GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Lirar du något på din mage? Lirade en hel del MC/ZG innan, men typ inte nu längre.. Tröttnat Druiden kör jag lite PvP med.. Kanske börjar med ST om en lvl... Mitt wow intresse är liksom lite halvdött. Haft wow "ett tag" nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hur komme rman till detta monstret ? : O Det gör du inte. Om du inte gör som giz då, men det är olagligt och kan få dig bannad så det är inte ett alternativ. Anledningen till att det är där är för man bara ser det ibland, och den heter Nessy. Loch'Ness odjuret någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vilka lirar på frostmane? @60 UD Warlock @60 UD Mage Aruuli- 60 orc hunter Thul - 60 tauren shaman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Aruuli- 60 orc hunter Thul - 60 tauren shaman Åh herregud.. Det är nog dags att göra en ny lista.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Åh herregud.. Det är nog dags att göra en ny lista.. Glöm inte min level 5 hunter med imbadps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Glöm inte min level 5 hunter med imbadps. Javisst Du pwnade min Mage hela tiden *snyft* edit: hitta den gamla listan.. Stämmer den fortfarande? http://brobex.com/wow/ Redigerad 12 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Javisst Du pwnade min Mage hela tiden *snyft* edit: hitta den gamla listan.. Stämmer den fortfarande? http://brobex.com/wow/ Nä. min "Brittleif" är level 60 och guilden är Nova =) och Krax har en level 60 ud rogue på kazzak. guild vettefan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nä. min "Brittleif" är level 60 och guilden är Nova =) och Krax har en level 60 ud rogue på kazzak. guild vettefan Heh.. Nästan alla guilder är nog fel, Samma sak med dom som är under 60, flertalet servrar är fel me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Heh.. Nästan alla guilder är nog fel, Samma sak med dom som är under 60, flertalet servrar är fel me Hmm ja lite fel då Level 60 NE rogue @ Trollbane, namnet är Woozah. Level 36 Orc Warrior @ Mazrigos, namnet är wuts. Redigerad 12 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vilka lirar på frostmane? @60 UD Warlock @60 UD Mage 60 UD Warlock @ Frostmane vad heter din mage och lock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) En roligare version av ST? Redigerad 12 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Vad tycks om den här uppbyggnaden för en lvl 60 Hunter? http://img89.imageshack.us/img89/9761/huntergb8.jpg Något att gå på eller är det värdelöst? EDIT: obs: uppbyggnaden är mest gjord för PVP. EDIT: Ändrade lite. Redigerad 12 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vad tycks om den här uppbyggnaden för en lvl 60 Hunter? http://img89.imageshack.us/img89/9761/huntergb8.jpg Något att gå på eller är det värdelöst? EDIT: obs: uppbyggnaden är mest gjord för PVP. EDIT: Ändrade lite. Jadu, Eftersom ingen kan se vad alla saker gör måste man vara rätt säker på hunter-talents för att veta om det du har är bra/dåligt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jadu, Eftersom ingen kan se vad alla saker gör måste man vara rätt säker på hunter-talents för att veta om det du har är bra/dåligt:P Eftersom han antagligen syftade att en hunter skulle svara så lär ju huntern veta vad dom gör iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jadu, Eftersom ingen kan se vad alla saker gör måste man vara rätt säker på hunter-talents för att veta om det du har är bra/dåligt:P Fast så vill han ju nog bara ha svar av hunters som kan sin sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Fast så vill han ju nog bara ha svar av hunters som kan sin sak Så en "Bra" Hunter måste veta vad alla iconer står för ? : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Så en "Bra" Hunter måste veta vad alla iconer står för ? : P Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Vad tycks om den här uppbyggnaden för en lvl 60 Hunter? http://img89.imageshack.us/img89/9761/huntergb8.jpp Något att gå på eller är det värdelöst? EDIT: obs: uppbyggnaden är mest gjord för PVP. EDIT: Ändrade lite. Improved aspect of the hawk är klart en pvetalent och är inte jättebra i pvp. Poängen i improved serpent sting är bättre spenderade i ranged weapon specialization eftersom skadan du gör med serpent sting är väldigt dålig. Clever traps är hyffsad men tiden på freeze trap kommer inte förlängas eftersom det finns en viss gräns i pvp, fock kommer det andra fungera men om du ska köra pvp är 10% mer stamina mycket bättre. Om jag skulle specca för pvp skulle jag göra såhär: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055200510303150 Poängen i survival ger dig mer överlevnad. Jag bytte ut efficiency mot improve concussive shot men det är egentligen rätt marginellt eftersom imp concussion inte direkt gör en överlägsen i pvp. Improved scorpid sting är värdelös, den sänker motståndarens stamina mycket lite, dessutom använder man inte scorpid sting jätteofta. Hoppas det hjälpte. Redigerad 12 augusti, 2006 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Så en "Bra" Hunter måste veta vad alla iconer står för ? : P Nä, men han kan dom antagligen, om inte så vet han säkert vad dom gör ungefär, i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055200510303150 Det där verkar vara mer som närstrid?. Men jag litar på er eftersom ni vet bäst så. Borde jag ta Untrain talent points och börja bygga på nu eller vänta tills lvl 60?. Lika bra att ta nu väl? Isånnafall är det denna jag går på i min lvl: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...255200010000000 (Bytte ut Survivalist mot Humanoid slaying. Verkar så knasigt att öka djurets liv när jag kan bli starkare på att slåss mot Humanoids.) EDIT: Läste fel med det där om djurets liv. Redigerad 13 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts