Lallaren Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Fan vad tuff du är, det var det du var ute efter, eller hur? Uh..? Tror knappast att han försökte vara tuff genom att skriva det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Uh..? Tror knappast att han försökte vara tuff genom att skriva det där.. Jag tror att han ville vinna vår respekt genom att säga så, liksom bannad 3h? IMBAH!!!!!11 FRAM MED SOLGLASÖGONEN OCH DEN PERFEKTA LINJEN EHEHEHE FÖR ATT VINNA GTASAJTARNAS RESPEKT! Min version på det hela iaf, kom med kommentarer / åsikter tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jag tror att han ville vinna vår respekt genom att säga så, liksom bannad 3h? IMBAH!!!!!11 FRAM MED SOLGLASÖGONEN OCH DEN PERFEKTA LINJEN EHEHEHE FÖR ATT VINNA GTASAJTARNAS RESPEKT! Min version på det hela iaf, kom med kommentarer / åsikter tack! Tycker ärligt att han har rätt att skriva om hans upplevelser i wow om han vill. Var ju inte nån sån ""post-hunting" om du menar det. Redigerad 11 augusti, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag tror att han ville vinna vår respekt genom att säga så, liksom bannad 3h? IMBAH!!!!!11 FRAM MED SOLGLASÖGONEN OCH DEN PERFEKTA LINJEN EHEHEHE FÖR ATT VINNA GTASAJTARNAS RESPEKT! Min version på det hela iaf, kom med kommentarer / åsikter tack! Nah, det var inte det jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Extremt lyckad BWL runda idag! Fick [Circle of Applied Force], [bloodfang Bracers] och [bloodfang Belt]. Kom till Chromaggus, men fick Ignite Flesh / Time Lapse så vi whipade 2 ggr innan vi slutade. På söndag tar vi honom och Nefarian. EDIT Profilen uppdaterad nu. Hupp, fel trinket där. Redigerad 11 augusti, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jag tror att han ville vinna vår respekt genom att säga så, liksom bannad 3h? IMBAH!!!!!11 FRAM MED SOLGLASÖGONEN OCH DEN PERFEKTA LINJEN EHEHEHE FÖR ATT VINNA GTASAJTARNAS RESPEKT! Min version på det hela iaf, kom med kommentarer / åsikter tack! Kanske är det du som vill vinna respekt genom att hålla på så där :/? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Kanske är det du som vill vinna respekt genom att hålla på så där :/? Känner inte att jag har någon att imponera på här :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Känner inte att jag har någon att imponera på här :/ Och det har självklart MetoC7? .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Får typ byta namn nu också Vad tycker ni? "Sorty" lr "Kilroy"? http://en.wikipedia.org/wiki/Kilroy_was_here Redigerad 12 augusti, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Får typ byta namn nu också Vad tycker ni? "Sorty" lr "Kilroy"? Är det inte Killroy..? men iaf så tycker jag att Sorty var bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Mwhwaha, tänkte banda mina första 10 min med noggerfogger elixiret i med "You have stop breathing" effekten.. la in lite musik och sen när jag redan höll på tog mina brinnande intesse för redigering över och allt blev en soppa.. Och så förstörde den där feta skiten allt i slutet.. han hade t.o.m finkläder på sig.. fleskpannakaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Rofl, har suttit hela natten o snackat med kompisar på wow, samt levelat paladin alt till 20...allihopa ringde om kom in på p3 Dock så gjorde 1 bort sig så grymt. Redigerad 12 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Och det har självklart MetoC7? .... Det verkade så på hans coola solglasögon? .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Någon som Lirar @ Sylvanas? lvl 60 Gnome mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Det verkade så på hans coola solglasögon? .... Bara för att du tyckte att det var så kanske inte han menade det så. Håll käften om det där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Samtal? Tror ändå att han blir en raid-boss eller dylikt. Konversation på msn då Illidan dog ju.. Arthas dödade han väl? Har för att jag hört att han överlevde o blev typ sinessjuk* så efter ett tag trodde han att han hade vunnit över Arthas , nån som kan bekräfta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vilka lirar på frostmane? @60 UD Warlock @60 UD Mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hur komme rman till detta monstret ? : O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hur komme rman till detta monstret ? : O Haxxar ^^ Ta dig upp till IF Airport, bugga dig igenom en vägg, hoppa rätt och ha tur MadeMan, Hur många lirar på frostmane igentligen?! O_O Giz, 51 Tauren Druid Gizgiz, 60 Troll Mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Haxxar ^^ Ta dig upp till IF Airport, bugga dig igenom en vägg, hoppa rätt och ha tur MadeMan, Hur många lirar på frostmane igentligen?! O_O Giz, 51 Tauren Druid Gizgiz, 60 Troll Mage Lirar du något på din mage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts