Mark Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ehm, när har du bytt till warlock? Och vad har du gjort med din druid? lol, han kanske inte var där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ehm, när har du bytt till warlock? Och vad har du gjort med din druid? Det där är våran Warlock officer. Jag var inte med i raiden. Dom har satt mig på non-raiding igen, efter 2 veckor som member eftersom våran druid officer kom tillbaka i söndags och "hade hört" att jag inte skött mig på dom 2 veckorna. Detta har visst skapat rabalder, och det är stora diskutioner om hur våran guild sköter non-raiders. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det där är våran Warlock officer. Jag var inte med i raiden. Dom har satt mig på non-raiding igen, efter 2 veckor som member eftersom våran druid officer kom tillbaka i söndags och "hade hört" att jag inte skött mig på dom 2 veckorna. Detta har visst skapat rabalder, och det är stora diskutioner om hur våran guild sköter non-raiders. Eran officer verkar lite pantad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Eran officer verkar lite pantad... Han har blivigt det på senare dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Första försöket på C'thun igår, 88% första, 80% andra men sen hade vi inte mer tid då trashpacken mellan Twins och C'thun tog enormt lång tid att rensa (3 timmar, varav 2 wipes). C'thuns fas1 var inte riktigt lika svår eller komplicaerad som jag trodde, men det finns ju alltid folk i raiden som inte kan hålla koll på saker o ting :X Redigerad 2 augusti, 2006 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Liten film jag gjorde för några dagar sen Geklicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Första försöket på C'thun igår, 88% första, 80% andra men sen hade vi inte mer tid då trashpacken mellan Twins och C'thun tog enormt lång tid att rensa (3 timmar, varav 2 wipes). C'thuns fas1 var inte riktigt lika svår eller komplicaerad som jag trodde, men det finns ju alltid folk i raiden som inte kan hålla koll på saker o ting :X C'thun är ganska enkel jao. Saker som därimot inte är lika enkelt är att ha en årsförbrukning av nature pots, folk med bra nature res och folk med IQ högre än en brödrost. Fas 2 är förövrigt ett riktigt helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 bild Sådär, en bild med. Sen när lirar du pally? gz btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Sen när lirar du pally? gz btw Warlock, inte paladin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Det är därför dom har paladiner. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Warlock, inte paladin. Haha omg hur kunde jag säga fel , menade warlock, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Jag var inte med i raiden. Så enkelt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Såg Ossirian för första gången igår . Det blev så sent så dom flesta stack dock. Fick han till 40% som bästa . Guilden har tagit han 2 gånger tidigare. Han droppar ett par shoulders som jag skulle vilja ha. Mantle of the Horusath EDIT: Den här är så jävla bra Klikka Redigerad 2 augusti, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Någon som har koll på hur mycket en usel level 60 warrior (acc) bör kosta? Mot reglerna kanske? klipp bort mig i så fall...eller pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Klikka Fan va kul "video" lr animation, finns det mera sånna här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Fick precis Phantom Blade för 4g! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Klikka Den ägde ju sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Fick precis Phantom Blade för 4g! Vad då fan billigt, mkt dyrare o bara göra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Skeram down efter 4 försök!! Nu behöver jag en bra strategi till Sartura. Vi står utspridda men det är i princip omöjligt att tanka addsen ordentligt och det slutar alltid med att en add går loss med whirlwind bland healers. Vi försökte även på Vem, Kri och Yauj och där fick jag den stora "äran" att tanka yauj. Värsta bossen jag har tankat någonsin (vael ligger på andra plats). Med bara en dvärgpräst blev jag fearad hela tiden och backupwarriorn som skulle fånga upp honom hann aldrig plocka honom för allt händer så snabbt. Även fast man har fearward så blir det ändå aggro reset när hon fearar och så springer hon mot resten av raiden och börjar heala Kri och även aoe feara mitt i raiden. Summan för repaircost den kvällen: 42 guld Jag är den warriorn som är neger och står precis ovanför paladinen som ligger och sover http://playforfun.mine.nu/UserFiles/Image/Instanser/AQ/skeram_big.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vad då fan billigt, mkt dyrare o bara göra den Hans guild kompis gjorde den te han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts