Mikolan Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Mikolan: Bara undrar, hur kom du upp där? Wallrunning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Wallrunning. Vad fan är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Vad fan är det? Man springer pÃ¥ väggar som lutar alltför mycket för att springa rakt upp pÃ¥, rätt svÃ¥rt att förklara, ska göra en liten film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hmm, blir ruskigt sugen pÃ¥ att köpa, med den kostar ju som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Man springer pÃ¥ väggar som lutar alltför mycket för att springa rakt upp pÃ¥, rätt svÃ¥rt att förklara, ska göra en liten film Hur kommer man upp? Lägger man pÃ¥ Sprint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Wohoo"! fick mitt WoW idag! beställde 15 februari dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hmm, blir ruskigt sugen pÃ¥ att köpa, med den kostar ju som fan I Expressens nöjesguide kan man vinna ett gratis ex av WoW. Pröva lyckan, o vigge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 I Expressens nöjesguide kan man vinna ett gratis ex av WoW. Pröva lyckan, o vigge. Har ingen expressen bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 med den kostar ju som fan 100 kr mÃ¥nan' är ju inge dyrt..inte om man är rik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Nu när jag installera skiten, startar spelet sÃ¥ carshar skiten säkert för att jag inte har nÃ¥ nya drivrutiner till grafikortet... om det inte är det börjar jag klättra pÃ¥ väggarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har spelat i 9 timmar nonstop nu.. eller.. ja nästan.. Ã¥t en pizza innan Tauren Druid lvl 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Har spelat i 9 timmar nonstop nu.. eller.. ja nästan.. Ã¥t en pizza innan Tauren Druid lvl 11 När man kom hem precis efter man köpt det när det sälpptes sÃ¥ lirade man ju frÃ¥n runt 3-4 (tog nÃ¥gra timmar att ens regga kontot, folk hammrade ju servern som fan dÃ¥) tills runt 10 pÃ¥ morgonen. Var lvl12 dÃ¥. Dock blev flickvännen lite grinig när jag sa hur länge jag satt uppe. Mikolan: Du fÃ¥r gärna förklara bara. Filmer är farliga att lägga upp när det gäller sÃ¥nna saker. Blizzard brukar fixa buggar dom fÃ¥r se filmer pÃ¥. Som t ex warrior-filmen jag postade nÃ¥gra sidor bakÃ¥t. Bloodthirsten var lagom farlig dÃ¥. NÃ¥gra timmar efter snubben postat filmen pÃ¥ div forums sÃ¥ blev warriorn söndernerfad. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Lärde mig precis hur man blir av med allt censurerande. Kan vara bra för andra att veta ocksÃ¥. Tryck ESC sÃ¥ att du fÃ¥r fram menyn. GÃ¥ in pÃ¥ "Interface Options" och sedan avbockar du "Profanity Filter" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Är det bara jag som spelar pÃ¥ "Doomhammer"? Lyd ett rÃ¥d! BÖRJA INTE SPELA PÃ… DEN SERVERN! Den servern har laggat som f*n efter den senaste patchen släpptes. Man kan tex lagga fast vid looting, man kan inte prata med NPC:s, det kan börja lagga innan man ska döda ett monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Är det bara jag som spelar pÃ¥ "Doomhammer"? Lyd ett rÃ¥d! BÖRJA INTE SPELA PÃ… DEN SERVERN! Den servern har laggat som f*n efter den senaste patchen släpptes. Man kan tex lagga fast vid looting, man kan inte prata med NPC:s, det kan börja lagga innan man ska döda ett monster. Ska dem fixa den här buggen fÃ¥r dem designa om hela terrängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska dem fixa den här buggen fÃ¥r dem designa om hela terrängen. Eller ta högre avgift pÃ¥ mÃ¥nadskostnaden sÃ¥ servern fÃ¥r större kapacitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Har spelat i 9 timmar nonstop nu.. eller.. ja nästan.. Ã¥t en pizza innan Tauren Druid lvl 11 Vilken server kör du pÃ¥ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 NÃ¥n som vet ett bra ställe och ladda upp film pÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Är det bara jag som spelar pÃ¥ "Doomhammer"? Lyd ett rÃ¥d! BÖRJA INTE SPELA PÃ… DEN SERVERN! Den servern har laggat som f*n efter den senaste patchen släpptes. Man kan tex lagga fast vid looting, man kan inte prata med NPC:s, det kan börja lagga innan man ska döda ett monster. Exaaakt samma sak med Bladefist. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hmm, blir ruskigt sugen pÃ¥ att köpa, med den kostar ju som fan Egentligen är det inte dyrare än att hÃ¥lla pÃ¥ att sporta. T.ex. mina smÃ¥syskon som är 6 Ã¥r gammla (tvillingar) rider för hundra kr i veckan. Det blir nästan 1000 kr per mÃ¥nad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts