Ante_freeman Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Tycker att dem borde va warriors istället för hunters, vad man får se av blood elves i trean så är det långt ifrån naturvänner me pilbåge o sånt Jag håller med dig, dom har ju Sköld o och nå vapen som liknar det alverna har i Sagan om ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag håller med dig, dom har ju Sköld o och nå vapen som liknar det alverna har i Sagan om ringen Det är därför dom har paladiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Såg ni alla lvl 60's i Orgrimmar igår? det var typ en parad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Såg ni alla lvl 60's i Orgrimmar igår? det var typ en parad Kan vara bra att nämna servernamnet också. Såg det inte btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kan vara bra att nämna servernamnet också. Såg det inte btw. Oj det lömde jag , Bladefist realmen. Jag postade en bild 1 eller 2 sidor bakåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Grand Widow Faerlina is down, I repeat she is down! Desecrated Bindings Widow's Remorse Splinter of Atiesh GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Buh! Dingade just lvl 50, och jag vet inte riktigt vart jag kan questa. Jag vill alltså ha tips på ställen där mobsen är runt lvl 50+. Är alliance. Jame's Alliance leveling guide - Chapter III (50-60) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) För i helvete. -____- Jag vann en ganska nice dagger och ett par fina shoulders och så hade jag fullt i inventory och så glömmer jag att rensa bort nåt onödigt och loota mannuelt. http://67.18.37.14/19/132/emo/angry.gif -- Edit: Gissa vad jag vill göra nu? http://67.18.37.14/19/132/emo/uppladdatpsycho1.gif Redigerad 1 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 För i helvete. -____- Jag vann en ganska nice dagger och ett par fina shoulders och så hade jag fullt i inventory och så glömmer jag att rensa bort nåt onödigt och loota mannuelt. http://67.18.37.14/19/132/emo/angry.gif Vad för dagger och shoulders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jame's Alliance leveling guide - Chapter III (50-60) Den där grejen är ju helskum. Vissa ställen i guiden ser helt buggade ut. nån som vet nån annan länk eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Den där grejen är ju helskum. Vissa ställen i guiden ser helt buggade ut. nån som vet nån annan länk eller nåt? Skum? För mig ser den då ut som den ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Dingade 43... Försöker sälja Four of Elementals och Three of Elementals... går inget vidare med försäljningen ... har också biddat på ett par Nightscape Pants som jag hoppas få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Skum? För mig ser den då ut som den ska. ser ut så här för mig, på flera ställen. på ett annat ställe är det övertäckt av grått, så att säga. :S edit: funkar i IE, berodde väl på nåt mupp med firefox. Redigerad 1 augusti, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 ser ut så här för mig, på flera ställen. på ett annat ställe är det övertäckt av grått, så att säga. :S edit: funkar i IE, berodde väl på nåt mupp med firefox. .rofl du måste ha en gammal version av mozzeylla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 http://img325.imageshack.us/img325/5845/faerlinanu6.jpg Sådär, en bild med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 GZZZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 H4xx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Trodde inte jag skulle börja lira World of Warcraft igen. Men jag hade fel.. Sätter igång att tillsammans med en polare levla en Blood Elf Female - Priest på någon ny realm som kommer tillsammans med expansionen. Har denna underbara känsla jag hade innan World of Warcraft släpptes. Där alla springer runt som low levels och har absolut inga problem med att hitta grupp till instancer. Åh vad jag längtar till Burning Crusade ! Men ska inte spela lite aktivt som förut. Delar ju kontot med en polare nu så vi kommer ändå att få upp karaktären till 70 hyfsat snabbt tror jag. Om ni skapar nya karaktärer skulle man inte kunna ordna så att de flesta lirar på samma, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Undrar om man kan "buska" burning crusade eftersom de är en expansion, aldrig att jag betalar 300 till för det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Grand Widow Faerlina is down, I repeat she is down! Desecrated Bindings Widow's Remorse Splinter of Atiesh GG! Ehm, när har du bytt till warlock? Och vad har du gjort med din druid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts