Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

När man gör en sån här wow film, så lägger man ofta till Musik. Men är det inte olagligt att lägga upp kanske "Backstreet boys" låten i filmen?. Är inte det lite "fil delning"?... jag undrar om det krävs Copyrights för att ha en sån film eller det kanske är fritt fram att välja vilken musik som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man gör en sån här wow film, så lägger man ofta till Musik. Men är det inte olagligt att lägga upp kanske "Backstreet boys" låten i filmen?. Är inte det lite "fil delning"?... jag undrar om det krävs Copyrights för att ha en sån film eller det kanske är fritt fram att välja vilken musik som helst.

Dom kan väl inte klaga om du "köpt" låten och det finns ju folk som lägger upp deras musik videos på tex videogoogle :D

Edit:Jag kan ju ha fel, lita aldrig på en fjortis :D

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naxx är det enda som får mig att röra på smilbanden nu för tiden.

Vilket förmodligen har att göra med att man tröttnar på en instans efter att ha "farmat" den i flera månader.

Så fort jag fick Choker of the Fire Lord från Rag gav jag totalt upp MC, det var 5 månader sen, MC måste vara den mest tråkiga 40manna-instansen som finns. Även om jag inte är intresserad av BWL längre (har allt jag som jag vill ha därifrån) så är jag ändå med till och från pga att instansen iaf är måttligt kul.

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är roligare o va ny i spelet o verkligen avguda omgivningen och inte kunna spelet bra alls, det är då det är kul, på lv 60 o allt endgame tycker jag e jävligt booring

Jag menar det, allt går ju ut på att raida 24/7 och grinda reputation nu för tiden. Till och med PvP har blivit en massa farmande hit och dit. Hoppas det blir lite bättre när dom fixar World PvP. Å andra sidan kanske man inte ska spela om man inte gillar att farma, men det har ändå blivit lite för mycket på senaste tiden..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter åtta dagar av väntan fick jag idag svar från en GM via mailen. Jag har fått tillbaka mitt konto som var bannad på grund av att de misstänkte att det var "compromised" (delat). Hur som helst kan jag också få tillbaka all gear jag blivit av med, men för en kostad av 490 guld. Men det är självklart värt det. För det mesta transcendence, anathema, epic neck, ring, trinkets och epic mount. Nu blir det att låna sen betala tillbaka skulder :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor