gizmo91 Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Nej tack Same as the loladin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Varför int Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Varför int Antagligen för att dom flesta som skriver här redan har 1 eller flera lvl 60's, och vill antagligen inte byta till sig en rogue. Blir svårt att komma med i end game guilder då. Btw vilken server lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Ragnaros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Höhö.. Renegades The Muppets Event Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Battlegroups för 1.12 Doomhammer? Sunstrider? Felicia? Markwood? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Battlegroups för 1.12 Doomhammer? Sunstrider? Felicia? Markwood? Bah, trodde alla realms skulle möta varandra, och ett inget jävla Battlegroup skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Bah, trodde alla realms skulle möta varandra, och ett inget jävla Battlegroup skit. Jag antar att dom kommer ändra det där senare, så man får möta "alla" realms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Men det där är ju skitnajs. Jag hamnade visst i Battlegroup 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hamnade i 2:an jag... Nån annan där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) I Battlegroup 6 (Trollbane) kom jag... Edit: om hur länge släpps patchen typ? Redigerad 5 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Group 8 hamnade jag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Teh old news. Dock riktigt nice. Kom i listan med servrar där jag har mina RL polare. \o/ KLAD HEST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 I Battlegroup 6 (Trollbane) kom jag... Edit: om hur länge släpps patchen typ? Tror inte det är så länge kvar faktiskt, någon vecka eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Tror inte det är så länge kvar faktiskt, någon vecka eller så Så länge? det känns ganska länge eftersom man hinner med max 1 AV per dag på våran server... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag kom i Battlegroup 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Jag kom med i battlegroup 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Men det där är ju skitnajs. Jag hamnade visst i Battlegroup 3. Me2, shattered hand Redigerad 5 augusti, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Vilket ska jag ta av Bloodseeker och Ice Barbed Spear? vad är bäst för hunter? :S Edit: är lvl 51 och båda vapnen är MYCKET bättre än de jag har nu. Redigerad 5 augusti, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vilket ska jag ta av Bloodseeker och Ice Barbed Spear? vad är bäst för hunter? :S Edit: är lvl 51 och båda vapnen är MYCKET bättre än de jag har nu. Hmm. Svårt val. Har sett många med Ice barbed spear. Hade jag varit du så hade jag tagit Ice barbed Spear och skaffa en annan båge från AH. Men så skulle jag gjort, nu är det ju ditt val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts