MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Haha, Lite tjurig? Fick du solen i ögonen så du inte kunde sova middag`? Darn, hur kunde du veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Fattar inte ett dugg av talents! Skicka ett PM med din msn så kan jag hjälpa dig med warrior specs om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vet inte om det blev bättre! Konstigt! 12 spirit och 13 intellect för mycket. Gör om gör rätt. Och en respec skulle vara bra GRYMT FORT! Satsa på Fury eller Arms. Ska du köra 2H? Gå Arms för MS. Ska du köra DW? Gå Fury får Bloodthurst. Slopa protection tills du verkligen behöver det (Ingen behöver det pre-MC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Skicka ett PM med din msn så kan jag hjälpa dig med warrior specs om du vill Jag har dig på MSN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 12 spirit och 13 intellect för mycket. Gör om gör rätt. Och en respec skulle vara bra GRYMT FORT! Satsa på Fury eller Arms. Ska du köra 2H? Gå Arms för MS. Ska du köra DW? Gå Fury får Bloodthurst. Slopa protection tills du verkligen behöver det (Ingen behöver det pre-MC) Har du inte sett Fury warriorn med sulfuras? han crittar 3,9k heroic, och enligt mig är fury en bra specc även med 2H Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Hmm... Är det HÄR en bra spec? Fast, jag vill gärna ändra något så jag kan köra 2 handed WS Kom på att det bara var o ta bort Sword Specialization Redigerad 15 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Hmm... Är det HÄR en bra spec? Fast, jag vill gärna ändra något så jag kan köra 2 handed WS Kom på att det bara var o ta bort Sword Specialization Är det bara jag som inte får upp sidan? Edit: nu fick jag upp den, bra mkt bättre specc iallfall . Jag la mina talents i arms först sen började jag lägga i fury så lägg så du får Ms vid 40 Redigerad 15 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hmm.. Ni verkar diskutera detta nu, men vad är bäst för att levla? Fury eller Arms? 2h eller 2x 1h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hmm... Är det HÄR en bra spec? Fast, jag vill gärna ändra något så jag kan köra 2 handed WS Kom på att det bara var o ta bort Sword Specialization Jag tar hellre 5/5 unbridled wrath än imp demo shout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Fick precis [Luffa] och [seared Mail Girdle] Redigerad 15 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Fick precis [Luffa] Luffa . Gamla goda tider när man skrattade som fan åt namnet på den ..Aahh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Yeah, köpte en hjälm på AH nyss! Den har både STR, AGI och STA! Kolla på länken i min signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Yeah, köpte en hjälm på AH nyss! Den har både STR, AGI och STA! Kolla på länken i min signatur! Du verkar gladare än mina polare blir när dom får epic från nefarian : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Du verkar gladare än mina polare blir när dom får epic från nefarian : P Man blir inte glad av epics från nefarian. RLY.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Man blir inte glad av epics från nefarian. RLY.. ...Stenhårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Man blir inte glad av epics från nefarian. RLY.. Men jag blev glad när vi tog Huhuran för första gången efter ca 2 veckors med whipes! Fast då blev iofs alla i guilden glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Man blir inte glad av epics från nefarian. RLY.. Nja, glad blir jag iaf, men jag börjar inte skrika och hoppa av glädje. Fast den första delen Nightslayer jag fick blev jag gladast av, nu är jag van. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har du inte sett Fury warriorn med sulfuras? han crittar 3,9k heroic, och enligt mig är fury en bra specc även med 2H Måste faktist oxo säga att fury warriors me fett two hand kan vara läskigt bra, men tror folk vill ha two hand till arms för att man får ett instant slag, dvs mortal strike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har du inte sett Fury warriorn med sulfuras? han crittar 3,9k heroic, och enligt mig är fury en bra specc även med 2H Självklart kan du gå Fury med 2H och Arms med DW, men du får inte ut det bästa av det. MS är ultimat för ett 2H då det blir instant, vilket jag tror ingen säger nej till. Och dom du säger, han hade Sulfuras. Det är inget vapen som vem som hellst kan plocka på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har fått hjälp med specc nu! (kolla länken i signaturen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts