mig efter 20 sekunder (Dahusa - 60 shaman), sedan någon gång mitt i fajten. Redigerad 19 augusti, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Specar instance? Menade att du skulle sätta 5 talent points så blir det en instat cast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Mm, lvl 54 nu, snart 55. Btw, är det värt att bli kompis med timbermaw, har nämligen ett quest som jag behöver lämna in till dom och det krävs att minst vara natural med dom för att göra det. Heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Film när guilden tog onyxia (obs dålig kvalitet) Man ser en skymt av mig efter 20 sekunder (Dahusa - 60 shaman), sedan någon gång mitt i fajten. Får jag fråga vilken låt det är i början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Fått ihop lite NR idag, har dock bara 58. >.< Aja, imorrn blir det AQ40, och som tur är kör vi The Calling innan så jag ökar min NR en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Mm, lvl 54 nu, snart 55. Btw, är det värt att bli kompis med timbermaw, har nämligen ett quest som jag behöver lämna in till dom och det krävs att minst vara natural med dom för att göra det. Heh. Hoho, way ahead of you. jag SKA bli 60 före du men ja, bli polare med dom. gör winterspring questet också, bra rewards. sen är det mkt bra grinding eftersom man får deadwood headdress feathers som lämnas in för mer xp och rep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Finns det någon funktion i Windows Movie Maker som gör att filmen går snabbt.... vissa PvP filmen är så. Att inte är normalt långsam utan att dom slåss riktig fort (Filmen är typ snabb spolad). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Får jag fråga vilken låt det är i början? Hmm nu ska vi se. Den första låten är antingen matrix theme eller en låt från resident evil (kan kolla exakt vad den heter sedan, kan även vara theme från resident evil), den andra låten är iallafall Requiem for a dream remix. -- Imorgon bär det av till MC igen, hoppas att Earthfury droppar, har nämligen lite dkp att använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts