Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Självklart, men vill man inte vara healer så tror jag det är roligare att köra år det hållet än att vara en caster.

Okey, men om jag skulle va någon healing klass som Druid, det är på någotvis roligaste healing classen imo, respeccade faktist min druid från feral till restoration för det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som en präst. Inte som en druid.

Shamans och Druider healar precis lika bra. Det är bara Priests som har bättre och effektivare heals.

Gillar du inte att heala så är det bara att respecca om och skaffa dig någon giftig 2H så du kan få sköna Windfure crits.

Btw, snackade med en GM innan. Tråkiga varelser.

Sen så var jag och hälsade på en "n00b". Han är ful.

haha jag har sett den där ögat i en videon. Skit grym är den :lol: ... den dödar väl alla liksom direkt? eller nåt. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha jag har sett den där ögat i en videon. Skit grym är den :lol: ... den dödar väl alla liksom direkt? eller nåt. -_-

C'thun dödar alla om alla är noobs. Vilket det verkar som de flesta är, inkluderat oss själva som inte har dödat honom än.

Iofs så är vi inte sånna noobs som dör att hans eyebeam som kör runt 1-5 mille i skada.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som en präst. Inte som en druid.

Shamans och Druider healar precis lika bra. Det är bara Priests som har bättre och effektivare heals.

Gillar du inte att heala så är det bara att respecca om och skaffa dig någon giftig 2H så du kan få sköna Windfure crits.

Btw, snackade med en GM innan. Tråkiga varelser.

Sen så var jag och hälsade på en "n00b". Han är ful.

Snackade också med en gm häromdan -_- hade anmält en som bottade ;O

Dom är lite konstiga. "Thank you brittleif for reporting this issue. I wish you good luck and may you have less misfortunes" sa han till mig eller ngt. osäker på det sista :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snackade också med en gm häromdan -_- hade anmält en som bottade ;O

Dom är lite konstiga. "Thank you brittleif for reporting this issue. I wish you good luck and may you have less misfortunes" sa han till mig eller ngt. osäker på det sista :lol:

Hmm gms är snälla, gjorde ett guestpass och spammade som saten, fick 3 timmars bann =(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför gör den så mycket skada? verkar lite dumt av blizz o.O

Well, egentligen är det mycket logiskt om man tänker efter.

Folk verkar tro att det är "Chain Lightning" spellen som gör flera miljoner skada, vilket det inte är.

"Chain Lightning" spellen gör runt 5000 skada på en naken person, och kan delvis eller helt resistas med Nature Resistance.

Därimot så är det "Evil Beam" attacken som gör flera miljoner skada. Den funkar så att C'thun börjar i ett hörn och skickar ut en ståle på backen. Nuddar man strålen så är det INSTANT WTF PWND NOOB OMFG! Därimot så är denna attacken tidsbestämd, och börjar i 4 respektive hörn, och när den väl är ute så är den väldigt lätt att undvika då den rör sig kanske 1yard/sec, alltså väldigt sakta. En gubbe springer kanske 5-10yards/sec så det är utan problem att komma undan.

Så folk som dör av "Evil Beam" är antingen supern00bs eller har otäcka freeze lags så dom blir träffad medans dom har freeze.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, egentligen är det mycket logiskt om man tänker efter.

Folk verkar tro att det är "Chain Lightning" spellen som gör flera miljoner skada, vilket det inte är.

"Chain Lightning" spellen gör runt 5000 skada på en naken person, och kan delvis eller helt resistas med Nature Resistance.

Därimot så är det "Evil Beam" attacken som gör flera miljoner skada. Den funkar så att C'thun börjar i ett hörn och skickar ut en ståle på backen. Nuddar man strålen så är det INSTANT WTF PWND NOOB OMFG! Därimot så är denna attacken tidsbestämd, och börjar i 4 respektive hörn, och när den väl är ute så är den väldigt lätt att undvika då den rör sig kanske 1yard/sec, alltså väldigt sakta. En gubbe springer kanske 5-10yards/sec så det är utan problem att komma undan.

Så folk som dör av "Evil Beam" är antingen supern00bs eller har otäcka freeze lags så dom blir träffad medans dom har freeze.

-_-

haha...ja tack för att jag fick svar på det då :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har någon lyckats döda ögat? nåt guild alltså?

Många guilds som har dödat ögat, vårat guild inkluderat.

Ögat är bara fas 1 i fighten, och ögat dör ganska lätt faktist. Sen är det MASSA guilds som dödat själva bossen C'thun också. 3 guilds på våran server.

Naxxramas har 19(?) bossar och folk har redan dödat 16 av dom.

Four Horsemen

Sapphiron

Kel'Thuzad

Dom 3 bossarna är inte dödade än (förutom på testserv. Där är allt dödat)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Många guilds som har dödat ögat, vårat guild inkluderat.

Ögat är bara fas 1 i fighten, och ögat dör ganska lätt faktist. Sen är det MASSA guilds som dödat själva bossen C'thun också. 3 guilds på våran server.

Naxxramas har 19(?) bossar och folk har redan dödat 16 av dom.

Four Horsemen

Sapphiron

Kel'Thuzad

Dom 3 bossarna är inte dödade än (förutom på testserv. Där är allt dödat)

Ska bli intressant att döda sapphiron och kel'thuzad. Gillade dom från WC3. Men de är väl löjligt svåra också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor