Ante_freeman Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Några tips på PvE servrar då? Jag har lirat ally på Nodrasil (Pve) rätt okej server faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag har lirat ally på Nodrasil (Pve) rätt okej server faktist Första servern jag lirade på, rätt okej tycker jag oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är lvl 26 atm, hunter som ni nog vet. Vart ska jag lvla för att komma till lvl 40 snabbast? Quest, döda 1-2lvl högre monster ( stells tips ) eller inctance ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Döda 1-2 lägre lvl mobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är lvl 26 atm, hunter som ni nog vet. Vart ska jag lvla för att komma till lvl 40 snabbast? Quest, döda 1-2lvl högre monster ( stells tips ) eller inctance ? Gör instanser till halva XP:n (eller mer). Sen questa och levla det sista på monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Döda 1-2 lägre lvl mobs Det är sämsta sättet att lvla. Du får lite exp och sämre drops. Enda gången du ska lvla på lägre lvls är om du är AoE mage med en healer, nån-stop grinding då monsterna skadar dig mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Är lvl 26 atm, hunter som ni nog vet. Vart ska jag lvla för att komma till lvl 40 snabbast? Quest, döda 1-2lvl högre monster ( stells tips ) eller inctance ? Vet inte om du har orken men questa till 30 och sen grinda upp till 40 (så gjorde jag iallfall) , Instanser* är aldrig fel heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Gör instanser till halva XP:n (eller mer). Sen questa och levla det sista på monster. Okej, låter bra men varför just 50% av mätaren? Menar du så jag får items så jag questar snabbare? För på en SFK run får jag typ bara 4 bars, och en SFK = 40 min. så då blir det typ 120 min för at få halva mätaren. Och det tar för lång tid : P Hoppas ni fattar vad jag menar, Har bråttom så jag hinner inet skriva så väl : / Redigerad 14 augusti, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Okej, låter bra men varför just 50% av mätaren? Menar du så jag får items så jag questar snabbare? För på en SFK run får jag typ bara 4 bars, och en SFK = 40 min. så då blir det typ 120 min för at få halva mätaren. Och det tar för lång tid : P Hoppas ni fattar vad jag menar, Har bråttom så jag hinner inet skriva så väl : / Instances är dålig exp. Instances ska du bara göra för eq. Bäst exp är grinda 1-2lvls högre och göra quests samtidigt. Speciellt Döda X antal eller Samla X antal från monster quests. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Bestämde mig för Frostmane till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Instances är dålig exp. Instances ska du bara göra för eq. Bäst exp är grinda 1-2lvls högre och göra quests samtidigt. Speciellt Döda X antal eller Samla X antal från monster quests. Tack för hjälpen, ska testa det upp till lvl 40 Bestämde mig för Frostmane till slut Bra val : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Bestämde mig för Frostmane till slut Alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Alliance? Jupp, lvl 6 atm, har tagit en liten paus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 *Katten som hoppade av Gryphonen och hamnade på Stormwinds yttre mur* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 *Katten som hoppade av Gryphonen och hamnade på Stormwinds yttre mur* Aka buggarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jupp, lvl 6 atm, har tagit en liten paus Säg till när du questar någonstans som är contested så jag kan ganka dig, skriv namn, ras och class så är du snäll. puss puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Säg till när du questar någonstans som är contested så jag kan ganka dig, skriv namn, ras och class så är du snäll. puss puss Nickar Jshc är en dwarf warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Nickar Jshc är en dwarf warrior Han kmr gangbanga dig =( btw : http://www.kingsofwarcraft.com/swf/mcraider.swf IMBAH Redigerad 15 augusti, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Han kmr gangbanga dig =( btw : http://www.kingsofwarcraft.com/swf/mcraider.swf IMBAH Den funkar inte för mig kmr inge längre än Play=mcraiders=stop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Kul, förlorade internet för ca 1 vecka sen, det är därför jag inte varit här på ett tag. Sitter vid den dåliga datorn nu a.k.a "spela WoW för att farma" datorn. Något routerproblem så jag har inget internet på den "bra" datorn a.k.a inget WoW för mig på ett tag. - MAFIA_KING: Kanske lite sent svar, men.. Satsa inte fullt Retribution, så jäkla bra är det inte..såhär skulle jag specca : Retribution Build 1 Retribution Build 2 Retribution Build 1 är mer utav en PvP liknande build, jag kör med ungefär den builden. Funkar bra att köra solo + att du ligger på ca 7-8:e plats på Damagemeters (i alla fall jag...det finns för många healadins ) Retribution Build 2 är en av dom bästa buildsen jag testat om du vill köra solo. Du blir mer uthållig och du kan samtidigt göra skada. Det mest ultimata som du borde göra (imo) är att specca fullt Protection a.k.a 51 points i Protection. Vissa säger att det suger som faen, men du blir en av dom mest uthålliga klasserna i spelet om du speccar så. Själv hatar jag att duela Protection speccade paladins, crittar som högst ca 300 dmg. Om du vill vara stor hjälp i instances rekommenderar jag denna build "Instance Build" Flera av mina paladinkamrater kör med denna build, tanks kommer att älska din Improved Lay on Hands talent, clothwearers kommer älska din Improved Devotion Aura, spellcasters kommer älska din Improved Blessing of Wisdom, DPS (close combat) klasserna kommer älska din Improved Blessing of Might, i princip alla klasser kommer älska Blessing of Kings, Main Tanken på Mar'li (spiderboss i Zul'Gurub) kommer älska Guardians Favor eftersom Blessing of Freedom ger en längre duration tid genom den talenten, raiden kommer älska Lasting Judgement, DU kommer älska Spiritual Focus + Concentration Aura vilket ger dig en garanterad "landad" heal mot den du healar, DU kommer älska Illumination, Divine Favor och Holy Shock. I princip den bästa builden en Paladin kan ha imo. /Marky Redigerad 15 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts