Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har spelat i 9 timmar nonstop nu.. eller.. ja nästan.. åt en pizza innan ;)

Tauren Druid lvl 11

När man kom hem precis efter man köpt det när det sälpptes så lirade man ju från runt 3-4 (tog några timmar att ens regga kontot, folk hammrade ju servern som fan då) tills runt 10 på morgonen. Var lvl12 då. Dock blev flickvännen lite grinig när jag sa hur länge jag satt uppe. :shifty:

Mikolan: Du får gärna förklara bara. Filmer är farliga att lägga upp när det gäller sånna saker. Blizzard brukar fixa buggar dom får se filmer på.

Som t ex warrior-filmen jag postade några sidor bakåt. Bloodthirsten var lagom farlig då. Några timmar efter snubben postat filmen på div forums så blev warriorn söndernerfad. :\

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som spelar på "Doomhammer"? Lyd ett råd! BÖRJA INTE SPELA PÅ DEN SERVERN! Den servern har laggat som f*n efter den senaste patchen släpptes. Man kan tex lagga fast vid looting, man kan inte prata med NPC:s, det kan börja lagga innan man ska döda ett monster.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det bara jag som spelar på "Doomhammer"? Lyd ett råd! BÖRJA INTE SPELA PÅ DEN SERVERN! Den servern har laggat som f*n efter den senaste patchen släpptes. Man kan tex lagga fast vid looting, man kan inte prata med NPC:s, det kan börja lagga innan man ska döda ett monster.

Ska dem fixa den här buggen får dem designa om hela terrängen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exaaakt samma sak med Bladefist. :\

Länk till kommentar
Dela på andra sidor