GiZmo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Jag kör också på Shattered Hand Kör du Horde eller Alliance? Och vad heter du? wtf dude? Comfy, 60 Undead Warlock @ Frostmane Gizgiz, 60 Troll Mage @ Frostmane Redigerad 6 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag kör också på Shattered Hand Kör du Horde eller Alliance? Och vad heter du? Alliance, brittleif ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 I Battlegroup 6 (Trollbane) kom jag... Edit: om hur länge släpps patchen typ? Jag är också i 6an! Synd att du slutade Xem, skulle vara kul att pvpa med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 GIZMO GOES PWND! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Gjorde hela ZG ikväll, fishboss och madness. Rubbet. Blev revered med Zandalar Tribe så jag fick min breastplate. Halberd of Smiting droppades också, när ingen rollade på den så tänkte jag "wtf, varför inte..", så nu löper jag runt med den . Ingen Zin'Rokh idag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 GIZMO GOES PWND! Ni är så jävla imba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 wtf dude? Comfy, 60 Undead Warlock @ Frostmane Gizgiz, 60 Troll Mage @ Frostmane : O Jag och alla mina polare kör alliance på frostmane : D Hoppas jag stöter på dig så jag kan ganka skiten ur dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 : O Jag och alla mina polare kör alliance på frostmane : D Hoppas jag stöter på dig så jag kan ganka skiten ur dig jag är inne i IF nu... kom i hälsa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 jag är inne i IF nu... kom i hälsa på Jag är där jag med. jag och krax eskorterade honom ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) jag är inne i IF nu... kom i hälsa på Var massa allys i SW nyss : O Men jag kommer till IF, Håll utik efter en nightelf hunter som heter eyee : P Redigerad 6 augusti, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Kanske ska börja lira dethär igen, förra gången tröttnade jag, och blev pank efter 2 månader, om jag nu börjar igen, finns det någon bra klass för nya spelare, fast ändå är lite avancerad, mage har jag testat, inte min sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Kanske ska börja lira dethär igen, förra gången tröttnade jag, och blev pank efter 2 månader, om jag nu börjar igen, finns det någon bra klass för nya spelare, fast ändå är lite avancerad, mage har jag testat, inte min sak.. Warrior ? : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Var massa allys i SW nyss : O Men jag kommer till IF, Håll utik efter en nightelf hunter som heter eyee : P adda på msn gizmogizmo@gmail.com för en inbjudan till chatten Redigerad 6 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 adda på msn gizmogizmo@gmail.com för en inbjudan till chatten Hahaha elak hunter =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Warrior ? : P Tycker det känns som att bara stå o slå på fiender, men, men, e man n00b på WoW så är man, är warrior mer invecklat än jag tror? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tycker det känns som att bara stå o slå på fiender, men, men, e man n00b på WoW så är man, är warrior mer invecklat än jag tror? Imo, rolla hunter.(alliance, helst.)Du får all loot du behöver efter lvl 40(om du kör alliance)särskilt eftersom det inte finns SÅ många andra hunters. Du får även alla vapen du behöver, dvs bows, guns och xbows, så länge det inte är nån retarded warrior/rogue som snor det till pulling. Sen är det en bra, rolig och sådär halvavancerad klass, ungefär som du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Imo, rolla hunter.(alliance, helst.)Du får all loot du behöver efter lvl 40(om du kör alliance)särskilt eftersom det inte finns SÅ många andra hunters. Du får även alla vapen du behöver, dvs bows, guns och xbows, så länge det inte är nån retarded warrior/rogue som snor det till pulling. Sen är det en bra, rolig och sådär halvavancerad klass, ungefär som du skriver. Guns o sånt kan vara stat-boost har t ex en epic gun från MC me 6+ stamina o 1% crit chance, inte en enda hunter ville ha den edit: @marky: Halberd of smitings är både snygg o riktigt frän när den proccar, bättre än obsivion edge blade imo edit2: @Lindström: Verkligen? usch nu blir jag ju generad Redigerad 6 augusti, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Guns o sånt kan vara stat-boost har t ex en epic gun från MC me 6+ stamina o 1% crit chance, inte en enda hunter ville ha den edit: @marky: Halberd of smitings är både snygg o riktigt frän när den proccar, bättre än obsivion edge blade imo edit2: @Lindström: Verkligen? usch nu blir jag ju generad Ingen hunter vill slösa DKP på Blastershot Launcher eller Striker's Mark när dom kan få tag på Rhok'Delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Ingen hunter vill slösa DKP på Blastershot Launcher eller Striker's Mark när dom kan få tag på Rhok'Delar. Det var det som var min poeng, man kan ha shoot weps som stat boost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 edit: @marky: Halberd of smitings är både snygg o riktigt frän när den proccar, bättre än obsivion edge blade imo Weapon Crit + Procc + SoC crit = Lätt över 2000 damage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts