Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Gjorde Uldaman. Fick ett par fina braces med agility ^^ Dock så använde priesten smite hela tiden. Extremt störigt, då han agroo fienderna hela tiden, och eventuelt dog flera gånger. Jag fick liksom hela tiden säga åt honom "STAY BACK AND HEAL!! DON´T ATTACK!" B) Flera lämnade sedan partyt när vi kom till Grimlok(en av bossarna), eftersom magen var afk en rätt lång tid. Jag försökte hitta någon i guildet som ville hjälpa till, men alla bara "Uldaman sucks" och "ULDA Suxxorz" osv. Rikigt irriterande när grupper disbandas när man är nära att klara instancen. ^^

Försöker dock hitta några bra mail legs till min hunter, för tillfället har jag [Triprunner Dungarees], som då har 18+ i agility, och är leather. :P Försöker också hitta någon som kan göra Phantom Blade åt mig för ett bra pris, istället för att köpa det på AH, där den är värd runt 30g :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tycker inte det var mycket till "ontopic" men nej, det tror jag inte...snarare någon über raid boss.

Okej då:wub:

Varför skulle han bli det? nån idé?

Enligt privat samtal med Xemtoth har min terori ändrats (hade samma som du) men nu tror jag det som jag skrev tidigare då jag blev övertygade om att han tillhörde Horde B)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eheheheeheh

Blev nyss bannad i 3 timmar.. B)

Pratade med en gamemaster sa att jag ville byta mitt namn från "Nahazi" eftersom några spelare tänkte på "Nazi" när dom såg det. Han sa att han hade pratat med en veteran om det här och att jag skulle få ändra mitt namn men dom behövde tyvärr ge mig 3 timmars ban då också..

Så nu har jag inget att göra =,(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eheheheeheh

Blev nyss bannad i 3 timmar.. :P

Pratade med en gamemaster sa att jag ville byta mitt namn från "Nahazi" eftersom några spelare tänkte på "Nazi" när dom såg det. Han sa att han hade pratat med en veteran om det här och att jag skulle få ändra mitt namn men dom behövde tyvärr ge mig 3 timmars ban då också..

Så nu har jag inget att göra =,(

Fan vad tuff du är, det var det du var ute efter, eller hur? B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor