Nerheden Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 May be so, men dom kan fortfarande critta 2,5k+ med aimed, så varför inte köra bow-hunter då? vill man slåss finns warrior, rogue etc etc-. Mjo, men tänk så kommer fiende nära en? Då hjälper inte bow precis, därför finns Raptor Strike som funkar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 May be so, men dom kan fortfarande critta 2,5k+ med aimed, så varför inte köra bow-hunter då? vill man slåss finns warrior, rogue etc etc-. Så dom ska inte satsa på bra melee weapon(s) bara för klassen är mer gjord för ranged combat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Har ett starkt behov att skryta lite just nu *Djupt andetag* Pft, Jag fick min engineering från 1 till 300 på en morgon Det är ju hur lätt som helst om man har pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vadå kör inte melee, min kompis hunter på lvl 60 har Dal rend setten och han lägger Raptor strike crits på 1k. Jo säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jo säkert Ja, säkert. Min polare har full giantstalker och crittar mellan 1000-1800 med raptor strike. Gjorde en hunter igår btw, lvl 17 atm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jo säkert Jo, det går att critta så mycket som T-Ryder säger, har också crittat över 1000 med raptor strike med min crap gear på min hunter som jag inte spelar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jo, det går att critta så mycket som T-Ryder säger, har också crittat över 1000 med raptor strike med min crap gear på min hunter som jag inte spelar med. Jag crittade typ 800 på testservern.. men använde inte raptor så mycket så gissar på att jag hade otur, Min bann från wow gick ut igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Ge gärna ett screen på 1k crit med dal rend. Och om din kompis har giantstalker, jaha? Vill ju gära veta vilket vapen han har. 1800 är knappast realistiskt med ett vapen från mc. Redigerad 4 augusti, 2006 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Ge gärna ett screen på 1k crit med dal rend. Och om din kompis har giantstalker, jaha? Vill ju gära veta vilket vapen han har. 1800 är knappast realistiskt med ett vapen från mc. Hans stav heter typ loch'delar eller något Redigerad 4 augusti, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Han stav heter typ loch'delar eller något Knappast ett vapen man gör 1800 med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Knappast ett vapen man gör 1800 med. Haha, Jag ger blanka fan i om du inte tror mig. sett han göra det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Hunter = Trap + Aimed shot. Visst, en fiende kan komma nära, men då lägger man en raptor strike och/eller en wing clip och springer. EDIT Jo, man kan critta 1.3k+ med raptor strike Redigerad 4 augusti, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Jo, man kan critta 1.3k+ med raptor strike Någon som påstått nåt annat? Nej just det, läs allt nästa gång. 1800 med berserker ja. Om du inte brydde dig skulle du inte lagt dig i över huvud taget. Redigerad 4 augusti, 2006 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Någon som påstått nåt annat? Nej just det, läs allt nästa gång. 1800 med berserker ja. Om du inte brydde dig skulle du inte lagt dig i över huvud taget. uhm? nu säger du att man kan critta 1.8 med den .. hur ska du ha det egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag har crittat 1200 med min hunter han har Ice Barbed Spear... Så det är inte helt omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 uhm? nu säger du att man kan critta 1.8 med den .. hur ska du ha det egentligen Jag påstod att det inte var realistiskt. Men visst buffad kan man väl critta vad som helst. Appleseed: Interessant, har jag också gjort. Vad det nu skulle tillföra diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Jag påstod att det inte var realistiskt. Men visst buffad kan man väl critta vad som helst. Appleseed: Interessant, har jag också gjort. Vad det nu skulle tillföra diskussionen. Jag hade bara motw när jag crita 1036 nått sånt. 1,8k är överdrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Så dom ska inte satsa på bra melee weapon(s) bara för klassen är mer gjord för ranged combat ? Dom får väl göra som dom vill, men Bow-hunters kommer fortfarande äga warriors mer än Melee hunters, Feign death + trap och han är långt borta igen... Omg:! efter 4 LBRs runs med kompisarna så fick ajg SC gloves Redigerad 4 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hej, någon som e sugen att byta acc i wow jag har en Human Rogue Male Lvl 47 med ganska bra gear. Den ska va 45+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hej, någon som e sugen att byta acc i wow jag har en Human Rogue Male Lvl 47 med ganska bra gear. Den ska va 45+ Nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts