StellHell Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Hyfsat bra, men tank? tankar du aldrig? Haha, han tankar ju med 2H typ ett par sekunder där när han slösar retaliation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Här är min film! Kanske inte den bästa men endå! Herregud A och D för att vända dig om? Håll in höger musknapp annars ser du ut som nån epic pve noob som precis joinat AB för första gången. Och fin redegering Redigerad 18 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 När man gör en sån här wow film, så lägger man ofta till Musik. Men är det inte olagligt att lägga upp kanske "Backstreet boys" låten i filmen?. Är inte det lite "fil delning"?... jag undrar om det krävs Copyrights för att ha en sån film eller det kanske är fritt fram att välja vilken musik som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) När man gör en sån här wow film, så lägger man ofta till Musik. Men är det inte olagligt att lägga upp kanske "Backstreet boys" låten i filmen?. Är inte det lite "fil delning"?... jag undrar om det krävs Copyrights för att ha en sån film eller det kanske är fritt fram att välja vilken musik som helst. Dom kan väl inte klaga om du "köpt" låten och det finns ju folk som lägger upp deras musik videos på tex videogoogle Edit:Jag kan ju ha fel, lita aldrig på en fjortis Redigerad 18 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Dom kan väl inte klaga om du "köpt" låten och det finns ju folk som lägger upp deras musik videos på tex videogoogle Edit:Jag kan ju ha fel, lita aldrig på en fjortis mjo du har nog rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 mjo du har nog rätt. På vilken punkt? Fjortis eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 På sätt och vis, men på youtube kan man bara se och lyssna. Man kan inte ladda ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 På vilken punkt? Fjortis eller Mm Fjortis är lille jaeegg.... wieee. Nej seriöst, jag höll om den biten om att folk ändå lägger upp låter på Videogoogles och YouTube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Mm Fjortis är lille jaeegg.... wieee. Nej seriöst, jag höll om den biten om att folk ändå lägger upp låter på Videogoogles och YouTube. Wiie Du gör en PvP film mkt roligt o kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Naxx är det enda som får mig att röra på smilbanden nu för tiden. Vilket förmodligen har att göra med att man tröttnar på en instans efter att ha "farmat" den i flera månader. Så fort jag fick Choker of the Fire Lord från Rag gav jag totalt upp MC, det var 5 månader sen, MC måste vara den mest tråkiga 40manna-instansen som finns. Även om jag inte är intresserad av BWL längre (har allt jag som jag vill ha därifrån) så är jag ändå med till och från pga att instansen iaf är måttligt kul. Redigerad 18 augusti, 2006 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Wiie Du gör en PvP film mkt roligt o kolla på Ska jag möta en horde eller alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Ska jag möta en horde eller alliance? PvP är oftast emot sin andra sida, för dig horde. Outd00r film skulle inte skada heller. Redigerad 18 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Spelet börjar när man skapar sin gubbe. Tycker det är lika kul att levla som att köra end-game faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Spelet börjar när man skapar sin gubbe. Tycker det är lika kul att levla som att köra end-game faktiskt. Det är roligare o va ny i spelet o verkligen avguda omgivningen och inte kunna spelet bra alls, det är då det är kul, på lv 60 o allt endgame tycker jag e jävligt booring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Mitt bästa ögonblick i wow var när jag sprang frånn menethil harbor till ironforge och såg den gigantiska statyn och allting var så stort och nytt och spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Bästa var i Ragefirechasm kul att lvla upp och döda folk (var ju rogue så) questa och sånt, 60 var kul men, hade ju inget att göra förutom antingen pvpa, eller instances.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Det är roligare o va ny i spelet o verkligen avguda omgivningen och inte kunna spelet bra alls, det är då det är kul, på lv 60 o allt endgame tycker jag e jävligt booring Jag menar det, allt går ju ut på att raida 24/7 och grinda reputation nu för tiden. Till och med PvP har blivit en massa farmande hit och dit. Hoppas det blir lite bättre när dom fixar World PvP. Å andra sidan kanske man inte ska spela om man inte gillar att farma, men det har ändå blivit lite för mycket på senaste tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ska jag möta en horde eller alliance? Horde PvP är oftast emot sin andra sida, för dig horde. Outd00r film skulle inte skada heller. Håller med Mafia lägg på den på typ video goggle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Vad gullig jag är. http://img237.imageshack.us/img237/1186/eereih6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Efter åtta dagar av väntan fick jag idag svar från en GM via mailen. Jag har fått tillbaka mitt konto som var bannad på grund av att de misstänkte att det var "compromised" (delat). Hur som helst kan jag också få tillbaka all gear jag blivit av med, men för en kostad av 490 guld. Men det är självklart värt det. För det mesta transcendence, anathema, epic neck, ring, trinkets och epic mount. Nu blir det att låna sen betala tillbaka skulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts