Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det där verkar vara mer som närstrid?. Men jag litar på er eftersom ni vet bäst så. Borde jag ta Untrain talent points och börja bygga på nu eller vänta tills lvl 60?. Lika bra att ta nu väl?

Isånnafall är det denna jag går på i min lvl: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...255200010000000 (Bytte ut Survivalist mot Humanoid slaying. Verkar så knasigt att öka djurets liv när jag kan bli starkare på att slåss mot Humanoids.)

Vänta med att ändra talangerna tills du är 60, bara onödigt annat. Närstrid vill jag inte kalla det men builden är helt klart till för att kunna ta sig ur närstrid så bra som möjligt. Många av talangerna där ger också mycket bonus till ranged. Surefooted gör att du träffar mer med ranged likväl som melee, killer instinct ger dig både 3% ranged och melee crit och eftersom lightning reflexes ökar din agility ökar även din ranged attackpower, melee attackpower, crit och dodge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vänta med att ändra talangerna tills du är 60, bara onödigt annat. Närstrid vill jag inte kalla det men builden är helt klart till för att kunna ta sig ur närstrid så bra som möjligt. Många av talangerna där ger också mycket bonus till ranged. Surefooted gör att du träffar mer med ranged likväl som melee, killer instinct ger dig både 3% ranged och melee crit och eftersom lightning reflexes ökar din agility ökar även din ranged attackpower, melee attackpower, crit och dodge.

Men Men :'( , så jag ska ha mina kassa Talents nu och suga på PVP tills lvl 60 ? :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor