StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gz. NEJ! Uppmuntra honom inte, äckliga crackserver spelare. Tvi vale! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 NEJ! Uppmuntra honom inte, äckliga crackserver spelare. Tvi vale! Wah glömde hm, ändrar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Wah glömde hm, ändrar.. Haha xD Sitter fast på 56, får väll låta någon spela upp den till 60. Börjar tröttna rejält nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Haha xD Sitter fast på 56, får väll låta någon spela upp den till 60. Börjar tröttna rejält nu. Vilken klass är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Vilken klass är du? Mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Mage. Okej, Horde? Ally? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Okej, Horde? Ally? hård på frostmane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 hård på frostmane Det är skönt Offtopic:Är min sig för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Det är skönt Offtopic:Är min sig för stor? Är du handikappad? Kolla i reglerna och jämför med din bild... SVÅRT :'( Lite On-Topic: OM jag får mitt wof att funka någon gång ska jag göra en gullig shadowpriest <3 Redigerad 11 augusti, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 OM jag får mitt wof att funka någon gång ska jag göra en gullig shadowpriest <3 Zomg nerf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Gjorde Uldaman. Fick ett par fina braces med agility ^^ Dock så använde priesten smite hela tiden. Extremt störigt, då han agroo fienderna hela tiden, och eventuelt dog flera gånger. Jag fick liksom hela tiden säga åt honom "STAY BACK AND HEAL!! DON´T ATTACK!" Flera lämnade sedan partyt när vi kom till Grimlok(en av bossarna), eftersom magen var afk en rätt lång tid. Jag försökte hitta någon i guildet som ville hjälpa till, men alla bara "Uldaman sucks" och "ULDA Suxxorz" osv. Rikigt irriterande när grupper disbandas när man är nära att klara instancen. ^^ Försöker dock hitta några bra mail legs till min hunter, för tillfället har jag [Triprunner Dungarees], som då har 18+ i agility, och är leather. Försöker också hitta någon som kan göra Phantom Blade åt mig för ett bra pris, istället för att köpa det på AH, där den är värd runt 30g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Är du handikappad? Kolla i reglerna och jämför med din bild... SVÅRT :'( Lite On-Topic: OM jag får mitt wof att funka någon gång ska jag göra en gullig shadowpriest <3 Jag kanske tycker det är j*vligt svårt när jag fått bilden o inte fattar ett smack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Jag kanske tycker det är j*vligt svårt när jag fått bilden o inte fattar ett smack Då kanske du kan högerklicka > egenskaper och kolla själv? och ja, zomg nerf Btr plx Redigerad 11 augusti, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Då kanske du kan högerklicka > egenskaper och kolla själv? och ja, zomg nerf Btr plx Jaha! Punkt (hmm det är ju ett utropstecken), End of story etc etc Ontopic:Tror ni Illidan* blir nån slags horde boss (typ som thrall)? Redigerad 11 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Jaha! Punkt (hmm det är ju ett utropstecken), End of story etc etc Ontopic:Tror ni Illidan* blir nån slags horde boss (typ som thrall)? tycker inte det var mycket till "ontopic" men nej, det tror jag inte...snarare någon über raid boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) tycker inte det var mycket till "ontopic" men nej, det tror jag inte...snarare någon über raid boss. Okej då Varför skulle han bli det? nån idé? Enligt privat samtal med Xemtoth har min terori ändrats (hade samma som du) men nu tror jag det som jag skrev tidigare då jag blev övertygade om att han tillhörde Horde Redigerad 11 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Okej då Varför skulle han bli det? nån idé? Enligt privat samtal med Xemtoth har min terori ändrats (hade samma som du) men nu tror jag det som jag skrev tidigare då jag blev övertygade om att han tillhörde Horde Samtal? Tror ändå att han blir en raid-boss eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Samtal? Tror ändå att han blir en raid-boss eller dylikt. Illidan dog ju.. Arthas dödade han väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Eheheheeheh Blev nyss bannad i 3 timmar.. Pratade med en gamemaster sa att jag ville byta mitt namn från "Nahazi" eftersom några spelare tänkte på "Nazi" när dom såg det. Han sa att han hade pratat med en veteran om det här och att jag skulle få ändra mitt namn men dom behövde tyvärr ge mig 3 timmars ban då också.. Så nu har jag inget att göra =,( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Eheheheeheh Blev nyss bannad i 3 timmar.. Pratade med en gamemaster sa att jag ville byta mitt namn från "Nahazi" eftersom några spelare tänkte på "Nazi" när dom såg det. Han sa att han hade pratat med en veteran om det här och att jag skulle få ändra mitt namn men dom behövde tyvärr ge mig 3 timmars ban då också.. Så nu har jag inget att göra =,( Fan vad tuff du är, det var det du var ute efter, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts