MyStiC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Scam ftw, förut "WTS [Krol Blade] 350g" [???] whispers: Cod please [Jag] whispers:Ok np [Gör dark ribboned gift + pearl dagger] Skickar, väntar en timme eller så.. Jag har fått mail! 350g xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Scam ftw, förut "WTS [Krol Blade] 350g" [???] whispers: Cod please [Jag] whispers:Ok np [Gör dark ribboned gift + pearl dagger] Skickar, väntar en timme eller så.. Jag har fått mail! 350g xD Varför ska man ha något vapen för? när man slår in kan man ju slå in vad som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Varför ska man ha något vapen för? när man slår in kan man ju slå in vad som helst Japp.. Vad som hellst som inte går att stacka.. Brukar använda blacksmith hammer eftersom dom kostar ~17c eller var det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Scam ftw, förut "WTS [Krol Blade] 350g" [???] whispers: Cod please [Jag] whispers:Ok np [Gör dark ribboned gift + pearl dagger] Skickar, väntar en timme eller så.. Jag har fått mail! 350g xD Mwhaha, fan vad taskigt^^ Men får man inte dåligt ryckte om gör såhär? Jag är liksom.. snäll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Mwhaha, fan vad taskigt^^ Men får man inte dåligt ryckte om gör såhär? Jag är liksom.. snäll.. Mje, jag gjorde det på min twink, skulle aldrig göra det på min main, är ju med i BWL och AQ guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Funderar på att skaffa WoW. Men undrar om det fins t.e.x någon 10- dagars trial eller liknande som man kan fixa först så att man får prova på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Grattis Tack WTF WHERE SIGN UP PLZ Det var en tävling på 1.9 testrealm eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Mje, jag gjorde det på min twink, skulle aldrig göra det på min main, är ju med i BWL och AQ guild http://www.worldofwarcraft-europe.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 http://www.worldofwarcraft-europe.com/ Fel qoute? Det är väl Eudoros du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 http://teaser.wow-europe.com/ 10-dagars trial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Snart lvl 44 . Kommer äga som fan med Phantom Blade och Vanquisher's Sword. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Ikväll har jag verkligen haft tur. Lawbringer Bracers droppades, jag fick dom. Lawbringer Shoulders droppades, jag fick dom. Lawbringer Chestguard droppades, och vem fick den? Jupp, jag Så nu är det läge att uppdatera min Allakhazam profil http://wow.allakhazam.com/profile.html?724325 Hoppas på ZR på lördag nu Redigerad 3 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Snart lvl 44 . Kommer äga som fan med Phantom Blade och Vanquisher's Sword. du är ju hunter, kör inte melee Ikväll har jag verkligen haft tur. Lawbringer Bracers droppades, jag fick dom. Lawbringer Shoulders droppades, jag fick dom. Lawbringer Chestguard droppades, och vem fick den? Jupp, jag Så nu är det läge att uppdatera min Allakhazam profil http://wow.allakhazam.com/profile.html?724325 Hoppas på ZR på lördag nu Graatz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) du är ju hunter, kör inte melee Graatz! Vadå kör inte melee, min kompis hunter på lvl 60 har Dal rend setten och han lägger Raptor strike crits på 1k. Redigerad 4 augusti, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Tog mig 3 dagar och ett antal slantar att fixa 240 i engineering, men det lönar , PvP here i come xD Redigerad 4 augusti, 2006 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) Tog mig 3 dagar och ett antal slantar att fixa 240 i engineering, men det lönar , PvP here i come xD Har ett starkt behov att skryta lite just nu *Djupt andetag* Pft, Jag fick min engineering från 1 till 300 på en morgon Redigerad 4 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Nån som vet vad questet som man lär sig poison heter och vart man får de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 http://www.worldofwarcraft-europe.com/ Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Nån som vet vad questet som man lär sig poison heter och vart man får de? På lvl 20 som rogue får du ett quest av din trännare. Bara att åka till Orgrimmar eller Stormwind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vadå kör inte melee, min kompis hunter på lvl 60 har Dal rend setten och han lägger Raptor strike crits på 1k. May be so, men dom kan fortfarande critta 2,5k+ med aimed, så varför inte köra bow-hunter då? vill man slåss finns warrior, rogue etc etc-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts