Ace Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hade lite flyt innan.. Joinade ZG eftersom det saknades en spelare till Hakkar. Whisade på det enda som inte var whisat på, [Aegis of the Blood God]. Och vad droppades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Har för mig att Nessy ska också finnas nånstans utanför Theramore Isle. ^^ Btw så lootade jag [Plated Fist of Hakoo] när jag grindade med Tux i Tanaris. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13071 Den finns vid Maelstrom. Står ju i kommentarerna så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Villket pet rekomenderas i lvl 26 för en alliance hunter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Villket pet rekomenderas i lvl 26 för en alliance hunter ? Boar plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Villket pet rekomenderas i lvl 26 för en alliance hunter ? Boar eller cat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Villket pet rekomenderas i lvl 26 för en alliance hunter ? Boar är grym. Det har Charge också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Har en boar nu, Hur fpr jag mer training points? Har -13 i det. Man ska bara gå upp ranks som "kompis" med han va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Har en boar nu, Hur fpr jag mer training points? Har -13 i det. Man ska bara gå upp ranks som "kompis" med han va? När du går upp i vänskap får du 15 TP och när han går upp i level får du 15 TP, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 När du går upp i vänskap får du 15 TP och när han går upp i level får du 15 TP, tror jag. Okej, Tack : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Gick upp till level 26 inatt. När jag spelade träffade jag en kille som bara gav mig 10 guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Gick upp till level 26 inatt. När jag spelade träffade jag en kille som bara gav mig 10 guld! Diggar sånt, fick 65 guld av en snubbe för typ 1 månad sedan på min shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Har levlat upp i 55 nu. har bestämt mig för att jag måste fixa 60 innan sommarn är slut... bara nån vecka kvar. Har även skaffat en björn som pet. gillade min varg, men han kunde inte samla aggro alls. inte ens med 2 disengage kunde han samla upp mobben igen. men björnen är mkt bättre, dessutom så kan man ge björnen nästan all mat och inte bara kött, som vargen. I 59 ska jag fixa en sån där snygg frostsaber också från winterspring. har även gått med i en raiding-guild, en nystartad guild som passar mig eftersom jag inte hamnar på efterkälken. längtar efter att starta ZG. sen har jag köpt en [shell Launcher Shotgun] för 18g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Håller på att installera, och snart drar jag o köper gamecard, sen blir det att lira som en galning Tips på någon bra server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Håller på att installera, och snart drar jag o köper gamecard, sen blir det att lira som en galning Tips på någon bra server? Frostmane, Laughingskull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Om du vill spela med mycket svenskar så välj Outland eller Al'akir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Hmm... Okej, tack för tipsen, får se vad jag väljer.. Nu är det så att jag e nybörjare så jag vill helst inte spela på PvP servrar, vilka servrar e bra förutom dom? Redigerad 14 augusti, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hmm... Okej, tack för tipsen, får se vad jag väljer.. vilken sida kmr du köra som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 vilken sida kmr du köra som? Förmodligen alliance, dvärg.. Men är det svårare på PvP servrar? Är det så att spelare kan gå runt o slå till dig när och var som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hmm... Okej, tack för tipsen, får se vad jag väljer.. Nu är det så att jag e nybörjare så jag vill helst inte spela på PvP servrar, vilka servrar e bra förutom dom? PvE servrar, då måste du skriva /pvp innan du blir PvP-taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 PvE servrar, då måste du skriva /pvp innan du blir PvP-taggad. Några tips på PvE servrar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts