Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Man kommer få exp när man vinner BG's.

Tror isåfall att det kommer skapas nya twink guilder med nyare teknik och med medlemar som springer och tar fiendens flagga och spinger tillbaka med den till sitt eget läger och gömmer den riktigt jävla oredentligt och sen så är det bara och skydda den.

Sen om man håller på att vinna så är det bara typa in /afk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror isåfall att det kommer skapas nya twink guilder med nyare teknik och med medlemar som springer och tar fiendens flagga och spinger tillbaka med den till sitt eget läger och gömmer den riktigt jävla oredentligt och sen så är det bara och skydda den.

Sen om man håller på att vinna så är det bara typa in /afk

Ehm.. MadeMaN skrev innan att det var nått fel i patchnotes, så man kommer inte få xp när man vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Go get em druid!

:)

För att detta inte ska bli spam, så ber jag om en tjänst. :) Om någon här som spelar Horde på Outland kunde lägga upp en Pitchfork på neutralt AH, skulle jag bli glad. De droppas av Hillsbrad farmers i Hillsbrad foothills(duh)men de mobsen är friendly mot alliance, så jag kan inte fixa en själv. de har en 10% droprate ungefär enligt thottbot, är req. lvl 20, polearm och har 10.0 dps. jag vill alltså inte ha den för att den är bra, men :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni tänkt på en sak? I samband med expansionen så kommer det ju en hel del "fresh realms". Alltså helt nya servrar där man startar från level 1. På dessa nya realmsen så kommer ju förstås nästan alla att lira Blood Elfs och Draeneis. Problemet är att Blood Elfs inte kan vara warriors. Så om man skapar tex en Orc Warrior så blir man ganska populär, don't you think? :P

Funderar på att göra det. Sticka ut från mängden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni tänkt på en sak? I samband med expansionen så kommer det ju en hel del "fresh realms". Alltså helt nya servrar där man startar från level 1. På dessa nya realmsen så kommer ju förstås nästan alla att lira Blood Elfs och Draeneis. Problemet är att Blood Elfs inte kan vara warriors. Så om man skapar tex en Orc Warrior så blir man ganska populär, don't you think? :P

Funderar på att göra det. Sticka ut från mängden.

Låter ju smart, men missar du inte allt nytt förutom 10 levlar till då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor