Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ehm, när har du bytt till warlock? ;)

Och vad har du gjort med din druid? :)

Det där är våran Warlock officer. Jag var inte med i raiden.

Dom har satt mig på non-raiding igen, efter 2 veckor som member eftersom våran druid officer kom tillbaka i söndags och "hade hört" att jag inte skött mig på dom 2 veckorna.

Detta har visst skapat rabalder, och det är stora diskutioner om hur våran guild sköter non-raiders.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är våran Warlock officer. Jag var inte med i raiden.

Dom har satt mig på non-raiding igen, efter 2 veckor som member eftersom våran druid officer kom tillbaka i söndags och "hade hört" att jag inte skött mig på dom 2 veckorna.

Detta har visst skapat rabalder, och det är stora diskutioner om hur våran guild sköter non-raiders.

Eran officer verkar lite pantad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första försöket på C'thun igår, 88% första, 80% andra men sen hade vi inte mer tid då trashpacken mellan Twins och C'thun tog enormt lång tid att rensa (3 timmar, varav 2 wipes).

C'thuns fas1 var inte riktigt lika svår eller komplicaerad som jag trodde, men det finns ju alltid folk i raiden som inte kan hålla koll på saker o ting :X

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första försöket på C'thun igår, 88% första, 80% andra men sen hade vi inte mer tid då trashpacken mellan Twins och C'thun tog enormt lång tid att rensa (3 timmar, varav 2 wipes).

C'thuns fas1 var inte riktigt lika svår eller komplicaerad som jag trodde, men det finns ju alltid folk i raiden som inte kan hålla koll på saker o ting :X

C'thun är ganska enkel jao.

Saker som därimot inte är lika enkelt är att ha en årsförbrukning av nature pots, folk med bra nature res och folk med IQ högre än en brödrost.

Fas 2 är förövrigt ett riktigt helvete. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skeram down efter 4 försök!!

Nu behöver jag en bra strategi till Sartura. Vi står utspridda men det är i princip omöjligt att tanka addsen ordentligt och det slutar alltid med att en add går loss med whirlwind bland healers.

Vi försökte även på Vem, Kri och Yauj och där fick jag den stora "äran" att tanka yauj. Värsta bossen jag har tankat någonsin (vael ligger på andra plats).

Med bara en dvärgpräst blev jag fearad hela tiden och backupwarriorn som skulle fånga upp honom hann aldrig plocka honom för allt händer så snabbt. Även fast man har fearward så blir det ändå aggro reset när hon fearar och så springer hon mot resten av raiden och börjar heala Kri och även aoe feara mitt i raiden.

Summan för repaircost den kvällen: 42 guld

Jag är den warriorn som är neger och står precis ovanför paladinen som ligger och sover

Länk till kommentar
Dela på andra sidor