Mr.Magic Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Åhh, skit dator nu är min game time slut också, minst halva tiden är oanvänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Hahah, Vad skrev du ? http://67.18.37.14/19/132/emo/icon_kiss.gif Redigerad 28 juli, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 28 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Berätta nu Sikorka Läs en post innan din post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Läs en post innan din post Jag har ju ändrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Jag har ju ändrat Efter jag sade till ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Efter jag sade till ja Jag ändra innan jag lästa din post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 När jag loggade in idag så ligger min MS på typ 1400....seriöst varför i helvete gör det d?! inte fel på något så...och jag laddar inte ner något heller så. <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 När jag loggade in idag så ligger min MS på typ 1400....seriöst varför i helvete gör det d?! inte fel på något så...och jag laddar inte ner något heller så. <.< Många som hade problem med lag på min server också idag. Jag hade allvarliga problem med lag igår kväll, antagligen servrarna som är lite överbelastade under helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hur funkar resetsaken till instancerna egentligen? (ZG) Igår körde jag ZG, och några timmar senare skulle jag göra't igen. Men det gick inte för jag var saved. Idag har jag inte varit saved på hela dagen, men nu när jag skulle köra ZG och gick in i instancen blev jag saved och kommer vara det i 8 timmar till står det..Och jag kan inte se någon annan i instancen eller så. Även fast masser är där. Hur kan det komma sig? Förstår mig inte på det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hur funkar resetsaken till instancerna egentligen? (ZG) Igår körde jag ZG, och några timmar senare skulle jag göra't igen. Men det gick inte för jag var saved. Idag har jag inte varit saved på hela dagen, men nu när jag skulle köra ZG och gick in i instancen blev jag saved och kommer vara det i 8 timmar till står det..Och jag kan inte se någon annan i instancen eller så. Även fast masser är där. Hur kan det komma sig? Förstår mig inte på det där.. Varje 40mana raid instance restar alltid på onsdagarna. Men vet inte om det är samma för 20mana som zg och aq20man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hur snackar man i Mic i Grupper på WoW?. Har sett flera videon där folk snackar men jag har aldrig vetat hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Hur snackar man i Mic i Grupper på WoW?. Har sett flera videon där folk snackar men jag har aldrig vetat hur man gör. Det är väl ventrilo/TeamSpeak Ding level 60 btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Det är väl ventrilo/TeamSpeak Ding level 60 btw Gz!!!! Tog bort TeamSpeak. Vilket idiot program. Ska man connecta till en server för att snacka... lol. Redigerad 29 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Okej, Har tänkt att rerolla nu. Pallar inte spela som Shaman i lvl 60 sen, för svårt att komma in i en guild då på min server och jag känner mig inte så jättesugen på att bara lägga ut totems och heala sen i MC/AQ om jag kommer med i någon sån guild. Klasserna jag möjligtvis skulle kunna rerollar är: Hunter Warrior ( tveksamt ) Rogue (ochså tveksamt pg.a svårt att komma med i en bra guild ) Synpunket på villken klass jag ska rerolla ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Okej, Har tänkt att rerolla nu. Pallar inte spela som Shaman i lvl 60 sen, för svårt att komma in i en guild då på min server och jag känner mig inte så jättesugen på att bara lägga ut totems och heala sen i MC/AQ om jag kommer med i någon sån guild. Klasserna jag möjligtvis skulle kunna rerollar är: Hunter Warrior ( tveksamt ) Rogue (ochså tveksamt pg.a svårt att komma med i en bra guild ) Synpunket på villken klass jag ska rerolla ? Du menar PvE? warrior, som rogue har du inte en jävla chans att komma in i en bra PvE guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Du menar PvE? warrior, som rogue har du inte en jävla chans att komma in i en bra PvE guild. Som hunter då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Fortsätt på din Shaman för satan. Iofs spelar det inte så stor roll längre, det skapas nya guilds som håller i nån vecka sen disbandas. Det är för mycket dåligt folk på servrarna nu. Folket som tog ett halvår på sig att komma upp till lvl 40 och skaffa mount har nu blivigt lvl 60 och tror att dom kan köra MC/BWL/You name it bara för dom är lvl 60. Men som sagt. Du har större chans att komma in i en PvE guild som healer än som dps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Fortsätt på din Shaman för satan. Iofs spelar det inte så stor roll längre, det skapas nya guilds som håller i nån vecka sen disbandas. Det är för mycket dåligt folk på servrarna nu. Folket som tog ett halvår på sig att komma upp till lvl 40 och skaffa mount har nu blivigt lvl 60 och tror att dom kan köra MC/BWL/You name it bara för dom är lvl 60. Men som sagt. Du har större chans att komma in i en PvE guild som healer än som dps. Jo men, Det är inte bara för det är svårt att komma in i en guild jag vill sluta som shaman. Utan för jag finner inte det roliga i att heala. Och om man ändå ska heala kan man ju ta en klass som är mer inne för healing te.x priest eller druid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Jo men, Det är inte bara för det är svårt att komma in i en guild jag vill sluta som shaman. Utan för jag finner inte det roliga i att heala. Och om man ändå ska heala kan man ju ta en klass som är mer inne för healing te.x priest eller druid Som en präst. Inte som en druid. Shamans och Druider healar precis lika bra. Det är bara Priests som har bättre och effektivare heals. Gillar du inte att heala så är det bara att respecca om och skaffa dig någon giftig 2H så du kan få sköna Windfure crits. Btw, snackade med en GM innan. Tråkiga varelser. Sen så var jag och hälsade på en "n00b". Han är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts