Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=41...p;q=frostbolt+1 http://video.google.com/videoplay?docid=-1...p;q=frostbolt+1 http://video.google.com/videoplay?docid=38...p;q=frostbolt+1 Herregud, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 http://img328.imageshack.us/img328/5126/mongolidabgjvlarie7.th.jpg En fin bild på mitt UI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Visst, det kan jag förstå men även om du inte blir imponerad så ska du inte säga "OMG NOOB, Jag äger dig med händerna bakom ryggen" då du inte äns har några epics och aldrig skulle kunna göra lika mycket skada. Så jävla äg! go stell go stell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Visst, det kan jag förstå men även om du inte blir imponerad så ska du inte säga "OMG NOOB, Jag äger dig med händerna bakom ryggen" då du inte äns har några epics och aldrig skulle kunna göra lika mycket skada. Nej men det är ju mitt val att jag inte vill sitta varenda natt även om jag jobbar/går i skolan för att mitt liv inte går ut på att få bra "gear" och äga folk i battlegrounds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nej men det är ju mitt val att jag inte vill sitta varenda natt även om jag jobbar/går i skolan för att mitt liv inte går ut på att få bra "gear" och äga folk i battlegrounds. Måste man det då? Man kan väl få bra gear även om man inte sitter som du säger "varenda natt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Måste man det då? Man kan väl få bra gear även om man inte sitter som du säger "varenda natt". Nej, tyst nu han fick i sig, drop the subject biaatch. Redigerad 9 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vilket är det bästa Hunter Talents?. Jag har hört att 0/21/31 är imba eller nåt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vilket är det bästa Hunter Talents?. Jag har hört att 0/21/31 är imba eller nåt . Att säga nej till 35% crit och en aura med +rAP är som att runka i motvind. Marksmanship Improved Concussive Shot Rank 5 Lethal Shots Rank 5 Aimed Shot Rank 1 Improved Arcane Shot Rank 5 Hawk Eye Rank 3 Improved Serpent Sting Rank 5 Mortal Shots Rank 5 Barrage Rank 3 Ranged Weapon Specialization Rank 5 Trueshot Aura Rank 1 Marksmanship Total: 38 Survival Deflection Rank 5 Savage Strikes Rank 2 Improved Wing Clip Rank 5 Deterrence Rank 1 Survival Total: 13 Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vilket är det bästa Hunter Talents?. Jag har hört att 0/21/31 är imba eller nåt . Kan man ens ha 52 Talent Points? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Kan man ens ha 52 Talent Points? Vilket är det bästa Hunter Talents?. Jag har hört att 0/21/31 är imba eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Vilket är det bästa Hunter Talents?. Jag har hört att 0/21/31 är imba eller nåt Läs StellHells post? Marksmanship Improved Concussive Shot Rank 5 Lethal Shots Rank 5 Aimed Shot Rank 1 Improved Arcane Shot Rank 5 Hawk Eye Rank 3 Improved Serpent Sting Rank 5 Mortal Shots Rank 5 Barrage Rank 3 Ranged Weapon Specialization Rank 5 Trueshot Aura Rank 1 Marksmanship Total: 38 Survival Deflection Rank 5 Savage Strikes Rank 2 Improved Wing Clip Rank 5 Deterrence Rank 1 Survival Total: 13 Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60 Redigerad 10 augusti, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Läs StellHells post? Maffia missförstod en sak, sen svarade han igen för få han att fatta med "eller nåt" så, han frågade inte igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vilket är det bästa Hunter Talents?. Jag har hört att 0/21/31 är imba eller nåt Men fortfarande, MAFIA_KING har ju så rätt i sin fråga. Du undrar vilken som är den bästa builden. Det är upp till betraktarens öga, men builden jag visade är en som är bra för hög DPS. Sen gör du ett påstående och fråga när du säger 0/21/31 vilket är omöjligt när man bara kan ha 51 Talentpoints, medans din build du har "hört" inte finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Men fortfarande, MAFIA_KING har ju så rätt i sin fråga. Du undrar vilken som är den bästa builden. Det är upp till betraktarens öga, men builden jag visade är en som är bra för hög DPS. Sen gör du ett påstående och fråga när du säger 0/21/31 vilket är omöjligt när man bara kan ha 51 Talentpoints, medans din build du har "hört" inte finns. Jag markerade ju "eller nåt". d.v.s att jag inte var 100% säker på vad personerna hade sagt till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag markerade ju "eller nåt". d.v.s att jag inte var 100% säker på vad personerna hade sagt till mig. Spelar det någon roll? Man kan inte ha 0/21/31 vilken MAFIA_KING poengterade. So just drop it. Du kan inte ha den builden så tro inte att den är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Maffia missförstod en sak, sen svarade han igen för få han att fatta med "eller nåt" så, han frågade inte igen Jag missförstod ingenting, jag vet att man MAX kan ha 51 Talent Points och jag ville bara säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Vilket är det bästa Hunter Talents?. Jag har hört att 0/21/31 är imba eller nåt . Klart det kan diskuteras men här är min personliga åsikt. Entrapment kan naturligtvis bytas ut mot improved wingclip, det är vad man själv tycker är bäst. Bästa raiddps: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...302200410000000 Bästa PvP http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...055200510303150 Bäst för levling: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Börja med att sätta poängen i beast masteryträdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Marky, du råkar inte ha någon bra Ret-build på paladin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Lvl 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 (redigerad) Lvl 60 Care. Redigerad 11 augusti, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts