Stoffe Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hmm. Svårt val. Har sett många med Ice barbed spear. Hade jag varit du så hade jag tagit Ice barbed Spear och skaffa en annan båge från AH. Men så skulle jag gjort, nu är det ju ditt val Tänkte göra så men ville ha nån annans åsikt. gillar polearms och det är mkt lättare att fixa ranged än polearms senare. Kolla förresten in denna <3 Toxin Injector Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vilket ska jag ta av Bloodseeker och Ice Barbed Spear? vad är bäst för hunter? :S Edit: är lvl 51 och båda vapnen är MYCKET bättre än de jag har nu. Ice barbed lätt. Droppas en bra gun i mara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ice barbed lätt. Droppas en bra gun i mara. Ja, jag vet, jag har den. Megashot rifle. men xbowen vore ändå bättre än Megashot rifle. Men jag tog IBS iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Finns det någon instance för level 25, förutom DM? Noob fråga, men jag är bara på min första char! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Shadowfang keep ligger i silverpine forest Razerfaron kraul (inte säker på namnet) Ligger i the barens precis innan hissarna ner till thousend needlers Blackfathorn deep Följ kusten så långt ner det går i auberdine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Finns det någon instance för level 25, förutom DM? Noob fråga, men jag är bara på min första char! Stockades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Stockades Den ska jag prova någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Shadowfang keep ligger i silverpine forest Razerfaron kraul (inte säker på namnet) Ligger i the barens precis innan hissarna ner till thousend needlers Blackfathorn deep Följ kusten så långt ner det går i auberdine Som tank lär man ju vara 29+ minst iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Olol. Har just nu lite pengar att spendera och jag tänker på den här Paid Character Transfer grejen. Men jag har ingen aning till vilken server. Letar efter en server med lite noobs och många bra aktiva guilds som recruiterar. Någon som har några tips? Är på horde sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Olol. Har just nu lite pengar att spendera och jag tänker på den här Paid Character Transfer grejen. Men jag har ingen aning till vilken server. Letar efter en server med lite noobs och många bra aktiva guilds som recruiterar. Någon som har några tips? Är på horde sidan. Mazrigos imo, low pop o mkt hardcore guilds o skapas ständigt nya ZG/MC guilds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Mazrigos imo, low pop o mkt hardcore guilds o skapas ständigt nya ZG/MC guilds Oook men är människorna där trevliga? Jag gjorde en level 1 gubbe och berättade i LFG kanalen en hjärte krossande historia om hur hela min familj blev mördade av den elaka kungen. "and then tey rapted u?" första svaret lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Oook men är människorna där trevliga? Jag gjorde en level 1 gubbe och berättade i LFG kanalen en hjärte krossande historia om hur hela min familj blev mördade av den elaka kungen. "and then tey rapted u?" första svaret lol. Men herregud, är det nu dom ska säga "oh poor u, ill send you 600g right now! how sad!" Vad tror du egentligen? -.- Redigerad 5 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Oook men är människorna där trevliga? Jag gjorde en level 1 gubbe och berättade i LFG kanalen en hjärte krossande historia om hur hela min familj blev mördade av den elaka kungen. "and then tey rapted u?" första svaret lol. Beror oxo på vad det är för servrar, RP eller Vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Men herregud, är det nu dom ska säga "oh poor u, ill send you 600g right now! how sad!" Vad tror du egentligen? -.- Nej nej men det måste väll finnas någonting emellan?? Tror ändå inte att jag hade varit särskilt intresserad av 600g eftersom jag inte hade min main på den servern. Jag brukar faktist skriva så bara för att se hur trevliga människorna är på den servern. Trevligaste servern så här långt: Outland, Alliance. Och spelar på pvp server btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Nej nej men det måste väll finnas någonting emellan?? Tror ändå inte att jag hade varit särskilt intresserad av 600g eftersom jag inte hade min main på den servern. Jag brukar faktist skriva så bara för att se hur trevliga människorna är på den servern. Trevligaste servern så här långt: Outland, Alliance. Och spelar på pvp server btw Mazrigos är PvP och ingen RP det enda jag kan säga är riktigt trevligt folk på, annars om du endast vill ha spanska överallt, spansk general, lfg etc så Spinebreaker, lirade där från början, den servern måste vara djävulens påhitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Mazrigos är PvP och ingen RP det enda jag kan säga är riktigt trevligt folk på, annars om du endast vill ha spanska överallt, spansk general, lfg etc så Spinebreaker, lirade där från början, den servern måste vara djävulens påhitt Många Spanjorer är där för att dem trodde att det hette SpainBreaker eller typ att Blizzard har råkat stava fel eller nåt och även om dem inte gjorde det så kanske spanjorerna trodde de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Många Spanjorer är där för att dem trodde att det hette SpainBreaker eller typ att Blizzard har råkat stava fel eller nåt och även om dem inte gjorde det så kanske spanjorerna trodde de Det värsta var att dem alltid sade "this is spanish server." och när vi kunde migrera till mazrigos så kom några till o sade "this is new spanish server, leave plz" spanska idioter, wow-spaggarna måste ha nåt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Det värsta var att dem alltid sade "this is spanish server." och när vi kunde migrera till mazrigos så kom några till o sade "this is new spanish server, leave plz" spanska idioter, wow-spaggarna måste ha nåt fel Mjo, men va glada att tyskarna har egna servrar, shis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Nej nej men det måste väll finnas någonting emellan?? Tror ändå inte att jag hade varit särskilt intresserad av 600g eftersom jag inte hade min main på den servern. Jag brukar faktist skriva så bara för att se hur trevliga människorna är på den servern. Trevligaste servern så här långt: Outland, Alliance. Och spelar på pvp server btw Så du dömer en server efter en person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Me2, shattered hand Jag kör också på Shattered Hand Kör du Horde eller Alliance? Och vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts