Sikorka Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Man kommer få exp när man vinner BG's. Tror isåfall att det kommer skapas nya twink guilder med nyare teknik och med medlemar som springer och tar fiendens flagga och spinger tillbaka med den till sitt eget läger och gömmer den riktigt jävla oredentligt och sen så är det bara och skydda den. Sen om man håller på att vinna så är det bara typa in /afk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Tror isåfall att det kommer skapas nya twink guilder med nyare teknik och med medlemar som springer och tar fiendens flagga och spinger tillbaka med den till sitt eget läger och gömmer den riktigt jävla oredentligt och sen så är det bara och skydda den. Sen om man håller på att vinna så är det bara typa in /afk Ehm.. MadeMaN skrev innan att det var nått fel i patchnotes, så man kommer inte få xp när man vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Dom kan reporta hur mycket dom vill, men enligt blizzard så är det en del av spelet Scam Policy However, if this kind of behavior is found to be systematic from a particular individual, we will investigate further to determine what course of action should be taken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 However, if this kind of behavior is found to be systematic from a particular individual, we will investigate further to determine what course of action should be taken. Men det är dom för lata för att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pieman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ehrm... En officiell World of Warcraft tråd? Skamlöst, fullkomligt skamlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ehrm... En officiell World of Warcraft tråd? Skamlöst, fullkomligt skamlöst. Jaha? Vart till du komma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Men det är dom för lata för att göra. Känner en kompis på wow som vart bannad 2 dagar + varning för det, så visst. Redigerad 3 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Känner en kompis på wow som vart bannad 2 dagar + varning för det, så visst. Scary Fast sålänge jag inte blir bannad så.. suspension gör inget för mig Redigerad 3 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pieman Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Jaha? Vart till du komma? Jag vill komma dit jag vill komma. Nej, jag ifrågasätter inte din förmåga att iakta, jag indikerar bara paradoxen i att fråga denna typ utav fråga. Redigerad 3 augusti, 2006 av Pieman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Scary Kanske du ska sluta scama folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Ehrm... En officiell World of Warcraft tråd? Skamlöst, fullkomligt skamlöst. Bra Pieman, du kommer tillbaka efter en hybernate pga spam och allmänt onödiga inlägg och här kommer du och börjar igen. Grattis till din andra varning och hybernate igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Dom kan reporta hur mycket dom vill, men enligt blizzard så är det en del av spelet Scam Policy Bäst för dig att det där funkar nu >_> Om jag är bannad imorrn så åker jag hem till dig och slår dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Bra Pieman, du kommer tillbaka efter en hybernate pga spam och allmänt onödiga inlägg och här kommer du och börjar igen. Grattis till din andra varning och hybernate igen. Go get em druid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Go get em druid! För att detta inte ska bli spam, så ber jag om en tjänst. Om någon här som spelar Horde på Outland kunde lägga upp en Pitchfork på neutralt AH, skulle jag bli glad. De droppas av Hillsbrad farmers i Hillsbrad foothills(duh)men de mobsen är friendly mot alliance, så jag kan inte fixa en själv. de har en 10% droprate ungefär enligt thottbot, är req. lvl 20, polearm och har 10.0 dps. jag vill alltså inte ha den för att den är bra, men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Har ni tänkt på en sak? I samband med expansionen så kommer det ju en hel del "fresh realms". Alltså helt nya servrar där man startar från level 1. På dessa nya realmsen så kommer ju förstås nästan alla att lira Blood Elfs och Draeneis. Problemet är att Blood Elfs inte kan vara warriors. Så om man skapar tex en Orc Warrior så blir man ganska populär, don't you think? Funderar på att göra det. Sticka ut från mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Har ni tänkt på en sak? I samband med expansionen så kommer det ju en hel del "fresh realms". Alltså helt nya servrar där man startar från level 1. På dessa nya realmsen så kommer ju förstås nästan alla att lira Blood Elfs och Draeneis. Problemet är att Blood Elfs inte kan vara warriors. Så om man skapar tex en Orc Warrior så blir man ganska populär, don't you think? Funderar på att göra det. Sticka ut från mängden. Låter ju smart, men missar du inte allt nytt förutom 10 levlar till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Kör Baron Geddom med min mage.. Inte bra att göra den med 2fps.. Jobbigt att springa iväg när man är bomben Blev det 4gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 JAH!!! JAG KOM IN I BURNING CRUSADE CLOSED BETA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D fick mail från blizz idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 JAH!!! JAG KOM IN I BURNING CRUSADE CLOSED BETA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D fick mail från blizz idag Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 JAH!!! JAG KOM IN I BURNING CRUSADE CLOSED BETA :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D fick mail från blizz idag WTF WHERE SIGN UP PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts