Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Min gubbe!

Igår spelade jag med han som gav mig tio guld, han tyckte jag behövde bättre grejjor så han gav mig 50 guld till! ^_^:)

Körde även Stockades nyss, den var fruktansvärt lätt! Enda bra som droppades var mina "leggings"! :huh:

Dina legs suger ganska mycket, fixa prequest till DM o fixa dom ist -_-

Btw: du har INT på många items, köp STA och STR, annars får du inte samma boost att döda.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min gubbe!

Igår spelade jag med han som gav mig tio guld, han tyckte jag behövde bättre grejjor så han gav mig 50 guld till! :):(

Körde även Stockades nyss, den var fruktansvärt lätt! Enda bra som droppades var mina "leggings"! :huh:

Bhhahah, Sämsta warriorn jag någonsin sett -_- Inte bara din gear utan dina talent points ochså, Du har ju bara lagt ut dom hursomhelst ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dina legs suger ganska mycket, fixa prequest till DM o fixa dom ist :(

Btw: du har INT på många items, köp STA och STR, annars får du inte samma boost att döda.

Eftersom jag är nybörjare fattar jag inte ett dugg! ^_^

§:T-Ryder: Jag vet :) Kan inget om sånt! -_-

Btw, Vad är det för fel på mitt gear? :huh:

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var köper man STA och STR? -_-

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MITT GEAR? :huh:

Warrior ska ha Strength och Stamina (agility kan väl inte skada heller).

Så här har du: STA + INT/SPI, INT och spirit används mest av klasser med mana för att kunna få mer Mana (int) och regga snabbare (spirit), så man kan typ säga att du behöver köpa helt ny gear.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Warrior ska ha Strength och Stamina (agility kan väl inte skada heller).

Så här har du: STA + INT/SPI, INT och spirit används mest av klasser med mana för att kunna få mer Mana (int) och regga snabbare (spirit), så man kan typ säga att du behöver köpa helt ny gear.

Kan inte du lägga upp en lista med saker jag behöver? :huh: Lvl 28 saker, eftersom jag lvlar upp till 28 snart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var köper man STA och STR? -_-

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MITT GEAR? :huh:

Jag antar att Sta är stamina och str är strenght* och det finns på gear som "stats"

Din gear suger för warrior mest statsen (tyckte jag iallfall) en warrior behöver inte spirit är eller intellect* they need sta o str ^_^

btw får man fråga hur du tänkte när du börja specca dig?

Edit: hur mkt hp har du? jag hade 1337 i hp när jag var 28 :)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att Sta är stamina och str är strenght* och det finns på gear som "stats"

Din gear suger för warrior mest statsen (tyckte jag iallfall) en warrior behöver inte spirit är eller intellect* they need sta o str :huh:

btw får man fråga hur du tänkte när du börja specca dig?

Edit: hur mkt hp har du? jag hade 1337 i hp när jag var 28 -_-

Ska dra och köpa nytt nu! Vad är Specca?

Hp står ju! 1129

Länk till kommentar
Dela på andra sidor