Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Fast Jag tycker att Improved Overpower är imba mot rogue då dom doge:ar rätt mkt och då kan det vara bra o få in en critt but its your choice (martin allso). Är det bara jag som tycker rogue är ofta rätt enkla o ta om man lycka charge:a?

Som sagt var jag inte pvp warrior, jag var dps warrior, hade knappt tid o pvpa, så, jag tyckte att improved overpower var värdelöst för det var typ inget dom dodgade i instances, för tanken vänder mobsens ryggar mot raiden så man varken kan få block eller dodge så.. när jag väl pvpade gick den skitfint i vilket fall

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WAHAHAHAHHAA DU MÅSTE SKÄMTA?

Han har nyss börjat spela, hans första gubbe, första gången han spelar in en WoW film. Skämtar du?

Bra film, även fast man inte är så van att se Stockade filmer =P. Bra redigerat, bra musik.

I framtiden blir det roligare att spela in filmer eftersom det finns mycket att se i Azeroth =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han funderar på att specca 2-hand med TuF och vill se vad du hade för talents.

Jaha trodde att han sade att jag skulle fixa TuF o specca till mace :o aja ber om ursäkt i så fall

edi: Såg din video Martin-123, grymt säger jag :), Krax, fattar inte varför folk håller på att klanka ner på folk som visar saker dem är stålta eller nöjda över, är dem nöjda över det o vill visa det ska man fan inte få massa skit

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är kul när alla filmer inte är "OMG, This is me pwning noobs in AB!!!!11111one!one!"

Editerade lite:

Inget ont om sådana filmer dock, finns de som är riktigt bra också. Men säger bara att det är kul med filmer från "hela spelet" och inte bara endgame..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver snabba svar här. Jag har tänkt igenom lite och funderar på om jag ska sluta levla på lvl 49 eller 50. Jag är inte riktigt säker om jag vill fortsätta spela wow liksom... antigen blir detta min sista gamecard. jag är lvl 46 nu och funderar på att respecca...

Jag kommer gå på denna uppbyggnaden: Länk

Ska jag göra det nu vid lvl 46 eller 49? (50 kanske).

Vill göra också prova på lite nya attacker... och bättre crits. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver snabba svar här. Jag har tänkt igenom lite och funderar på om jag ska sluta levla på lvl 49 eller 50. Jag är inte riktigt säker om jag vill fortsätta spela wow liksom... antigen blir detta min sista gamecard. jag är lvl 46 nu och funderar på att respecca...

Jag kommer gå på denna uppbyggnaden: Länk

Ska jag göra det nu vid lvl 46 eller 49? (50 kanske).

Vill göra också prova på lite nya attacker... och bättre crits. :rolleyes:

Maah, spelet börjar ju vid 60 :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har nyss börjat spela, hans första gubbe, första gången han spelar in en WoW film. Skämtar du?

Bra film, även fast man inte är så van att se Stockade filmer =P. Bra redigerat, bra musik.

I framtiden blir det roligare att spela in filmer eftersom det finns mycket att se i Azeroth =)

:rolleyes: Jag har gjort en film när jag solar RFC vill duh se?! ;OOOOOO

Länk till kommentar
Dela på andra sidor