Eudoros Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 De senase screensen som jag har klippt ihop.. "You're regrowth heals you for 666" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Gulligt Jag älskar verkligen Mr.Wiggles. http://67.18.37.14/19/132/emo/crying2.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jag älskar verkligen Mr.Wiggles. http://67.18.37.14/19/132/emo/crying2.GIF Mr.Wiggles ftw, indeed. Smakar bäst med grillsås och klyftpotatis <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Mr.Wiggles ftw, indeed. Smakar bäst med grillsås och klyftpotatis <3 Det är så gulligt när man springer över lägerelden med han och så dör han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Mr.Wiggles ftw, indeed. Smakar bäst med grillsås och klyftpotatis <3 Nä,han smakar bäst ungstekt med färskpäror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Det här är lite Off-topic, men hade lite tråkigt och hittade det här! Ögonbrynen är i alla fall likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-9...night+elf+style Bästa musiken jag hört i en PvP film + Den bästa PvP filmen EVER! Pff han kan gå och lägga sig med sin äckliga wannabe Spirit healer gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Pff han kan gå och lägga sig med sin äckliga wannabe Spirit healer gubbe. Eh? Han är ju asbra för att vara fury warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Pff han kan gå och lägga sig med sin äckliga wannabe Spirit healer gubbe. Nja, jag tycker den var ganska bra. synd att det var en sån kass kvalité och att han använda CS Custom Sounds eller nått sånt, lät bara noobigty när "Monster Kill" hördes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Nja, jag tycker den var ganska bra. synd att det var en sån kass kvalité och att han använda CS Custom Sounds eller nått sånt, lät bara noobigty när "Monster Kill" hördes Haha, du vet att dom är snodda från unreal tournament va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Haha, du vet att dom är snodda från unreal tournament va? Mo-mo-monster CAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 lät bara noobigty när "Monster Kill" hördes Jo det är de jag menar @marky: finns bättre fury warriors på min server tbh. Håller på att ladda upp hög kvalitet på Filefront och renderar low quality av min egna film atm. Gemfört med andra är den nog ganska kort, c.a 4 minuter+credits, men jag är lite stolt över den nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Hide in the bushes av Mister Maddafakkin Magic. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Common_Logo.jpg Youtube Stream(Low quality) Video Google(Low Quality) FileFront Download(High Quality) Både bra och dålig kritik är tilåtet utan att jag gör en Mafia_king på er. Redigerad 9 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Kommenterade på Youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Lilla Commthief har vuxit till sig! Gillade filmen, bra redigering, lagom lång och grym timing med musiken på vissa ställen. Det enda negativa skedde bara en gång och det var när du inte slogs klart mot en horde du jagade på stranden i början av filmen vid 0:39, eller såg jag bara fel? En lyckad PvP video IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 lät bara noobigty när "Monster Kill" hördes Är det bara jag som använder UT Sounds modden i PvP på detta forum? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Är det bara jag som använder UT Sounds modden i PvP på detta forum? xD Det gjorde jag också när jag spelade.. Kunde bli lite mycket i Battlegrounds dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Det gjorde jag också när jag spelade.. Kunde bli lite mycket i Battlegrounds dock. Hehe, jag hade "BOOM HEADSHOT" av fps doug när jag gjorde Killing blow. @thotim: jo jag tog honom men faden blev konstig vid renderingen. @han-som-skrev-på-youtube: jag var allt från lvl 20-45, och 51 när jag tog warriorn i Blasted lands. Redigerad 9 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hide in the bushes av Mister Maddafakkin Magic. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Common_Logo.jpg Youtube Stream(Low quality) Video Google(Low Quality) FileFront Download(High Quality) Både bra och dålig kritik är tilåtet utan att jag gör en Mafia_king på er. Bra redigerad, skit bra kvalle (laddade ner från filefront) och slutet var nog roligast. Hoppas det kommer mer framåti tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-9...night+elf+style Bästa musiken jag hört i en PvP film + Den bästa PvP filmen EVER! Bra film, gillar hans crit Inte för o klaga men den la väl nåra upp för x antal sidor sen jag vet att jag la upp den för typ 70 sidor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts