Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Köpte Lei of Lilies för 60g (ett tag sen nu) sen jag scammade en kille på 30g.

Aja, ni kanske tycker den är kass, men den har räddat mitt liv flera ggr. :o

Just nu fungerar inte mitt internet på min nya dator så, kan inte spela, är i lvl 53, 103 xp till ding.

Tycker den var nice :)

Martin-123:Nice nu ser dina talents lite bättre ut. Ps Improved overpower FTW Ds

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker den var nice :rolleyes:

Martin-123:Nice nu ser dina talents lite bättre ut. Ps Improved overpower FTW Ds

Man klarar sig utan improved overpower om man e endast dps, inte pvp, klarat mig skitbra utan improved overpower

edit: Han använder sig att det talenttree jag har

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt göra en WoW Film fast jag vet inte vad jag ska göra i filmen. Har en liten om att jag ska döda 3 stycken lvl 44 i Närstrid med min Pet. (Jag är lvl 45 och det är PVE jag snackar om).

Någon som har en annan ide?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tänkt göra en WoW Film fast jag vet inte vad jag ska göra i filmen. Har en liten om att jag ska döda 3 stycken lvl 44 i Närstrid med min Pet. (Jag är lvl 45 och det är PVE jag snackar om).

Någon som har en annan ide?

Sola någon instance eller något, lägre lv instance förstås

edit: Du kanske kan sola SM library? iaf försöka, hunters är ju imba i low lvs på solo pve

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sola någon instance eller något, lägre lv instance förstås

edit: Du kanske kan sola SM library? iaf försöka, hunters är ju imba i low lvs på solo pve

Sola SM Library kan jag säkert men det kan ta tid. Kan ju inte sola som du :rolleyes: ... du äger liksom. Jag har bara Raptor Strike och kära Wing Clip ^_^ .

Om jag ska sola någon instance måste det gå snabbt och höga critts. B)

Jag kanske kan filma när jag Solar Bossen i någon av Scarlet Monastery?.

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heh, kan säga att jag råkade dö av första gubben i sm armory när jag tänkte få ihop lite pengar.. :rolleyes:

Skyller på att jag reagerade segt och var både trött och oaktiv i vad jag gjorde..

Vilken lvl var du då ?

EDIT: Finns det ingen lvl 40 elite mitt i vildmarken? (Ingen Instance).. eller 41, 42, 43 ,44 elite?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går fan inte. Syftade också på lvl 44 monsters. Inte riktiga spelare :lol:

Vadå går inte, om man e chinese farmer classen kan man döda 60s lätt, kommer ihåg när min kompis kitea en 60 rogue från Grom gol -> Gurubushi, kan leta upp tråden på Rogue forumet. meh, tråden gjordes för c.a 3 månader sen så den är lite långt bak men om du pallar leta själv efter 'The perfect Hunter vs Rogue video by Blackfox'.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

100% säkerhet att det finns, men vart vet jag icke.

Jopp, utanför ZF, dock inge svårt...solade dom hela tiden som lvl 44

Men det blir svårare om tar slåss mot flera stycken :lol:

EDIT: Prövade på att döda 2 stycken lvl 44 elite samtidigt. Gick inget vidare... Ska jag göra detta måste jag planera noga och ha ganska många buffs. Men sak förstår jag mig aldrig på... varför är det ingen som vill buffa en?

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man klarar sig utan improved overpower om man e endast dps, inte pvp, klarat mig skitbra utan improved overpower

edit: Han använder sig att det talenttree jag har

Fast Jag tycker att Improved Overpower är imba mot rogue då dom doge:ar rätt mkt och då kan det vara bra o få in en critt but its your choice (martin allso). Är det bara jag som tycker rogue är ofta rätt enkla o ta om man lycka charge:a?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor