Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Har fixat till mitt Interface lite grann, får bättre vy av vad som händer på skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hide in the bushes av Mister Maddafakkin Magic. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Common_Logo.jpg Youtube Stream(Low quality) Video Google(Low Quality) FileFront Download(High Quality) Både bra och dålig kritik är tilåtet utan att jag gör en Mafia_king på er. Helt ok redigerad film. Dock tycker jag det är grymt barnsligt att sitta och smutskasta lvl 60's PvP filmer när din film bara är vanlig STV ganking som inte kräver samma skills, om äns någon skills alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Har fixat till mitt Interface lite grann, får bättre vy av vad som händer på skärmen Vad för program använder du för att kunna göra sådär? Edit: Håller med till 100%! på stellhell. Redigerad 9 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad för program använder du för att kunna göra sådär? http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...hing-redux.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...hing-redux.html Oh hihi, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Dock tycker jag det är grymt barnsligt att sitta och smutskasta lvl 60's PvP filmer Jag driver till 50% men jag spelar ju warrior också så jag är inte speciellt imponerad av den här "angel of death". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag driver till 50% men jag spelar ju warrior också så jag är inte speciellt imponerad av den här "angel of death". Vad är det du inte är imponerad av? Han är ju hur jävla bra som helst för att vara fury warrior. Inte alla fury warriors crittar 5k bara sådär. Och 2.2k med Heroic Strike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vad är det du inte är imponerad av? Han är ju hur jävla bra som helst för att vara fury warrior. Inte alla fury warriors crittar 5k bara sådär. Och 2.2k med Heroic Strike? Jag har sagt det förrut o säger det igen han är imba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jag driver till 50% men jag spelar ju warrior också så jag är inte speciellt imponerad av den här "angel of death". Visst, det kan jag förstå men även om du inte blir imponerad så ska du inte säga "OMG NOOB, Jag äger dig med händerna bakom ryggen" då du inte äns har några epics och aldrig skulle kunna göra lika mycket skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Visst, det kan jag förstå men även om du inte blir imponerad så ska du inte säga "OMG NOOB, Jag äger dig med händerna bakom ryggen" då du inte äns har några epics och aldrig skulle kunna göra lika mycket skada. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Visst, det kan jag förstå men även om du inte blir imponerad så ska du inte säga "OMG NOOB, Jag äger dig med händerna bakom ryggen" då du inte äns har några epics och aldrig skulle kunna göra lika mycket skada. Agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Finns det någon som kan ge mig tips på en bra build till mages? En som gör det lätt att lira solo/lvla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Finns det någon som kan ge mig tips på en bra build till mages? En som gör det lätt att lira solo/lvla. Fire för att levla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Fire för att levla. Jaså? Jag har hört att Frost är jävligt bra att lvla med, men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag Frost är piss , Fire har jag testat och då dödar man monster snabbare, men om dom kommer nära är ju inte så bra...*splat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Villken build ska hunters ha för att lvla bra ? Ganska många säger beastmastery, sant ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Jaså? Jag har hört att Frost är jävligt bra att lvla med, men om jag ska vara riktigt ärlig så tycker jag Frost är piss , Fire har jag testat och då dödar man monster snabbare, men om dom kommer nära är ju inte så bra...*splat* Power lvla upp till 20 och sen dampa på blink knappen när dom kmr för nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Power lvla upp till 20 och sen dampa på blink knappen när dom kmr för nära Min mage är lvl 31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Villken build ska hunters ha för att lvla bra ? Ganska många säger beastmastery, sant ? 31 i Markmans är ett måste. MINST 31. Det är imba build. @Marky: Fire är gudomlig PvE, Frost är därimot helt jävla IMBA i PvP. Alla cold's som stoppar fienden är imba som satan. Du har väl sett magen som dödar epic warriors med Frostbolt Rank1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 @Marky: Fire är gudomlig PvE, Frost är därimot helt jävla IMBA i PvP. Alla cold's som stoppar fienden är imba som satan. Du har väl sett magen som dödar epic warriors med Frostbolt Rank1? Speccar väl tillbaka till Fire Angående filmen, link plx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Speccar väl tillbaka till Fire Angående filmen, link plx? http://video.google.com/videoplay?docid=41...p;q=frostbolt+1 http://video.google.com/videoplay?docid=-1...p;q=frostbolt+1 http://video.google.com/videoplay?docid=38...p;q=frostbolt+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts