StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Håller på att tweaka min twink just nu. Har snart allt jag vill ha, sen kvarstår bara enchants. Det som dock oroar mig är att jag kanske, om jag har otur kommer dinga lvl 20 om jag inte får tar på mina saker snart. får runt 1/20 per DM runda öven om jag bara ör i nörheten när bossarna blir dödade. 300-500 exp. Illa som fan. Allakhazam profil kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Nice.. vilken class är den? scamming e skojj, tjänat ~500g utan ansträngning Redigerad 2 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Nice.. vilken class är den? scamming e skojj, tjänat ~500g utan ansträngning Som alla andras så gissar jag väl Rogue/Warrior/Paladin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Nice.. vilken class är den? scamming e skojj, tjänat ~500g utan ansträngning Felitwink lvl 19 Night Elf Hunter. ÄGTWINK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Felitwink lvl 19 Night Elf Hunter. ÄGTWINK! Najsigt.. Fixxa Allakhazam profil nuuuu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 http://wow.allakhazam.com/profile.html?1633598 Sådär. Saker som ska fixas; Som ni ser har jag ganska mycket ore och skit. Ska fixa upp 150 i enginering och skaffa ett par bra brillor (8sta 7spi) Ska specca om. Gjorde fel (har 1 tp på Dodge. Vilket ska vara på Crit %) Deviate Scale Belt på G (har all material) Lavishly Jeweled Ring på G. (har en 60 rogue som kör rundor med mig hela tiden för att få tag på den) Seal of Wrynn på G. (Roguen ska hjälpa mig i stockade. Det är här jag är osäker om jag kommer lvla eller inte) Om jag inte lvlar så ska jag enchanta mina grejer. Vet dock inte om jag ska slösa för mycket då nästa patch kommer döda twinks. Man kommer få exp när man vinner BG's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) http://wow.allakhazam.com/profile.html?1633598 Sådär. Saker som ska fixas; Som ni ser har jag ganska mycket ore och skit. Ska fixa upp 150 i enginering och skaffa ett par bra brillor (8sta 7spi) Ska specca om. Gjorde fel (har 1 tp på Dodge. Vilket ska vara på Crit %) Deviate Scale Belt på G (har all material) Lavishly Jeweled Ring på G. (har en 60 rogue som kör rundor med mig hela tiden för att få tag på den) Seal of Wrynn på G. (Roguen ska hjälpa mig i stockade. Det är här jag är osäker om jag kommer lvla eller inte) Om jag inte lvlar så ska jag enchanta mina grejer. Vet dock inte om jag ska slösa för mycket då nästa patch kommer döda twinks. Man kommer få exp när man vinner BG's. Äntligen gör dom något bra! fan vad ajg hatar twinks när man kör med l0w lvl i Bg's....usch säger jag bara Btw: Stå utanför Stockade medans han rensar allt, sen dödar ni bara bossen...det borde väl funka? Redigerad 2 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 http://wow.allakhazam.com/profile.html?1633598 Sådär. Saker som ska fixas; Som ni ser har jag ganska mycket ore och skit. Ska fixa upp 150 i enginering och skaffa ett par bra brillor (8sta 7spi) Ska specca om. Gjorde fel (har 1 tp på Dodge. Vilket ska vara på Crit %) Deviate Scale Belt på G (har all material) Lavishly Jeweled Ring på G. (har en 60 rogue som kör rundor med mig hela tiden för att få tag på den) Seal of Wrynn på G. (Roguen ska hjälpa mig i stockade. Det är här jag är osäker om jag kommer lvla eller inte) Om jag inte lvlar så ska jag enchanta mina grejer. Vet dock inte om jag ska slösa för mycket då nästa patch kommer döda twinks. Man kommer få exp när man vinner BG's. Nej man kommer inte få exp när man vinner bg's. Det var bara i fake patchnotes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 *Text* Kan du lägga upp en bild på hur din hjälm ser ut på din char (lr om lägger upp hela din char)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Yeay, 150g rikare.. scamming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Yeay, 150g rikare.. scamming Gör du enchant scam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Gör du enchant scam? Nah, dumt att lvla upp en snubbe för att sen få den blacklistad.. Skapar en gubbe som heter nått med bank, t.ex. Rendbak. Skriver i Trade att jag vill sälja nått, t.ex. Krol Blade.. Sen när vi har diskuterat pris så skickar jag CoD, men istället för att skicka Krol Blade så skickar jag en Blacksmith Hammer inslagen i wrapping paper.. Folk tror att jag har slagit in den.. Så får man pengarna Funkar bara på idioter typ.. Tjänat ~600g totalt nu o_O Redigerad 2 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Nah, dumt att lvla upp en snubbe för att sen få den blacklistad.. Skapar en gubbe som heter nått med bank, t.ex. Rendbak. Skriver i Trade att jag vill sälja nått, t.ex. Krol Blade.. Sen när vi har diskuterat pris så skickar jag CoD, men istället för att skicka Krol Blade så skickar jag en Blacksmith Hammer inslagen i wrapping paper.. Folk tror att jag har slagit in den.. Så får man pengarna Funkar bara på idioter typ.. Tjänat ~600g totalt nu o_O Wrapping paper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Wrapping paper? Finns att köpa på några få ställen.. General Goods Vendor.. Kostar 50c, man använder de för att slå in saker så att det blir ett paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Bah vilken läskig dag jag haft. Efter att ha förlorad ALL gear på bägge mina 60 karaktärerna så stack jag till Deadmines för att skaffa ny. Skrev en GM ticket nån timme innan jag stack om dessa förlorade items och att andra personer kan ha känt till mina inloggningsuppgifter. Hur som helst.. imitten av Deadmines så får jag ett svar av en GM som säger något i stil med att dom misstänker att mitt account inte är personligt eller vad det var. Hann knappt läsa innan jag blev disconnected och bannad... Kollade min mail några minuter senare och fick detta: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Finns att köpa på några få ställen.. General Goods Vendor.. Kostar 50c, man använder de för att slå in saker så att det blir ett paket Sen skickar du över det cashen till dina mains, riight? Schysst taktik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Bah vilken läskig dag jag haft. Efter att ha förlorad ALL gear på bägge mina 60 karaktärerna så stack jag till Deadmines för att skaffa ny. Skrev en GM ticket nån timme innan jag stack om dessa förlorade items och att andra personer kan ha känt till mina inloggningsuppgifter. Hur som helst.. imitten av Deadmines så får jag ett svar av en GM som säger något i stil med att dom misstänker att mitt account inte är personligt eller vad det var. Hann knappt läsa innan jag blev disconnected och bannad... Kollade min mail några minuter senare och fick detta: Öh...verkar ju lite konstigt, jag menar helt mysko. Edit: Vad hände med din gear då? Edit2: Hackad? Redigerad 2 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Sen skickar du över det cashen till dina mains, riight? Schysst taktik Jupp jupp.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Nah, dumt att lvla upp en snubbe för att sen få den blacklistad.. Skapar en gubbe som heter nått med bank, t.ex. Rendbak. Skriver i Trade att jag vill sälja nått, t.ex. Krol Blade.. Sen när vi har diskuterat pris så skickar jag CoD, men istället för att skicka Krol Blade så skickar jag en Blacksmith Hammer inslagen i wrapping paper.. Folk tror att jag har slagit in den.. Så får man pengarna Funkar bara på idioter typ.. Tjänat ~600g totalt nu o_O Kan du inte bli reported för det då? Eller är det så att man får skylla sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Kan du inte bli reported för det då? Eller är det så att man får skylla sig själv? Dom kan reporta hur mycket dom vill, men enligt blizzard så är det en del av spelet We do not want to encourage players to use this kind of roleplay in-game scam but we consider them as part of the game mechanics. So we will not take actions in those cases and we invite the players to be very cautious with their items. Scam Policy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts