T-Ryder Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Poängen i survival ger dig mer överlevnad. Jupp men som min spådom från moonfaire Redigerad 13 augusti, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Har pvpat hela dan, inte förlorat en enda bg. Ska köra mc imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Det där verkar vara mer som närstrid?. Men jag litar på er eftersom ni vet bäst så. Borde jag ta Untrain talent points och börja bygga på nu eller vänta tills lvl 60?. Lika bra att ta nu väl? Isånnafall är det denna jag går på i min lvl: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...255200010000000 (Bytte ut Survivalist mot Humanoid slaying. Verkar så knasigt att öka djurets liv när jag kan bli starkare på att slåss mot Humanoids.) Vänta med att ändra talangerna tills du är 60, bara onödigt annat. Närstrid vill jag inte kalla det men builden är helt klart till för att kunna ta sig ur närstrid så bra som möjligt. Många av talangerna där ger också mycket bonus till ranged. Surefooted gör att du träffar mer med ranged likväl som melee, killer instinct ger dig både 3% ranged och melee crit och eftersom lightning reflexes ökar din agility ökar även din ranged attackpower, melee attackpower, crit och dodge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Vänta med att ändra talangerna tills du är 60, bara onödigt annat. Närstrid vill jag inte kalla det men builden är helt klart till för att kunna ta sig ur närstrid så bra som möjligt. Många av talangerna där ger också mycket bonus till ranged. Surefooted gör att du träffar mer med ranged likväl som melee, killer instinct ger dig både 3% ranged och melee crit och eftersom lightning reflexes ökar din agility ökar även din ranged attackpower, melee attackpower, crit och dodge. Men Men :'( , så jag ska ha mina kassa Talents nu och suga på PVP tills lvl 60 ? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men Men :'( , så jag ska ha mina kassa Talents nu och suga på PVP tills lvl 60 ? . Ja, i din level finns det ungefär 1 WSG/timme och 1 AB /dag, så varför ska du respecca till något som du knappt spelar iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja, i din level finns det ungefär 1 WSG/timme och 1 AB /dag, så varför ska du respecca till något som du knappt spelar iaf? Vad yrar du om? det är beroende på servern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Ja, i din level finns det ungefär 1 WSG/timme och 1 AB /dag, så varför ska du respecca till något som du knappt spelar iaf? Det är WSG hela jävla tiden för mig på frostmane : P 20-29 Redigerad 13 augusti, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Det är WSG hela jävla tiden för mig på frostmane 20-29 Lemme guess. dom flesta som du möter / är med är 29? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Lemme guess. dom flesta som du möter / är med är 29? =) Njae, det är nog mer icketwinks än twinks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men Men :'( , så jag ska ha mina kassa Talents nu och suga på PVP tills lvl 60 ? . Nja det får du väl välja själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nja det får du väl välja själv. Ok. Undrar en grejj ... om jag nu respeccar, måste jag köpa Aimed Shot om igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Vad yrar du om? det är beroende på servern.. Beroende på servern ja, och eftersom vi spelar på samma server, så stfu plx! Edit: ja det måste du Redigerad 13 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Beroende på servern ja, och eftersom vi spelar på samma server, så stfu plx! Edit: ja det måste du Men måste du vara så otrevlig mot allt och alla..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Seriöst... Ingen som spelar @ Sylvanas? Checka min guilds hemsida: www.Shortbutdeadly.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men måste du vara så otrevlig mot allt och alla..? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ok. Undrar en grejj ... om jag nu respeccar, måste jag köpa Aimed Shot om igen? Jäpp, du unlearnar alla Ranks du kan och sen när du sätter poäng i det igen så får du tillbaka Rank 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jäpp, du unlearnar alla Ranks du kan och sen när du sätter poäng i det igen så får du tillbaka Rank 1 Men jag måste köpa rank 2 och rank 3 osv om igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men jag måste köpa rank 2 och rank 3 osv om igen? Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hur komme rman till detta monstret ? : O Har för mig att Nessy ska också finnas nånstans utanför Theramore Isle. ^^ Btw så lootade jag [Plated Fist of Hakoo] när jag grindade med Tux i Tanaris. http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13071 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Men jag måste köpa rank 2 och rank 3 osv om igen? Talent spellsen är svinbilliga, så du behöver inte oroa dig Redigerad 13 augusti, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts