Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hmm. Svårt val. Har sett många med Ice barbed spear. Hade jag varit du så hade jag tagit Ice barbed Spear och skaffa en annan båge från AH.

Men så skulle jag gjort, nu är det ju ditt val :shifty:

Tänkte göra så men ville ha nån annans åsikt. gillar polearms och det är mkt lättare att fixa ranged än polearms senare. :(

Kolla förresten in denna <3

Toxin Injector

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olol. Har just nu lite pengar att spendera och jag tänker på den här Paid Character Transfer grejen. Men jag har ingen aning till vilken server.

Letar efter en server med lite noobs och många bra aktiva guilds som recruiterar.

Någon som har några tips? Är på horde sidan.

Mazrigos imo, low pop o mkt hardcore guilds o skapas ständigt nya ZG/MC guilds

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mazrigos imo, low pop o mkt hardcore guilds o skapas ständigt nya ZG/MC guilds

Oook men är människorna där trevliga?

Jag gjorde en level 1 gubbe och berättade i LFG kanalen en hjärte krossande historia om hur hela min familj blev mördade av den elaka kungen. "and then tey rapted u?" första svaret lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oook men är människorna där trevliga?

Jag gjorde en level 1 gubbe och berättade i LFG kanalen en hjärte krossande historia om hur hela min familj blev mördade av den elaka kungen. "and then tey rapted u?" första svaret lol.

Men herregud, är det nu dom ska säga "oh poor u, ill send you 600g right now! how sad!" Vad tror du egentligen? -.-

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud, är det nu dom ska säga "oh poor u, ill send you 600g right now! how sad!" Vad tror du egentligen? -.-

Nej nej men det måste väll finnas någonting emellan??

Tror ändå inte att jag hade varit särskilt intresserad av 600g eftersom jag inte hade min main på den servern.

Jag brukar faktist skriva så bara för att se hur trevliga människorna är på den servern.

Trevligaste servern så här långt: Outland, Alliance.

Och spelar på pvp server btw

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror ändå inte att jag hade varit särskilt intresserad av 600g eftersom jag inte hade min main på den servern.

Jag brukar faktist skriva så bara för att se hur trevliga människorna är på den servern.

Mazrigos är PvP och ingen RP :) det enda jag kan säga är riktigt trevligt folk på, annars om du endast vill ha spanska överallt, spansk general, lfg etc så Spinebreaker, lirade där från början, den servern måste vara djävulens påhitt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mazrigos är PvP och ingen RP :) det enda jag kan säga är riktigt trevligt folk på, annars om du endast vill ha spanska överallt, spansk general, lfg etc så Spinebreaker, lirade där från början, den servern måste vara djävulens påhitt :P

Många Spanjorer är där för att dem trodde att det hette SpainBreaker eller typ att Blizzard har råkat stava fel eller nåt och även om dem inte gjorde det så kanske spanjorerna trodde de :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många Spanjorer är där för att dem trodde att det hette SpainBreaker eller typ att Blizzard har råkat stava fel eller nåt och även om dem inte gjorde det så kanske spanjorerna trodde de :)

Det värsta var att dem alltid sade "this is spanish server." och när vi kunde migrera till mazrigos så kom några till o sade "this is new spanish server, leave plz" spanska idioter, wow-spaggarna måste ha nåt fel :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du dömer en server efter en person?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor