Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jaha och? dom kommer väl fortfarande finnas i expansion även om någon jävla GM har dom.

vad är ditt problem? inte fan har jag påstått att det endast är gms som någonsin kommer kunna använda dom

så ta och lugna dig lite för man kan fan inte gå runt och göra påhopp hela tiden bara för man e lack över nånting helt annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad är ditt problem? inte fan har jag påstått att det endast är gms som någonsin kommer kunna använda dom

så ta och lugna dig lite för man kan fan inte gå runt och göra påhopp hela tiden bara för man e lack över nånting helt annat.

^^

Var inte direkt menat som ett "påhopp" men oki doki! :) förlåt isf.

Get used to it.

Han är sån. Jämt.

Jepp, korrekt.

Han är inte ensam.

Men du, ska vi ta och göra en film om våra liv? jag spelar wow och du sitter o fakear PS-bilder med johanna, det verkar väl kul? så skickar vi dom till varanda sen. :P

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du, ska vi ta och göra en film om våra liv? jag spelar wow och du sitter o fakear PS-bilder med johanna, det verkar väl kul? så skickar vi dom till varanda sen. :P

LOL, fan vad jag garvade åt det där! Glöm allt ont jag sagt, jag älskar dig! :)

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAFIA_KING har iaf lite respekt kvar i mina ögon, men nu ska jag fan se till att du blir bannad härifrån. Du kan verkligen inte bättra dig. Ha ett bra liv, nästa gång smäller det.

Jasså, det var något nytt :o

Varför ska alla wow pvp filmer va så dåligt redigerade ffs, dom byter låt varje clip! vänta bara tills min rogue video kommer ut så ska ni få se på stil & klass.

Mjo, och det värsta är att 70% av låtarna dom byter till är sämst :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor