Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hide in the bushes av Mister Maddafakkin Magic.

Youtube Stream(Low quality)

Video Google(Low Quality)

FileFront Download(High Quality)

Både bra och dålig kritik är tilåtet utan att jag gör en Mafia_king på er.

Helt ok redigerad film. Dock tycker jag det är grymt barnsligt att sitta och smutskasta lvl 60's PvP filmer när din film bara är vanlig STV ganking som inte kräver samma skills, om äns någon skills alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag driver till 50% men jag spelar ju warrior också så jag är inte speciellt imponerad av den här "angel of death".

Vad är det du inte är imponerad av? Han är ju hur jävla bra som helst för att vara fury warrior. Inte alla fury warriors crittar 5k bara sådär. Och 2.2k med Heroic Strike?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag driver till 50% men jag spelar ju warrior också så jag är inte speciellt imponerad av den här "angel of death".

Visst, det kan jag förstå men även om du inte blir imponerad så ska du inte säga "OMG NOOB, Jag äger dig med händerna bakom ryggen" då du inte äns har några epics och aldrig skulle kunna göra lika mycket skada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Villken build ska hunters ha för att lvla bra ? Ganska många säger beastmastery, sant ?

31 i Markmans är ett måste. MINST 31. Det är imba build.

@Marky: Fire är gudomlig PvE, Frost är därimot helt jävla IMBA i PvP. Alla cold's som stoppar fienden är imba som satan. Du har väl sett magen som dödar epic warriors med Frostbolt Rank1?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor