MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nu e ja tillbaka efter en hårddiskscrash så nu sitter jag och installerar alla 5 skivor och patchar... 5 skivor? jag fick bara 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 5 skivor? jag fick bara 4 Det är 5 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det är 5 stycken Beror på, jag har 5 skivor men mina polare som köpte spelet tidigare har bara 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Det är 5 stycken Jag har fortfarande bara 4 Beror på, jag har 5 skivor men mina polare som köpte spelet tidigare har bara 4 köpte mitt för typ 1 år sen...har dom börjat med 5 skivor nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jag har fortfarande bara 4 köpte mitt för typ 1 år sen...har dom börjat med 5 skivor nu? Mmm, de har börjat med 5 skivor nu. Det var 4 innan, när jag köpte det. Min bror fick med 5 skivor. Den 5:e innehåller några patchar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nya epics från idag! http://wow.allakhazam.com/profile.html?453790 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nya epics från idag! http://wow.allakhazam.com/profile.html?453790 Nice. Ska du skaffa Cenarion Shoulders? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nice. Ska du skaffa Cenarion Shoulders? Han har stormrage pauldrons, vad ska han då med cenarion till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Han har stormrage pauldrons, vad ska han då med cenarion till? Jo det är sant men Cenarion Pauldrons ser så fräckt ut på en Druid. Särskilt om man har hela setet. Och Stellhell är redan några bitar av det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Mmm, de har börjat med 5 skivor nu. Det var 4 innan, när jag köpte det. Min bror fick med 5 skivor. Den 5:e innehåller några patchar. Jaha...det verkar ju lite onödigt dock. Nya epics från idag! http://wow.allakhazam.com/profile.html?453790 Grattis. Edit: får jag fråga precis vad du fick? Jo det är sant men Cenarion Pauldrons ser så fräckt ut på en Druid. Särskilt om man har hela setet. Och Stellhell är redan några bitar av det så... Hur ser cenarion Pauldrons ut? Redigerad 27 juli, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Jaha...det verkar ju lite onödigt dock. Grattis. Hur ser cenarion Pauldrons ut? Ser ut som att det växer en buske ifrån axlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) Jaha...det verkar ju lite onödigt dock. Grattis. Edit: får jag fråga precis vad du fick? Hur ser cenarion Pauldrons ut? Redigerad 27 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nån tjatar alltid om samma sak på våra MC runs; Cenarion shoulders ser fan ut som nåt man gjort på lumpen! Varje gång... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nån tjatar alltid om samma sak på våra MC runs; Cenarion shoulders ser fan ut som nåt man gjort på lumpen! Varje gång... ^^ Hehe, i våran guild så vann en druid 6 delar ev cenarion, han är nu kallad busken. Btw så heter det inte MC för oss, det heter CC=Cenarion Core, droppar alltid.EF droppar aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Grattis. Edit: får jag fråga precis vad du fick? Pendant of the Fallen Dragon(Neck) och Stormrage Pauldrons(Shoulders). @Tux: Jag har redan fullt Cenarion Set. Det ligger i banken dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Dingade lvl 42. Ingen speciellt men köpte Scorpid(rank 3) och Serpent(rank 6). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Spelat Project entropia ett par dagar nu, fortfarande lvl 40 : P Ska nog ta och lvla 41-42 ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Lindström kan du ge mig en Raport vad som händer på Serven när inte jag är med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/icon_kiss.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 http://67.18.37.14/19/132/emo/icon_kiss.gif Hahah, Vad skrev du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts