Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Attans, men varför är det så? :)

Vad tror du?

40 personer använder varsin reflector = 40x sin egen skada.

I c'thuns fall är det 5.000.000 x 40 = 200.000.000. Så du tror att Blizzard skulle vara så dumma så dom låter en sak som en 2 åring skulle kunna manuvrera göra 200 miljoner skada på 1 sekund. Skulle inte tro det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad tror du?

40 personer använder varsin reflector = 40x sin egen skada.

I c'thuns fall är det 5.000.000 x 40 = 200.000.000. Så du tror att Blizzard skulle vara så dumma så dom låter en sak som en 2 åring skulle kunna manuvrera göra 200 miljoner skada på 1 sekund. Skulle inte tro det.

Skulle ju bli väldigt svårt då :).

En grej som jag vart o tänka på när jag spela Wc3 är att om Arthas blir nån ûber boss i nån kommande Expansion/patch tror ni han kan droppa Frostmoure* då? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle ju bli väldigt svårt då :).

En grej som jag vart o tänka på när jag spela Wc3 är att om Arthas blir nån ûber boss i nån kommande Expansion/patch tror ni han kan droppa Frostmoure* då? ;)

Har tänkt på det också. Kanske det blir det första Artifact-vapnet :D Det kan ju ha enorma boosts i agi, stam och str men en stor - i spirit då den stjäl själar. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor