MetoC7 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Duuh, Kör reck-bomb ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Min gubbe! Igår spelade jag med han som gav mig tio guld, han tyckte jag behövde bättre grejjor så han gav mig 50 guld till! Körde även Stockades nyss, den var fruktansvärt lätt! Enda bra som droppades var mina "leggings"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Min gubbe! Igår spelade jag med han som gav mig tio guld, han tyckte jag behövde bättre grejjor så han gav mig 50 guld till! Körde även Stockades nyss, den var fruktansvärt lätt! Enda bra som droppades var mina "leggings"! Dina legs suger ganska mycket, fixa prequest till DM o fixa dom ist Btw: du har INT på många items, köp STA och STR, annars får du inte samma boost att döda. Redigerad 15 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Min gubbe! Igår spelade jag med han som gav mig tio guld, han tyckte jag behövde bättre grejjor så han gav mig 50 guld till! Körde även Stockades nyss, den var fruktansvärt lätt! Enda bra som droppades var mina "leggings"! Bhhahah, Sämsta warriorn jag någonsin sett Inte bara din gear utan dina talent points ochså, Du har ju bara lagt ut dom hursomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Dina legs suger ganska mycket, fixa prequest till DM o fixa dom ist Btw: du har INT på många items, köp STA och STR, annars får du inte samma boost att döda. Eftersom jag är nybörjare fattar jag inte ett dugg! §:T-Ryder: Jag vet Kan inget om sånt! Btw, Vad är det för fel på mitt gear? Redigerad 15 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Tihi, vad snälla allys kan vara, attackerar inte Orb of Deception ftw! Kunde springa runt i 30sec innan en vakt kom.. då började alla attackera mig Redigerad 15 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vad tycks om min gubbe? Wynx @ Trollbane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Var köper man STA och STR? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MITT GEAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Var köper man STA och STR? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MITT GEAR? Warrior ska ha Strength och Stamina (agility kan väl inte skada heller). Så här har du: STA + INT/SPI, INT och spirit används mest av klasser med mana för att kunna få mer Mana (int) och regga snabbare (spirit), så man kan typ säga att du behöver köpa helt ny gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Warrior ska ha Strength och Stamina (agility kan väl inte skada heller). Så här har du: STA + INT/SPI, INT och spirit används mest av klasser med mana för att kunna få mer Mana (int) och regga snabbare (spirit), så man kan typ säga att du behöver köpa helt ny gear. Kan inte du lägga upp en lista med saker jag behöver? Lvl 28 saker, eftersom jag lvlar upp till 28 snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Var köper man STA och STR? VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MITT GEAR? Jag antar att Sta är stamina och str är strenght* och det finns på gear som "stats" Din gear suger för warrior mest statsen (tyckte jag iallfall) en warrior behöver inte spirit är eller intellect* they need sta o str btw får man fråga hur du tänkte när du börja specca dig? Edit: hur mkt hp har du? jag hade 1337 i hp när jag var 28 Redigerad 15 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag antar att Sta är stamina och str är strenght* och det finns på gear som "stats" Din gear suger för warrior mest statsen (tyckte jag iallfall) en warrior behöver inte spirit är eller intellect* they need sta o str btw får man fråga hur du tänkte när du börja specca dig? Edit: hur mkt hp har du? jag hade 1337 i hp när jag var 28 Ska dra och köpa nytt nu! Vad är Specca? Hp står ju! 1129 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Ska dra och köpa nytt nu! Vad är Specca? Hp står ju! 1129 Men orka läsa det specca är väl hur du lagt dina talents Edit: Ett måste mot rogues (tycker jag iallfall) är improved overpower, grymt bra attack Redigerad 15 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Men orka läsa det specca är väl hur du lagt dina talents Fattar inte ett dugg av talents! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Fattar inte ett dugg av talents! Be någon göra en build åt dig tex Xemtoth är rätt bra på dps speccar för warriors Redigerad 15 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vet inte om det blev bättre! Konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vet inte om det blev bättre! Konstigt! Fortfarande inte riktigt rätt, men det där duger helt klart imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vet inte om det blev bättre! Konstigt! Men vafan, lägg 5 points på cruelty sen resten på arms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Men vafan, lägg 5 points på cruelty sen resten på arms Men han har ju inte ens respeccat din noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Men han har ju inte ens respeccat din noob Haha, Lite tjurig? Fick du solen i ögonen så du inte kunde sova middag`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts