Alpha Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Tux: Ta mitt tips, gör en film utav en cool duel. Du vet, cool musik, nice strider osv. Btw fick [Phantom Blade] för nått tag sen. Det är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Inatt dängde jag Bazil Thredd i stockades ganska hårt! Jag laddar upp en video Den kommer snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Fast Jag tycker att Improved Overpower är imba mot rogue då dom doge:ar rätt mkt och då kan det vara bra o få in en critt but its your choice (martin allso). Är det bara jag som tycker rogue är ofta rätt enkla o ta om man lycka charge:a? Som sagt var jag inte pvp warrior, jag var dps warrior, hade knappt tid o pvpa, så, jag tyckte att improved overpower var värdelöst för det var typ inget dom dodgade i instances, för tanken vänder mobsens ryggar mot raiden så man varken kan få block eller dodge så.. när jag väl pvpade gick den skitfint i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Hmm, imp overpower är inget man behöver, men det skadar väl inte att ha det. Dingade level 20 på min paladin igår med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Här är min film! Kanske inte den bästa men endå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Tux: Ta mitt tips, gör en film utav en cool duel. Du vet, cool musik, nice strider osv. Gör inte det, gör hellre en PvP film i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ehum.. jag är mortal strike warrior och har Zin'rokh...skulle jag va så dum o försöka skaffa TuF om ja har Zin'Rokh? nej edit: Jag har föresten slutat wow så.. Han funderar på att specca 2-hand med TuF och vill se vad du hade för talents. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Här är min film! Kanske inte den bästa men endå! WAHAHAHAHHAA DU MÅSTE SKÄMTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 WAHAHAHAHHAA DU MÅSTE SKÄMTA? Han har nyss börjat spela, hans första gubbe, första gången han spelar in en WoW film. Skämtar du? Bra film, även fast man inte är så van att se Stockade filmer =P. Bra redigerat, bra musik. I framtiden blir det roligare att spela in filmer eftersom det finns mycket att se i Azeroth =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Tack Marky! §Krax: Nej jag skämtar inte. Som Marky sa så är jag bara på min första gubbe! Plus att denna gjorde jag för att jag hade tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Han funderar på att specca 2-hand med TuF och vill se vad du hade för talents. Jaha trodde att han sade att jag skulle fixa TuF o specca till mace aja ber om ursäkt i så fall edi: Såg din video Martin-123, grymt säger jag , Krax, fattar inte varför folk håller på att klanka ner på folk som visar saker dem är stålta eller nöjda över, är dem nöjda över det o vill visa det ska man fan inte få massa skit Redigerad 17 augusti, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Tycker det är kul när alla filmer inte är "OMG, This is me pwning noobs in AB!!!!11111one!one!" Editerade lite: Inget ont om sådana filmer dock, finns de som är riktigt bra också. Men säger bara att det är kul med filmer från "hela spelet" och inte bara endgame.. Redigerad 17 augusti, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Tycker det är kul när alla filmer inte är "OMG, This is me pwning noobs in AB!!!!11111one!one!" Editerade lite: Inget ont om sådana filmer dock, finns de som är riktigt bra också. Men säger bara att det är kul med filmer från "hela spelet" och inte bara endgame.. Jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag behöver snabba svar här. Jag har tänkt igenom lite och funderar på om jag ska sluta levla på lvl 49 eller 50. Jag är inte riktigt säker om jag vill fortsätta spela wow liksom... antigen blir detta min sista gamecard. jag är lvl 46 nu och funderar på att respecca... Jag kommer gå på denna uppbyggnaden: Länk Ska jag göra det nu vid lvl 46 eller 49? (50 kanske). Vill göra också prova på lite nya attacker... och bättre crits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag behöver snabba svar här. Jag har tänkt igenom lite och funderar på om jag ska sluta levla på lvl 49 eller 50. Jag är inte riktigt säker om jag vill fortsätta spela wow liksom... antigen blir detta min sista gamecard. jag är lvl 46 nu och funderar på att respecca... Jag kommer gå på denna uppbyggnaden: Länk Ska jag göra det nu vid lvl 46 eller 49? (50 kanske). Vill göra också prova på lite nya attacker... och bättre crits. Maah, spelet börjar ju vid 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Han har nyss börjat spela, hans första gubbe, första gången han spelar in en WoW film. Skämtar du? Bra film, även fast man inte är så van att se Stockade filmer =P. Bra redigerat, bra musik. I framtiden blir det roligare att spela in filmer eftersom det finns mycket att se i Azeroth =) Jag har gjort en film när jag solar RFC vill duh se?! ;OOOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Jag har gjort en film när jag solar RFC vill duh se?! ;OOOOOO Nej, vi pratade inte om du nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Maah, spelet börjar ju vid 60 Håller med till Fullo. ZG/MC/AQ/BWL är det som är roligast ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Håller med till Fullo. ZG/MC/AQ/BWL är det som är roligast ! Naxx är det enda som får mig att röra på smilbanden nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Här är min film! Kanske inte den bästa men endå! Hyfsat bra, men tank? tankar du aldrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts