Alpha Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vad gullig jag är. http://img237.imageshack.us/img237/1186/eereih6.jpg Hur pallar du spela med alla dessa AddOns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hur pallar du spela med alla dessa AddOns? Bara lättare ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Efter åtta dagar av väntan fick jag idag svar från en GM via mailen. Jag har fått tillbaka mitt konto som var bannad på grund av att de misstänkte att det var "compromised" (delat). Hur som helst kan jag också få tillbaka all gear jag blivit av med, men för en kostad av 490 guld. Men det är självklart värt det. För det mesta transcendence, anathema, epic neck, ring, trinkets och epic mount. Nu blir det att låna sen betala tillbaka skulder lol! helt klart värt 490g, då det säkert tar ett par dagar (månader) att få tillbaka din gear. Redigerad 19 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hur pallar du spela med alla dessa AddOns? Rättare sagt, hur fan pallar du spela med 800x600?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Rättare sagt, hur fan pallar du spela med 800x600?!?! Agreed. =/ 1280 x 1024 ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Agreed. =/ 1280 x 1024 ftw QFT! Ska dock införskaffa mig en 19". Har alltid velat spela med 1600x1200 ända sen jag såg en print med den upplösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 QFT! Ska dock införskaffa mig en 19". Har alltid velat spela med 1600x1200 ända sen jag såg en print med den upplösningen. Destå mindre destå enklare för ögonen =) Så 1600x1200 skulle jag inte tacka nej till heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Datorn pallar inte bättre. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Agreed. =/ 1280 x 1024 ftw QFT! Fortfarande inget gamecard.. *humpf* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Andra gubben då, känner mig riktigt 'nördig' tbh Redigerad 19 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Andra gubben då, känner mig riktigt 'nördig' tbh Inte äns mina fylleögon skulle kunna utskilja vad det där va.. (om man inte är nörd och ser att det är en rogue som dingar lvl 60). Och nej, 2 lvl 60 är inget nördigt. Har du därimot en lvl 60 av varje klass med bra eq är det tendens till nördigheter. Att lvl upp chars till lvl 60 efter sin första char är faktist grymt simpelt. Men att ha bra eq på alla sina lvl 60 chars är det som verkligen gör det nördigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Men att ha bra eq på alla sina lvl 60 chars är det som verkligen gör det nördigt. Heh jo, jag springer ju runt med phantom blade! Tog inte bilden i spelet utan jag frapsade och tog den direkt ur det lilla fönstret i Vegas som har upplösningen kanske 200x200 och förstorade till 1024x768 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Har nu ordnat med en sopkvast på huvudet på min hunter. Savage Gladiator Helm har leggingsen också. är på lvl 58 just nu... inte långt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Destå mindre destå enklare för ögonen =) Så 1600x1200 skulle jag inte tacka nej till heller WIDESCREEN FTW. jag hadde widescreen på min pc men där blev bilden helt utdragen men på min macbook så har man helt enkel bredare synfält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Yay, till sist fick jag min Lionheart Helm =D Svindyra mats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Andra gubben då, känner mig riktigt 'nördig' tbh Why the fuck är bilden så suddig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Why the fuck är bilden så suddig? Läs. Heh jo, jag springer ju runt med phantom blade! Tog inte bilden i spelet utan jag frapsade och tog den direkt ur det lilla fönstret i Vegas som har upplösningen kanske 200x200 och förstorade till 1024x768 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Undrar bara om min build på min warlock är bra? Build Och om denna trinket är bra för min warlock(om inte kan ni vara snälla och visa)http://thottbot.com/?i=51923 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Undrar bara om min build på min warlock är bra? Build Och om denna trinket är bra för min warlock(om inte kan ni vara snälla och visa)http://thottbot.com/?i=51923 I affliction bör du ha amplify curse (tror jag) annars ser det nog bra ut. Och ja, den trinketen är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 I affliction bör du ha amplify curse (tror jag) annars ser det nog bra ut. Och ja, den trinketen är bra. Har fixat det nu, tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts