Mark Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Attans, men varför är det så? Annars skulle det vara för lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Attans, men varför är det så? Vad tror du? 40 personer använder varsin reflector = 40x sin egen skada. I c'thuns fall är det 5.000.000 x 40 = 200.000.000. Så du tror att Blizzard skulle vara så dumma så dom låter en sak som en 2 åring skulle kunna manuvrera göra 200 miljoner skada på 1 sekund. Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vad tror du? 40 personer använder varsin reflector = 40x sin egen skada. I c'thuns fall är det 5.000.000 x 40 = 200.000.000. Så du tror att Blizzard skulle vara så dumma så dom låter en sak som en 2 åring skulle kunna manuvrera göra 200 miljoner skada på 1 sekund. Skulle inte tro det. Skulle ju bli väldigt svårt då . En grej som jag vart o tänka på när jag spela Wc3 är att om Arthas blir nån ûber boss i nån kommande Expansion/patch tror ni han kan droppa Frostmoure* då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Skulle ju bli väldigt svårt då . En grej som jag vart o tänka på när jag spela Wc3 är att om Arthas blir nån ûber boss i nån kommande Expansion/patch tror ni han kan droppa Frostmoure* då? Har tänkt på det också. Kanske det blir det första Artifact-vapnet Det kan ju ha enorma boosts i agi, stam och str men en stor - i spirit då den stjäl själar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Har tänkt på det också. Kanske det blir det första Artifact-vapnet Det kan ju ha enorma boosts i agi, stam och str men en stor - i spirit då den stjäl själar. Hoppas det blir så och att det blir lika snyggt som i humens cinematic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Har tänkt på det också. Kanske det blir det första Artifact-vapnet Det kan ju ha enorma boosts i agi, stam och str men en stor - i spirit då den stjäl själar. Är artifact inte bara GM vapen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Är artifact inte bara GM vapen ? Nej? dom är röda (efter orange) namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Men gms har såna vapen. som i gm powers filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Men gms har såna vapen. som i gm powers filmerna. Jaha och? dom kommer väl fortfarande finnas i expansion även om någon jävla GM har dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jaha och? dom kommer väl fortfarande finnas i expansion även om någon jävla GM har dom. Jag måste lära mig älska dina små utbrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag måste lära mig älska dina små utbrott Ja gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag måste lära mig älska dina små utbrott Lär dig älska honom som jag gör så kommer du älska dem ännu mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Lär dig älska honom som jag gör så kommer du älska dem ännu mera Yeah Men tror ni det kmr nån instance som blir större än 40-raid (tex 50)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Yeah Men tror ni det kmr nån instance som blir större än 40-raid (tex 50)? Eftersom man bara kan vara 40 st i en raid så är det nog inte så troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Eftersom man bara kan vara 40 st i en raid så är det nog inte så troligt Okej, men finns det nåt Artifact* vapen nu som droppas i nån Instance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Okej, men finns det nåt Artifact* vapen nu som droppas i nån Instance? Läs igenom hela denna sidan igen, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Den här är så hysteriskt rolig! En klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Läs igenom hela denna sidan igen, tack Har gjort det (dam i hate that smile ) och det står inget som jag redan visste Edit: Schysst film marky ^^ Redigerad 8 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Har gjort det (dam i hate that smile ) och det står inget som jag redan visste Edit: Schysst film marky ^^ "Har tänkt på det också. Kanske det blir det första Artifact-vapnet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Bästa pullen någonsin Redigerad 8 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts