Sikorka Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Köpte Lei of Lilies för 60g (ett tag sen nu) sen jag scammade en kille på 30g. Aja, ni kanske tycker den är kass, men den har räddat mitt liv flera ggr. Just nu fungerar inte mitt internet på min nya dator så, kan inte spela, är i lvl 53, 103 xp till ding. Redigerad 16 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Köpte Lei of Lilies för 60g (ett tag sen nu) sen jag scammade en kille på 30g. Aja, ni kanske tycker den är kass, men den har räddat mitt liv flera ggr. Just nu fungerar inte mitt internet på min nya dator så, kan inte spela, är i lvl 53, 103 xp till ding. Tycker den var nice Martin-123:Nice nu ser dina talents lite bättre ut. Ps Improved overpower FTW Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Självklart kan du gå Fury med 2H och Arms med DW, men du får inte ut det bästa av det. MS är ultimat för ett 2H då det blir instant, vilket jag tror ingen säger nej till. Och dom du säger, han hade Sulfuras. Det är inget vapen som vem som hellst kan plocka på sig. Haha nä, men fortfarande, det är lite skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Tycker den var nice Martin-123:Nice nu ser dina talents lite bättre ut. Ps Improved overpower FTW Ds Man klarar sig utan improved overpower om man e endast dps, inte pvp, klarat mig skitbra utan improved overpower edit: Han använder sig att det talenttree jag har Redigerad 16 augusti, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Just det!! Jag använder Xemtoth's Sword Specc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Har tänkt göra en WoW Film fast jag vet inte vad jag ska göra i filmen. Har en liten om att jag ska döda 3 stycken lvl 44 i Närstrid med min Pet. (Jag är lvl 45 och det är PVE jag snackar om). Någon som har en annan ide? Redigerad 16 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har tänkt göra en WoW Film fast jag vet inte vad jag ska göra i filmen. Har en liten om att jag ska döda 3 stycken lvl 44 i Närstrid med min Pet. (Jag är lvl 45 och det är PVE jag snackar om). Någon som har en annan ide? Jadå, döda 2 lvl 60 på samma gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jadå, döda 2 lvl 60 på samma gång? Går fan inte. Syftade också på lvl 44 monsters. Inte riktiga spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Har tänkt göra en WoW Film fast jag vet inte vad jag ska göra i filmen. Har en liten om att jag ska döda 3 stycken lvl 44 i Närstrid med min Pet. (Jag är lvl 45 och det är PVE jag snackar om). Någon som har en annan ide? Sola någon instance eller något, lägre lv instance förstås edit: Du kanske kan sola SM library? iaf försöka, hunters är ju imba i low lvs på solo pve Redigerad 16 augusti, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Sola någon instance eller något, lägre lv instance förstås edit: Du kanske kan sola SM library? iaf försöka, hunters är ju imba i low lvs på solo pve Sola SM Library kan jag säkert men det kan ta tid. Kan ju inte sola som du ... du äger liksom. Jag har bara Raptor Strike och kära Wing Clip . Om jag ska sola någon instance måste det gå snabbt och höga critts. Jag kanske kan filma när jag Solar Bossen i någon av Scarlet Monastery?. Redigerad 16 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Jag kanske kan filma när jag Solar Bossen i någon av Scarlet Monastery?. Heh, kan säga att jag råkade dö av första gubben i sm armory när jag tänkte få ihop lite pengar.. Skyller på att jag reagerade segt och var både trött och oaktiv i vad jag gjorde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Heh, kan säga att jag råkade dö av första gubben i sm armory när jag tänkte få ihop lite pengar.. Skyller på att jag reagerade segt och var både trött och oaktiv i vad jag gjorde.. Vilken lvl var du då ? EDIT: Finns det ingen lvl 40 elite mitt i vildmarken? (Ingen Instance).. eller 41, 42, 43 ,44 elite? Redigerad 16 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Vilken lvl var du då ? EDIT: Finns det ingen lvl 40 elite mitt i vildmarken? (Ingen Instance).. eller 41, 42, 43 ,44 elite? 53. ^^ Utanför zf kanske? Vet faktsikt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Vilken lvl var du då ? EDIT: Finns det ingen lvl 40 elite mitt i vildmarken? (Ingen Instance).. eller 41, 42, 43 ,44 elite? 100% säkerhet att det finns, men vart vet jag icke. Jopp, utanför ZF, dock inge svårt...solade dom hela tiden som lvl 44 Redigerad 16 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Går fan inte. Syftade också på lvl 44 monsters. Inte riktiga spelare Vadå går inte, om man e chinese farmer classen kan man döda 60s lätt, kommer ihåg när min kompis kitea en 60 rogue från Grom gol -> Gurubushi, kan leta upp tråden på Rogue forumet. meh, tråden gjordes för c.a 3 månader sen så den är lite långt bak men om du pallar leta själv efter 'The perfect Hunter vs Rogue video by Blackfox'. Redigerad 16 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Man klarar sig utan improved overpower om man e endast dps, inte pvp, klarat mig skitbra utan improved overpower edit: Han använder sig att det talenttree jag har Posta ditt talent tree funderar på att specca till 2h med TUF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Posta ditt talent tree funderar på att specca till 2h med TUF Link till hans gubbe+talents är i hans signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) 100% säkerhet att det finns, men vart vet jag icke. Jopp, utanför ZF, dock inge svårt...solade dom hela tiden som lvl 44 Men det blir svårare om tar slåss mot flera stycken EDIT: Prövade på att döda 2 stycken lvl 44 elite samtidigt. Gick inget vidare... Ska jag göra detta måste jag planera noga och ha ganska många buffs. Men sak förstår jag mig aldrig på... varför är det ingen som vill buffa en? Redigerad 17 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Posta ditt talent tree funderar på att specca till 2h med TUF Ehum.. jag är mortal strike warrior och har Zin'rokh...skulle jag va så dum o försöka skaffa TuF om ja har Zin'Rokh? nej edit: Jag har föresten slutat wow så.. Redigerad 17 augusti, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Man klarar sig utan improved overpower om man e endast dps, inte pvp, klarat mig skitbra utan improved overpower edit: Han använder sig att det talenttree jag har Fast Jag tycker att Improved Overpower är imba mot rogue då dom doge:ar rätt mkt och då kan det vara bra o få in en critt but its your choice (martin allso). Är det bara jag som tycker rogue är ofta rätt enkla o ta om man lycka charge:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts