Mikolan Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hehe, precis. Rogues den ända j'vla klassen jag inte klarar Preists är liksom som gjorda för att ta rouges Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Tog en tuff screen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nej.... Alliance gankar massa mer jag bestämmer Det känns fan som det och det ända värre än en undead rouge är en Night Elf Rouge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Det känns fan som det och det ända värre än en undead rouge är en Night Elf Rouge HÃ¥ller med till 100%! (skrev det bara för att jag älskar den gay översättningen det blir^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Preists är liksom som gjorda för att ta rouges Präster har iofs inte sÃ¥ lätt att ta rouges. Min bror som har en lvl54 präst säger att det är ungefär 50% chans att ta en om man lyckas feara. Den enda classen som är som gjord för att ta rouges är ju warrior. Om dom inte har cooldown pÃ¥ retall vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Präster har iofs inte sÃ¥ lätt att ta rouges. Min bror som har en lvl54 präst säger att det är ungefär 50% chans att ta en om man lyckas feara. Den enda classen som är som gjord för att ta rouges är ju warrior. Om dom inte har cooldown pÃ¥ retall vill säga. Priests är exakt som gjorde för att ta rogues, bara UD rogues med sin fearimmunity som är lite större problem, men överlevar man duration pÃ¥ den är roguen körd. Fear -> DoTs -> spells -> roguen börjar springa emot priestsn efter nÃ¥gra sekunder inann han hinner fram -> fear -> mer spells -> rogue död Rogues tar Warriors aslätt med stunlock Warrior, Paladin, Warlock, Druid, Shaman < Rogue < Priest, Mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Präster är relativt lätta att döda om man gör ambus back stab sÃ¥ har man 3 stunnar och matar pÃ¥ honom sen är väl Prästen död för det gjorde jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Yes!.. imorrn släpps WoW!!.. Hoppas de inte kostar mer än förra gÃ¥ngen (399kr).. Jag och nÃ¥rra polare ska börja lira pÃ¥ den nya servern.. vad heter den? Skippar idrotten.. mÃ¥ste vara vid butiken när den öppnar (10.00).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Präster är relativt lätta att döda om man gör ambus back stab sÃ¥ har man 3 stunnar och matar pÃ¥ honom sen är väl Prästen död för det gjorde jag iaf En _bra_ priest skulle fearat direkt vid ambushen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Priests är exakt som gjorde för att ta rogues, bara UD rogues med sin fearimmunity som är lite större problem, men överlevar man duration pÃ¥ den är roguen körd. Fear -> DoTs -> spells -> roguen börjar springa emot priestsn efter nÃ¥gra sekunder inann han hinner fram -> fear -> mer spells -> rogue död Rogues tar Warriors aslätt med stunlock Warrior, Paladin, Warlock, Druid, Shaman < Rogue < Priest, Mage Problemet är att "fear", som egentligen heter "Phycic Scream" har en cooldown pÃ¥ 30 sekunder. Visst kan präster ta rogues om dom är redo. Men problemet är att oftast sÃ¥ kör horde rogusen stealth. Och stunnar en när man ej är redo. Sen brakar dom pÃ¥ med alla sina attacker och prästen är död innan den fÃ¥tt in en enda attack! Tips till präster som vill döda lite pala's ^^ Börja med shield pÃ¥ dig själv och shadow pain pÃ¥ palan. Sedan använder du Mana Burn pÃ¥ paladinen tills den nte har nÃ¥gon mana kvar. Det brukar gÃ¥ pÃ¥ 3-4 attacker. Hela dig sedan och lägg renew pÃ¥ dig. Sedan öser du pÃ¥ med alla shadow attacker. Se till att de inte har nÃ¥gon mana att hela sig med. DÃ¥ är dom lätta att ta...! Redigerad 14 april, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Se till att de inte har nÃ¥gon mana att hela sig med. DÃ¥ är dom lätta att ta...! Och dÃ¥ ska det inte vara nÃ¥n mana alls nej. För dom där jävla pallasarna har ju sin fuskspell som helar fullt med all mana han har kvar. Lagom fusk ju. :\ Bytte för övrigt talent-tree nyss. Hade nästan allt pÃ¥ protection förut. Nu kör jag allt pÃ¥ Fury istället. Ökade min dps frÃ¥n ~70 till ~130. Helt okej säger jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Och dÃ¥ ska det inte vara nÃ¥n mana alls nej. För dom där jävla pallasarna har ju sin fuskspell som helar fullt med all mana han har kvar. Lagom fusk ju. :\ Bytte för övrigt talent-tree nyss. Hade nästan allt pÃ¥ protection förut. Nu kör jag allt pÃ¥ Fury istället. Ökade min dps frÃ¥n ~70 till ~130. Helt okej säger jag! 1 timmes cooldown pÃ¥ den, ofta man wastear den i en pvp duell thotim: man fearar direkt efter stunnen, är det en ud rogue gäller det bara att överleva 20 sekunder sen är det fritt fram Redigerad 14 april, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 NÃ¥n här som lirar som Hunter? Som jag ser de är hunters den svÃ¥raste klassen att spela PvP me. Vi är utan tvekan den mest obalancerade klassen. NÃ¥n som har nÃ¥gra tips vad gäller PvP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Existerar det nÃ¥gonting i hela WOW som heter "Batcave"? varje gÃ¥ng dom snackar wow i skolan som jag inte fattar ett piss av sÃ¥ slänger jag alltid in att "jag hidar med mina undead i en batcave" har ingen aning om nÃ¥nting, bara lägger ihop ltie kladd jag hört : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Toppen av Dun Morogh. Var pÃ¥ flygplatsen igÃ¥r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Toppen av Dun Morogh. Var pÃ¥ flygplatsen igÃ¥r Hehe, det är skoj där uppe Var du nere vid farmerna i Wetlands ocksÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Hehe, det är skoj där uppe Var du nere vid farmerna i Wetlands ocksÃ¥? Nej, hoppade frÃ¥n toppen av IF porten, folk undrade dÃ¥ allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 NÃ¥n här som lirar som Hunter? Som jag ser de är hunters den svÃ¥raste klassen att spela PvP me. Vi är utan tvekan den mest obalancerade klassen. NÃ¥n som har nÃ¥gra tips vad gäller PvP? SvÃ¥raste är dom väl ändÃ¥ inte. Duellerade mot en hunter igÃ¥r med min warrior och fick spö. Iofs körde jag en gÃ¥ng till sen o tog jag henne pÃ¥ nÃ¥n sekund när jag körde retall. Men det är ju en gÃ¥ng i halvtimmen sÃ¥. :\ Mikolan: Bara undrar, hur kom du upp där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Yes yes yes!.. nu är man en stolt ägare utav WoW! Ska spela pÃ¥ det nya realm'et "Ragnaros"... Glad som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) SvÃ¥raste är dom väl ändÃ¥ inte. Duellerade mot en hunter igÃ¥r med min warrior och fick spö. Iofs körde jag en gÃ¥ng till sen o tog jag henne pÃ¥ nÃ¥n sekund när jag körde retall. Men det är ju en gÃ¥ng i halvtimmen sÃ¥. :\ Mikolan: Bara undrar, hur kom du upp där? Möjligen mot warriors dÃ¥, men de är ganska svÃ¥rt o va hunter över lag. De har pratats om en massa saker som ska förstöra hunters vid nästa patch, vet inte om de blir verklighet dock. NÃ¥n som vet när Honour-systemet kommer igÃ¥ng? Förresten, nÃ¥n som har nÃ¥got bra tips pÃ¥ hur man tjänar ihop till mount fort? Redigerad 15 april, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts