Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Gjorde hela ZG ikväll, fishboss och madness. Rubbet. Blev revered med Zandalar Tribe så jag fick min breastplate. Halberd of Smiting droppades också, när ingen rollade på den så tänkte jag "wtf, varför inte..", så nu löper jag runt med den :).

Ingen Zin'Rokh idag heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det känns som att bara stå o slå på fiender, men, men, e man n00b på WoW så är man, är warrior mer invecklat än jag tror? :)

Imo, rolla hunter.(alliance, helst.)Du får all loot du behöver efter lvl 40(om du kör alliance)särskilt eftersom det inte finns SÅ många andra hunters. Du får även alla vapen du behöver, dvs bows, guns och xbows, så länge det inte är nån retarded warrior/rogue som snor det till pulling. :) Sen är det en bra, rolig och sådär halvavancerad klass, ungefär som du skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imo, rolla hunter.(alliance, helst.)Du får all loot du behöver efter lvl 40(om du kör alliance)särskilt eftersom det inte finns SÅ många andra hunters. Du får även alla vapen du behöver, dvs bows, guns och xbows, så länge det inte är nån retarded warrior/rogue som snor det till pulling. ;) Sen är det en bra, rolig och sådär halvavancerad klass, ungefär som du skriver.

Guns o sånt kan vara stat-boost :P har t ex en epic gun från MC me 6+ stamina o 1% crit chance, inte en enda hunter ville ha den :angry:

edit: @marky: Halberd of smitings är både snygg o riktigt frän när den proccar, bättre än obsivion edge blade imo

edit2: @Lindström: Verkligen? :) usch nu blir jag ju generad :)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guns o sånt kan vara stat-boost :P har t ex en epic gun från MC me 6+ stamina o 1% crit chance, inte en enda hunter ville ha den ;)

edit: @marky: Halberd of smitings är både snygg o riktigt frän när den proccar, bättre än obsivion edge blade imo

edit2: @Lindström: Verkligen? :) usch nu blir jag ju generad :)

Ingen hunter vill slösa DKP på Blastershot Launcher eller Striker's Mark när dom kan få tag på Rhok'Delar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor