Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Många guilds som har dödat ögat, vårat guild inkluderat.

Ögat är bara fas 1 i fighten, och ögat dör ganska lätt faktist. Sen är det MASSA guilds som dödat själva bossen C'thun också. 3 guilds på våran server.

Naxxramas har 19(?) bossar och folk har redan dödat 16 av dom.

Four Horsemen

Sapphiron

Kel'Thuzad

Dom 3 bossarna är inte dödade än (förutom på testserv. Där är allt dödat)

Kel Thuzad! ahhh. Fan va kul att dom har saker från WC3 :wub::unsure: . Synd att inte Archimonde kunde vara med :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kel Thuzad! ahhh. Fan va kul att dom har saker från WC3 :wub::unsure: . Synd att inte Archimonde kunde vara med :)

Suck..

WoW är ju uppföljaren från WC3 så det är väl inget konstigt.

Och som bullet säger så dog Archimonde av flera tusentals wisps när han skulle förstöra The World Tree.

Det är The Wold Tree som står i Hyjal, och det är också där som man kan se hans skelett.

Om jag skulle få chansa så skulle det, efter att Burning Crusade kommit ut bli en till patch eller expantion. Nämligen Northrend, där Arthas, The lich king sitter och ugglar. Det skulle vara det mest logiska då han är "über fett elak". Khel'Thuzad är bara en fis i rymden mot honom, då Kel'Thuzad bara är en undersåte för Arthas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha....körde scholo och hoppades såklart på någon SC drop...nej inte fan kunde bootsen droppade (det är ju bara 20% chans -.-).....suck, sen tänkte jag på om capen skulle droppa, men nädå ist droppades wildheart (som jag fick ändå och blev 1 brilliant shard iaf)...suck, bara tillbaka till LFG. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha....körde scholo och hoppades såklart på någon SC drop...nej inte fan kunde bootsen droppade (det är ju bara 20% chans -.-).....suck, sen tänkte jag på om capen skulle droppa, men nädå ist droppades wildheart (som jag fick ändå och blev 1 brilliant shard iaf)...suck, bara tillbaka till LFG. :unsure:

Sånt är segt som fan. Sen att instanserna blir tråkiga efter 2-3 gånger också =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck..

Och som bullet säger så dog Archimonde av flera tusentals wisps när han skulle förstöra The World Tree.

Det är The Wold Tree som står i Hyjal, och det är också där som man kan se hans skelett.

Om jag skulle få chansa så skulle det, efter att Burning Crusade kommit ut bli en till patch eller expantion. Nämligen Northrend, där Arthas, The lich king sitter och ugglar. Det skulle vara det mest logiska då han är "über fett elak". Khel'Thuzad är bara en fis i rymden mot honom, då Kel'Thuzad bara är en undersåte för Arthas.

Har faktiskt tänkt på exakt samma sak. Man kanske först måste klara av en 40-man instance "azjol-Nerub" med anub'arak som sista boss, och sen kommer man ut i det fria igen så att säga då man måste fixa med de där tre obeliskerna eller vad de var. Sen möter man väl arthas då, som kanske droppar en supermount(som baron rivendare's steed)och en artifact: Frostmourne. :unsure:

Edit: man kommer säkert få möta Illidan också I nån outland-instance. eller så är han leader i blood elf stället.

Edit2: haha, hann före antefreeman ^^

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck..

Skulle vara fränt o möta han, läste nånstans att han "Ilidan" hade överleft fighten mot Arthas och campar nånstans (vet inte om det är före eller han kmr till Outland så rätta mig) och nu till poängen, Skulle det inte vara coolt och ha han som boss i nån instance?

Edit: Dam u stoffe

Förstår inte hur folk fixar sånna bossar på test-servarar framför vanliga servrar :unsure:

Man får väl bättre Eq där han vad ens egna char har, som när jag lira Test fick ju alla T2 set (vissa klasser hade dock inte fulla set >.<)

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle vara fränt o möta han, läste nånstans att han "Ilidan" hade överleft fighten mot Arthas och campar nånstans (vet inte om det är före eller han kmr till Outland så rätta mig) och nu till poängen, Skulle det inte vara coolt och ha han som boss i nån instance?

Edit: Dam u stoffe

Man får väl bättre Eq där han vad ens egna char har, som när jag lira Test fick ju alla T2 set (vissa klasser hade dock inte fulla set >.<)

Illidan är ledarna över bloodelves, typ, eller han e ju ledare över Kael'thas så det blir väll han som e deras "ledare" skulle jag tro

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har alla fel :) Azshara är ledare över Nagas, Lady Vashj är bara en "högt uppsatt" naga. Kael'thas är ledare för blood elves, och alla blood elves lyder Illidan. Nagas hjälper Illidan av fri vilja. Både Blood elves, Illidan och Naga var Night elves från början, men de blev korrupta och muterade av deras beroende av magi.(illidan blev en demon eftersom han "åt" the Skull of Gul'dan, en magisk artefakt med demoniska krafter.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har alla fel :) Azshara är ledare över Nagas, Lady Vashj är bara en "högt uppsatt" naga. Kael'thas är ledare för blood elves, och alla blood elves lyder Illidan. Nagas hjälper Illidan av fri vilja. Både Blood elves, Illidan och Naga var Night elves från början, men de blev korrupta och muterade av deras beroende av magi.(illidan blev en demon eftersom han "åt" the Skull of Gul'dan, en magisk artefakt med demoniska krafter.)

Jo vet, men vi pratar om vem illidan ska vara "ledare" över i burning crusade, i trean får man för sig att illidan är ledare över nagas för att han styr över dem, men som sagt, det du säger är rätt

edit: NÄSTAN allt :o Nagas blev ju framkallade från havet av illidan, det får man ju se en cinimatic shit på, dem hjälper ju illidan på ett villkor; att han sänker broken isles till nagas så deras "ö" hamnar under vattnet igen

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

edit: NÄSTAN allt :o Nagas blev ju framkallade från havet av illidan, det får man ju se en cinimatic shit på, dem hjälper ju illidan på ett villkor; att han sänker broken isles till nagas så deras "ö" hamnar under vattnet igen

Var fick du reda på det? :) minns inte att nån sa så. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var fick du reda på det? :) minns inte att nån sa så. :S

Kör du WC3 tft NE uppdragen så får man ju reda på det, lady vashj säger ju det till miave eller hur hon stavas, precis innan skiten rasar ner i vattnet

edit: hon säger ju typ "Illidan helps us blablabla for exchage of our loyalty (orka stava rätt?)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor