Korven Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 edit: @marky: Halberd of smitings är både snygg o riktigt frän när den proccar, bättre än obsivion edge blade imo Jo man kan lätt göra runt 2,5k dmg med Halberd of Smiting på 2 sec om proccen crittar och MSn Crittar ^^ man kan t.om 3 shotta mages om man har tur det vill säga t.ex hit crit på kanske 700 sen ms crit på 1000 sen can proccen critta kätt över 1k dmg så.. Grejen med det vapnet det är nästan som att spela på lottot man kan aldrig vara säker att den proccar vilket gör den ett väldigt osäkert vapen men annars så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Jo man kan lätt göra runt 2,5k dmg med Halberd of Smiting på 2 sec om proccen crittar och MSn Crittar ^^ man kan t.om 3 shotta mages om man har tur det vill säga t.ex hit crit på kanske 700 sen ms crit på 1000 sen can proccen critta kätt över 1k dmg så.. Grejen med det vapnet det är nästan som att spela på lottot man kan aldrig vara säker att den proccar vilket gör den ett väldigt osäkert vapen men annars så Håller med. Det dåliga med Halberd of Smiting är att den inte proccar så ofta. Kanske...1 på 15 svingar? Rullade mest på den som ett temporärt vapen innan jag får Zin'Rokh + Att det är ett av dom snyggaste vapnen imo Redigerad 6 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Håller med. Det dåliga med Halberd of Smiting är att den inte proccar så ofta. Kanske...1 på 15 svingar? Rullade mest på den som ett temporärt vapen innan jag får Zin'Rokh + Att det är ett av dom snyggaste vapnen imo Usch, tycker inte det är speciellt snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad för FR behöver en rogue MINST (tänk på att paladins aura ger 60 också) för ony/MC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vad för FR behöver en rogue MINST (tänk på att paladins aura ger 60 också) för ony/MC? Onyxia tror jag inte du behöver någonting alls för men mitt förra guild körde iallafall 150 unbuffat för att döda Ragnaros i MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Onyxia tror jag inte du behöver någonting alls för men mitt förra guild körde iallafall 150 unbuffat för att döda Ragnaros i MC. Inget för onyxia? då lär ju hennes damage göra ganska ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Inget för onyxia? då lär ju hennes damage göra ganska ont? I min guild så ska melee ha 60FR för Onyxia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ganska trevlig dag idag. Först downade vi Onyxia, sen Majordomo, sen ragnaros, sen Ossirian. Jag vann Head of ossirian the unscarred och vann: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) I min guild så ska melee ha 60FR för Onyxia. nice, men vissa säger att man ska ha 150+ för ony oxh 200 MC ;/ Redigerad 6 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 : O Jag och alla mina polare kör alliance på frostmane : D Hoppas jag stöter på dig så jag kan ganka skiten ur dig jag är inne i IF nu... kom i hälsa på Jag kör inget på min warlock Och så ska jag nog flytta över den till Shattered Hand när jag får lite pengar så kan jag ge den lite imba epixx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag kör inget på min warlock Och så ska jag nog flytta över den till Shattered Hand när jag får lite pengar så kan jag ge den lite imba epixx! Vad hette din char på shattered hand? horde/alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vad hette din char på shattered hand? horde/alliance? Kolla hans signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Kolla hans signatur TYYYYST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Råkade se denna för ett tag sen.. kommentaren längst ner, "How about the C'Thun fight? The rotating red beam deals +/-50k shadow damage... How would our little looking friend feel if that's reflected? Anybody got any experience with that? If this works, the fight could suddenly be a whole lot easier " Fungerar det? Någon som vet? Undrar bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Råkade se denna för ett tag sen.. kommentaren längst ner, "How about the C'Thun fight? The rotating red beam deals +/-50k shadow damage... How would our little looking friend feel if that's reflected? Anybody got any experience with that? If this works, the fight could suddenly be a whole lot easier " Fungerar det? Någon som vet? Undrar bara.. Troligtvis "immune" =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Råkade se denna för ett tag sen.. kommentaren längst ner, "How about the C'Thun fight? The rotating red beam deals +/-50k shadow damage... How would our little looking friend feel if that's reflected? Anybody got any experience with that? If this works, the fight could suddenly be a whole lot easier " Fungerar det? Någon som vet? Undrar bara.. testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Råkade se denna för ett tag sen.. kommentaren längst ner, "How about the C'Thun fight? The rotating red beam deals +/-50k shadow damage... How would our little looking friend feel if that's reflected? Anybody got any experience with that? If this works, the fight could suddenly be a whole lot easier " Fungerar det? Någon som vet? Undrar bara.. ALLA bossar är immuna mot alla sorters reflectors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vad hette din char på shattered hand? horde/alliance? Druddis, Tauren Druid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Druddis, Tauren Druid. Ja jag såg, dumma hårdjävl. ni snor mina mark of honors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 ALLA bossar är immuna mot alla sorters reflectors. Attans, men varför är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts